stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. April 2005 (endret) Del Skrevet 26. April 2005 (endret) Jeg har en ledig flybillett til Alta-kampen med tøffe-flyet. Avreise: Fredag 2005-08-12 kl 1055; Oslo Gardermoen - Alta. NORWEGIAN Øl Lørdag, Øl og KAMP Hjemreise: Søndag 2005-08-14 kl 1845; Alta - Oslo Gardermoen. NORWEGIAN Pris 1.300.- Sámi girjerájusfálaldaga gáldočilgehus! (Kildeveileder i samisk bibliotektjeneste) Send en PM hvis du er interessert Endret 26. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Er billetten din solgt Guinn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Nope Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Det er nå 242 dager siden denne tråden ble opprettet. Tiden går fort. Kun 18 dager igjen til avreise. Ikke bestilt flybillett til Alta enda? Sjekk: http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4530 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Jeg og pappa skal til Alta! Men vet dere noe mer om de Alta genserene?? For litt siden var det noe om det, var noen gensere det sto : Hvorfor nøye seg med noe når man kan få ALTA? De skulle visst bli laget for Alta-Turen.. Må få tak i dem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Jeg og pappa skal til Alta! Men vet dere noe mer om de Alta genserene?? For litt siden var det noe om det, var noen gensere det sto : Hvorfor nøye seg med noe når man kan få ALTA? De skulle visst bli laget for Alta-Turen.. Må få tak i dem! 42162[/snapback] Ble vel avblåst siden vi synes at de var BLODHARRY Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Jeg og pappa skal til Alta! Men vet dere noe mer om de Alta genserene?? For litt siden var det noe om det, var noen gensere det sto : Hvorfor nøye seg med noe når man kan få ALTA? De skulle visst bli laget for Alta-Turen.. Må få tak i dem! 42162[/snapback] Ble vel avblåst siden vi synes at de var BLODHARRY 42165[/snapback] Vi reiser vell i drakt...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 Husk vernesko og oksygenmaske når du skal ut på byen i Alta. Spøk til side - dette ser da veldig lovende ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Så du liker bevisstløse damer??? :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Så du liker bevisstløse damer??? :S 42632[/snapback] Det gjør i hvertfall gutten til mammaen sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Riise er en skandale waiting to happen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Barbro Fagerbakk (21) ble kontaktet av Riise med denne meldingen: «Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene.» Barbro, som hverken var single eller interessert, svarte på følgende måte - kort og godt: «Gresstrå skrives med to s'er.» Hahahahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Hele historien, mannen og alle damene er fullstendig patetiske! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. August 2005 (endret) Del Skrevet 3. August 2005 (endret) Pøhh, Pia er nydelig!! Edit: Ojojoj, jeg ser her at jeg er i fare for å bli misforstått. Det er selvfølgelig Tjelta jeg snakket om, ikke Norges mest uinteressante kjendis-Haraldsen. Endret 3. August 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Tanten hennes også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Heia Tjelta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Ja, den nordnorske gjestfriheta er stor, men det trenger ikke jeg å tenke på, fordi jeg er jo egentlig en søring! ;-) Men nachspiel ordner man jo greit, uansett. Og den som kubber av før klokka åtte på søndagen er pyse...! :-) Ellers se link for å se hvem jeg minner mest om: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...eine_77190a.jpg Hehe! :-p Etter å ha møtt denne Frk. Alta på Ham-kam2 - Alta her om dagen, kan dette nå bekreftes. Slående likhet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Ja, den nordnorske gjestfriheta er stor, men det trenger ikke jeg å tenke på, fordi jeg er jo egentlig en søring! ;-) Men nachspiel ordner man jo greit, uansett. Og den som kubber av før klokka åtte på søndagen er pyse...! :-) Ellers se link for å se hvem jeg minner mest om: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...eine_77190a.jpg Hehe! :-p Etter å ha møtt denne Frk. Alta på Ham-kam2 - Alta her om dagen, kan dette nå bekreftes. Slående likhet... Og da tenker du først og fremst på hodeplagget ` Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Nemlig... hehe. Merkelig jeg ikke la merke til det i Alta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Merkelig jeg ikke la merke til det i Alta Dere gikk ut på feil utested Men det likner ikke helt, da. Jeg har ikke langt hår. I følge Altaposten fra i dag, satser Alta IF på tippeligaspill om seks år, så da møtes vi til dyst igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 10. August 2006 Del Skrevet 10. August 2006 Det var jo hodeplagget det var rart jeg ikke så... hehe. Ja, Vegard viste meg det oppslaget. Blir utrolig bra med ny stadion for dere. Vi er klare om seks år vi, og om dere skulle ha såååå uflaks at dere ikke rykker opp - får vi satse på samme avdeling med Stabæk2 neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå