Slum 13 130 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Stabæk dro til La Manga på Lørdag. Hvor finner jeg oversikten over motstandere og kampdager? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Prøv internett. Det gjorde jeg, og fant det med en gang. Gå f.eks. på: www.fotball.no og klikk på La Manga 2003 programmet. For de som ikke har tilgang til internett, har jeg lagt ut de kampene med Stabæk under: 3. mars: Stabæk – Helsingborg 7. mars: Brann - Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Prøv internett. Det gjorde jeg, og fant det med en gang. Gå f.eks. på: www.fotball.no og klikk på La Manga 2003 programmet. For de som ikke har tilgang til internett, har jeg lagt ut de kampene med Stabæk under: 3. mars: Stabæk – Helsingborg 7. mars: Brann - Stabæk Takker så mye. Vi spiller ihvertfall mot LSK ikveld kl 18:30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 26. Februar 2003 Del Skrevet 26. Februar 2003 Vi spiller ihvertfall mot LSK ikveld kl 18:30. Hvordan vet du det? Nå kan det se ut som om kampen ikke var i går, men skal spilles i ettermiddag. Men uansett: Finnes det flere kamp-program? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 130 Del Skrevet 26. Februar 2003 Del Skrevet 26. Februar 2003 Hvordan vet du det? Nå kan det se ut som om kampen ikke var i går, men skal spilles i ettermiddag. Men uansett: Finnes det flere kamp-program? Jeg tok feil. Kilden min var LSK's hjemmesider. Vi spiller ikveld mot LSK, som det står på stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg