Klodrik 74 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Det billigste er jo å stole på den nordnorske gjestfriheten og at vi alle losjerer inn hos Frk Alta, med nachspiel i hagen i midnattsola. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Hvis Frøken Alta er noe av det samme som frøken Norge høres jo det helt rått ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Hvis Frøken Alta er noe av det samme som frøken Norge høres jo det helt rått ut.. 20483[/snapback] Du mener vel: Hvis Frøken Alta er same utgave av frøken Norge høres jo det helt rått ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 He he he. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Ja, den nordnorske gjestfriheta er stor, men det trenger ikke jeg å tenke på, fordi jeg er jo egentlig en søring! ;-) Men nachspiel ordner man jo greit, uansett. Og den som kubber av før klokka åtte på søndagen er pyse...! :-) Ellers se link for å se hvem jeg minner mest om: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...eine_77190a.jpg Hehe! :-p Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Ja, den nordnorske gjestfriheta er stor, men det trenger ikke jeg å tenke på, fordi jeg er jo egentlig en søring! ;-) Men nachspiel ordner man jo greit, uansett. Og den som kubber av før klokka åtte på søndagen er pyse...! :-) Ellers se link for å se hvem jeg minner mest om: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...eine_77190a.jpg Hehe! :-p 20495[/snapback] Shotgun!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hei og hopp. da var flybillett booket. Har aldri drukket øl i midnattsol, ei heller med en frøken som ligner på Madde. Det blir stas!!!! :zorro: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Nå er det vel ikke midnattsol i Alta lenger den 13.august, men det er sikkert mer enn lyst nok for oss søringer til å holde ut en hel natt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Innser at kan ha virket en smule verdensvant og arrogant. Det var såvisst ikke meningen. Tror nok dette kan bli like gøy, - med eller uten midnattsolen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Desember 2004 Del Skrevet 23. Desember 2004 Da har jeg endelig booket fly. 7 stykker har nettopp kjøpt billett Norwegian, fredag til søndag. Kun 550,- hver vei. Slum Therese Sletten Matta Martine Koma-Hagen Nina Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 17. Januar 2005 Del Skrevet 17. Januar 2005 Ser med sjokk at Øyafestivalen atter en gang klarer å legge arrangementet sitt til viktige kampdatoer for Stabæksupportere. I fjor gikk jeg glipp av noen konserter pga Haka-kampen og nå mister jeg jammen både fredag og lørdag pga altatur. Ber derfor alle sende mail til festivalledelsen for å presse gjennom madrugada og satyricon på onsdag eller torsdag. Dette gjelder selvfølgelig også for andre tøffe band som blir bekreftet på øyafestivalen fremover... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 17. Januar 2005 Del Skrevet 17. Januar 2005 Mente at Satyricon-guttene var bura inne (eller har de sluppet ut mot kausjon?), men mulig de stiller med trommer og bass. Litt tynt? Madrugada? Skikkelig festorkester. Men for guds skyld - kos deg hvis du får gjort om datoene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Øyhh....Ikke diss Satyricon. Det finnes vel neppe noe mer koselig en Sol, Sommer og Satan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Var det ikke bare noen innleide gitarister eller no' sånn som var siktet i saken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Innleide...jo da, men Satyticorn består bare av to faste band medlemmer og resten er innleid (men de har vært de samme et par års tid) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Øyhh....Ikke diss Satyricon. Det finnes vel neppe noe mer koselig en Sol, Sommer og Satan 22598[/snapback] Meget godt sagt Jørgen! Øyabilletten er i boks, Alta eller ikke Alta. Og jeg tror neppe Satyricon feller krokodilletårer over eventuelt å måtte leie inn et par nye gitarister..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Da har Rich også bestilt billett til Alta. Han betalte kr 1007 med Norwegian. Fredag til Søndag. Prisen har visstnok gått ned. Jeg betalte 1150 rett før jul på samme fly... Onkel Blaa har dette som årets tur, Stabæk har dette som sin sponsortur. M.a.o. det blir svært mange som reiser. Bestill idag om dere skal få plass på flyene. Kun 3 fly reiser til Alta på Fredagen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Da har jeg bestilt hos Norwegian (1007,-). SAS Braathens tar 1072,- + Servicehonorar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Bestill rom på Park Hotel. Tlf: 78 45 74 00. Kun 19 rom igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Bestill rom på Park Hotel. Tlf: 78 45 74 00. Kun 19 rom igjen. 23119[/snapback] Nå har de kun 18 rom igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Dæven, da tar det ikke mange dagene før også dette hotellet er fullt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Dæven, da tar det ikke mange dagene før også dette hotellet er fullt... 23123[/snapback] "Fra Alta i nord til Cape Town i sør. Fra Rio til Calcutta. Vi reiser hele jorden rundt og støtter Stabækgutta!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 "Fra Alta i nordtil Cape Town i sør. Fra Rio til Calcutta. Vi reiser hele jorden rundt og støtter Stabækgutta!" 23124[/snapback] Fortsettelse på poesien: "Se de tøffe Stabæk-kara, nesten som å se kamelene i Sahara." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 "Fra Alta i nordtil Cape Town i sør. Fra Rio til Calcutta. Vi reiser hele jorden rundt og støtter Stabækgutta!" 23124[/snapback] Fortsettelse på poesien: "Se de tøffe Stabæk-kara, nesten som å se kamelene i Sahara." 23125[/snapback] Kanskje vi kan rappe et av ropene til Sparta Sarpsborg og skrive det om: Stabæk, Stabæk - opp med dampen Vi er Norges Wolverhampton Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Kanskje vi kan få noen i RIF klanen til å hjelpe oss å lage sanger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 jeg synes vi burde kopiere skeid. sa sa sa, bra bra bra, stabæk stabæk stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Vi kan jo prøve den allerede på lørdag så ser vi hva som skjer !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Vi kan jo prøve den allerede på lørdag så ser vi hva som skjer !!! 23135[/snapback] La oss heller lage våre egene! Det er nok av kopier der ute... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Enig med Hagen. Sangen i signaturen din kan kanskje være en start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå