Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. November 2004 (endret) Del Skrevet 19. November 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255140 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle304782.ece Vet ikke om dette er medieskapt eller hvilken sammenheng det er tatt ut av, men det er ingen vits i å komme med dette lenge etter serieslutt... Hadde det vært dagen etter hadde jeg skjønt det, men det har jo ingen sammenheng nå. Det eneste jeg kan se er medie dekning for stabæk.... Hadde heller sett Aalbu uttale som om at vi skal rykke opp neste år istedet for å klage på reka. Endret 19. November 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 19. November 2004 (endret) Del Skrevet 19. November 2004 (endret) Det er aldri ubeleilig å kaste dritt på surpompen Rekdal. Han fortjener det! Han har bl.a. ikke fått nok tyn etter drapstruslene mot Chippen ifjor. Endret 19. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Jeg ser det positive i det, og tolker det som om Aalbu for godt har kvittet seg med den tvilsomme fortiden sin som VIF-supporter, med denne uttalesen fra Reka, (hvis det er riktig det som står da, og det må man jo ta med et par kilo salt) så kan det ikke være tvil om at Aalbu ikke lenger har sympatier for bønda ifra sotahjørnet. Sitat Reka: "Aalbu bør feie for egen dør. At en Stabæk-leder jublet for Rosenborg-scoring på Lerkendal mens hans eget lag holdt på å rykke ned, er så idiotisk at det ikke er sant engang. Det er det mest pinlige jeg har sett på en fotballbane noen gang" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Aalbu bør feie for egen dør. Aalbu bor på Haslum. Og der har man folk til å feie for seg. Basta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Det Aalby sier stemmer faktisk. De planla før kampen å utsette avspark noen minutter... Artikken fra Østlendingen dagen før kampen: http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/a...SPORT/110301008 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 19. November 2004 (endret) Del Skrevet 19. November 2004 (endret) Jeg er så drita lei de skinnhellige VIF søpporterne. Se til hælvete å grav dem langt ned i satans svarte grav der vi alle vet de hører hjemme. Har det noen gang skjedd at en supporter av et annet lag har ført en saklig diskusjon med et medlem av klanen, uten at dette utskuddet er nødt til helt seriøst å påpeke sitt lag og sitt lags supporteres uovertreffenhet? Endret 19. November 2004 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Jeg er så drita lei de skinnhellige VIF søpporterne. Se til hælvete å grav dem langt ned i satans svarte grav der vi alle vet de hører hjemme. Har det noen gang skjedd at en supporter av et annet lag har ført en saklig diskusjon med et medlem av klanen, uten at dette utskuddet er nødt til helt seriøst å påpeke sitt lag og sitt lags supporteres uovertreffenhet? 19284[/snapback] Det morsomme er at Aalbu ikke hadde tenkt på problemstillingen før 2 VIF ledere glade og fornøyde kom bort til han etter kampen og lurte på hva han syntes om den geniale finta deres med å hale ut tiden i pausen. Det var da (for 3 uker siden) Aalbu svarte at det syntes han var rimelig usportslig. Selvsagt sto det en VG journalist der også. Så for 2 dager siden ringer VG og ber om ytterligere kommentar. Da varer Aaalbu at han ikke har noe mer å si og mener saken er alt for gammel til å bli blåst liv i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Dette har da ingenting med Klanen å gjøre! Klovnene i denne saken er Rekdal og Siem, som så ofte før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Klanen & Vif samma pakket - hater alle sammen, klarer ikke å la være... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Klanen & Vif samma pakket - hater alle sammen, klarer ikke å la være... 19295[/snapback] The way to go!!! Begge deler står for patetisme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Haha! Takk Aalbu! Ingen fortjener det mer enn I og I! Møkkafolk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Aalbu bor på Haslum. Og der har man folk til å feie for seg. Basta. 19276[/snapback] Og det bør nevnes at det er vrient å finne gode folk som både kan frisere hekk OG feie for dører. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Klanen & Vif samma pakket - hater alle sammen, klarer ikke å la være... 19295[/snapback] The way to go!!! Begge deler står for patetisme. 19296[/snapback] Vif burde nok ha spilt i ligaen til Patetico Madrid og deres likesinnede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Hva er vitsen med å blusse opp i dette nå? syns heller Aalbu burde fortelle mer om hva som skjer videre nå. Vil gjerne høre flere ganger hvor sikker Aalbu er på at vi rykker opp igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. November 2004 Del Skrevet 20. November 2004 Så jeg riktig at Rich måtte gi gullskjerfet til Erik Hagen??? huff, huff nei, bare kødder, det er vel noe du ble tvunget til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 20. November 2004 Del Skrevet 20. November 2004 FUCK DEG REKDAL....HATER ENGA....CONTAINERENGA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 20. November 2004 (endret) Del Skrevet 20. November 2004 (endret) Så jeg riktig at Rich måtte gi gullskjerfet til Erik Hagen??? huff, huff Det er nok en del av konseptet. Da er det bare å bite tenna sammen. Var nok minst like ille for Korsgat fra Kjernen - vi delte det ut i felleskap. Tøffeste utdeler var vel Døvle fra Klanen som delte ut gullskjerfet for to år siden - foran et fullstatt Ullevaal (Cupfinalen VIF-ODD), - til Torgeir Bjarmann PS. Erik Hagen var nominert av bl.a. $$ Endret 20. November 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 20. November 2004 Del Skrevet 20. November 2004 Jeg synes nå at Erik Hagen (uten snus-leppe vel og merke) fortjener all heder for årets sesong. Kompromissløs, lavmælt og fornuftig. Beklager at jeg ikke hater alt som ikke er iført Stabækdrakt. Også var Richard ulastelig antrukket. Som alltid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. November 2004 Del Skrevet 20. November 2004 Aalbu bor på Haslum. Og der har man folk til å feie for seg. Basta Har han flyttet? Han bor vel fortsatt i Lommedalen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 21. November 2004 Del Skrevet 21. November 2004 tenk så mye bedre denne verden hadde vært uten trøndere med bart og vest, RævBk supportere og disse køddene av noen vif folk.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 Atleten: "Aalbu bor på Haslum. Og der har man folk til å feie for seg. Basta." Ikke helt riktig. Aalbu familien bor rett oppi gata mi i Lommedalen, men ikke vær redd. Vi har nok av folk til å feie for oss her også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. November 2004 Del Skrevet 22. November 2004 Lommedalen? Jeg tror dere blander Märtha og Ari med Aalbu. Utilgivelig, men jeg forstår at det er fort gjort. Neida, jeg vet ikke hvorfor jeg trodde at han bodde på Halsum. Men jeg vet at de to meget hyggelige ukrainerne på bildet har jobbet mye på Haslum. Mulig de nå har flyttet på seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. November 2004 Del Skrevet 25. November 2004 Er dette en sak for Aalbu? Hans nye jobb hjelper "ved en tilfedighet" kanskje til med å løse tåke problemet i Kollen..... http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article919197.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. November 2004 Del Skrevet 25. November 2004 Aalbu er fortsatt i tåka - hva med å komme med noen usirkulerte nyheter... Stabæk vil ha Martin-svar er det noe her som vi ikke viste fra før ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. November 2004 Del Skrevet 25. November 2004 "Martin-svar" herlig norsk! avisord er kule. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå