Petter 5 901 Del Skrevet 17. Oktober 2022 Del Skrevet 17. Oktober 2022 STEM PÅ ÅRETS VIKTIGSTE SPILLER I 2022 http://www.stabaek.no/pimp-my-kasse.png Tradisjonen tro deler Stabæk Support ut en kasse øl på sesongens siste hjemmekamp til årets viktigste spiller. Avstemningen for Stabæk Fotball Kvinner er nå åpen, hvem synes du fortjener kassa i år? Logg deg inn på medlem.stabaek.no og avgi din stemme. NB: Du kan stemme frem til og med onsdag 26. oktober. Listen over tidligere vinnere kan du finne her. PS: Listen over spillere er basert på stabak.no, og skal inkludere alle spillere som har spilt i offisielle kamper i år og som fortsatt er i klubben. Send meg en melding om noe er feil! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 17. Oktober 2022 Del Skrevet 17. Oktober 2022 Sjelden jeg er så sikker på hvem jeg skal stemme på, og også ganske så sikker på at hun får kassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 424 Del Skrevet 18. Oktober 2022 Del Skrevet 18. Oktober 2022 For meg må det bli en landslagsdebutant rimelig sikker på mitt valg i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå