Gå til innhold

Medlemsgrunnlaget øker

stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

Babyene spretter ut som champagnekorker kl. 12 på nyttårsaften, og innflytterne strømmer til Bærum. Dette skaper grobunn for Stabæk, eller?

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyhet...rticleID=178282

Det er vel ikke gitt at innflytterne umiddelbart vil konvertere til Stabæk, men ungene bør vi vel legge beslag på. Hva med en Stabæk-startpakke til alle nyfødte utdelt på Bærum sykehus a'la LIBERO-PAKKEN. Pakken inkluderer Stabæksmekke, Stabæksmukk, kosedyret Ingo, 10 års Stabæk Support-medlemskap og CD med Stabæklåtene i babyversjon.

clubCollage_NO.gif

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det nok et marked!

Min sønn på 2,5 går ofte rundt å synger "Stabæk mitt Stabæk mitt hjerte banker stadig vekk" og når det er fotball (eller annen sport) på TV sier han gjerne "Heia Stabæk".

Det gjelder å begynne opplæringen tidlig!

Både RBK og LSK har jo babyklær og smokker m.m. i sin supporter kolleksjon. Noen som vet om Puma leverer drakter i baby- og barnestørrelser?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har døttre som gjør det samme?

19645[/snapback]

Jeg har en datter på 5, og hun synger "Heia Stabæk", gjerne 5 minutter i strekk. Men hun har helt sikkert blitt påvirket av broren sin, som er 3.... Så det gror også utenfor Bærums grenser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sønnen min- tråden fortsetter...

Sønnen min synes "På Nadderud på søndag" er helt konge, og synger ofte "sikkelig-sikkelig bank".

Dessuten er han barnehagens klart tøffeste der han går rundt i sin Stabækdrakt.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. kan melde at ved siden av alle barnesangene han hører på så hører min lillebror på 4 år på stabæk sanger og går rundt og skriker: åhåhå! vi er stabæk! (all ære til deg Lars, for produksjon av fengende sanger!) og stabæk er bra og vålerenga er dårlig. og heia Stabæk, så dere har helt klart en fremtid i denne lille karen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 'lille' søster på 21 liker Rbk...Jeg skulle bannet på at hun var adoptert hadde det ikke vært for at hun slekter veldig på min far som er trønder...mulig dette har noe med saken å gjøre, men jeg kan ikke si det for sikkert...

hrmph...

heldigvis taper vi ALDRI for Rbk, så det er jeg som kan hovere etter 'familiefeidene'...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min sønn på 13 lærte min datter på 2 å si  "Stabæk er best - Vålerenga Suger!"

Nå bruker vi mest mulig tid på å få henne til å glemme hele greia!

19696[/snapback]

Har en lignende sak med Stabæk banker alle bønda, hvorpå kona lærte han å avslutte sangen med ",men ikke Rosenborg" - ufattelig irriterende. Har endelig fått han til å kutte det ut, men det var ikke lett. Det var like før kona var på vei ut da ja !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Krisen som oppstår i tidsrommet mellom at middagen er fortært og Barne-TV begynner ble i går avverget, takket være Apocalypse Blaa. Når barna gikk i tottene på hverandre og på nervene mine, (som er tynnslitte fra før etter all ventingen på trenerspørsmålet etc) fant jeg den ultimate løsningen: På med noen Stabæk-sanger, og hopp og sprett i stua. Humøret kom tilbake på alle 3!

Seansen ble avsluttet med: Vi er Stabæk, og et par ivrige Heia Stabæk-rop!

Stor takk til StabækLars og den øvrige gjengen som har gjort livet lysere for oss alle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grisegutt...

20477[/snapback]

Hvis det er hopping og spretting (dvs en slags dansing) du mener er grisete, så sier det mer om deg (og tankene dine) enn meg!

Men tidligere innlegg på denne tråden viser jo hvor du har tankene dine, mens vi andre prøver å holde humøret oppe i påvente av ny trener og serieåpning, får du fortsette med ditt. Lykke til!

Jeg gleder meg til våren.... :o)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi her snakker om våre barns synging og heiarop for stabæk, så har mine klart å få satt inn et stabækflagg i klasserommet, ikke helt uten motstand, men med litt godvilje ordnet det seg.

Hørte en dag at sønnen min kom hjem og sang KJETIL REKTAL ER ET SVIN. og avsluttet med VI HATER ENGA, VI HATER VÅLRENGA.

Det går vel godt så lenge han går på skole i Bærum. Sjønner ikke hvor han får dette fra????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Har nå lagt igjen en CD i barnehagen med mange barnesanger. Og midt i CD er plutselig "Stabæk mitt Stabæk"!

Så nå kan snart hele barnehagen den, ikke bare min sønn!

Det gjelder å starte tidlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dattera mi (5 1/2) maser om å sette på Stabæk cden nesten hver gang vi kjøre bil over litt distanse!

Også her er "Stabæk - mitt Stabæk" klar favoritt...

Hun synes dog fortsatt at 2x45 minutter er litt lenge å se på kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 3 åring... dvs jeg har en engelsk svoger på 24 år som har hatt STABÆK DRAKT I 3 ÅR!

Han flytter til Norge til sommeren, og det blir garantert like vanskelig, hvis ikke vanskligere å få han til å uttale "Heia Stabæk" som hos en på 8 mnd...

Han er ihvertfall informert om at han er Stabæk-supporter uansett om han vil eller ikke... he he.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 uker senere...

I påvente av nye spillere og seriestart, benytter jeg denne tråden til å komme med små betraktninger fra hverdagslivet:

I dag er kakedag i barnehagen til datteren min, da hun fylte 6 år i går. Alle som har barn i barnehagealder kjenner til viktigheten av en Krone på hodet på bursdagsfeiringer, med påført navn og alder, glitter og stas. Og for jenter i denne alderen er rosa den store fargen. Lilla kan også gå ann, og til nød rød.

Men en stolt far kan konstantere at når vi kom i barnehagen i dag, og de spør hvilken farge hun skal ha på sin krone, så faller det naturlige valget på den vakreste av alle farger: BLAA ! ! !

Og til lørdag skal bursdagen feires hjemme (det blir en innihelvetes mye bursdagsfeiring ut av en bursdag, men, men). Og kake for anledningen er allerede bestilt, fotball-sjokoladekake. Eneste problemet med dette er at jeg ikke har funnet blå seigmenn/damer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Medlemsgrunnlaget øker
  • Opprett ny...