@ringo 22 008 Del Skrevet 30. Januar 2023 Del Skrevet 30. Januar 2023 Skjønner hva du mener - men jeg tror Wangberg i kraft av sine lederegenskaper er førstemann opp på taktikktavla når Bo tar ut laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Så lenge Bo spiller med 3 bak så er det greit nok å ha Wangberg ut på høyre kanten men IKKE inn i midten den plasser en Næss sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Merker jeg er livredd for å gå inn i ES-sesong som nyopprykket lag med to helt nye fjes på spissplass. Gode relasjoner på topp er så viktig. Veldig spent på om Bjarmann & co har et solid ess å dra opp av ermet nå. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 1 time siden skrev Fjodor: Merker jeg er livredd for å gå inn i ES-sesong som nyopprykket lag med to helt nye fjes på spissplass. Gode relasjoner på topp er så viktig. Veldig spent på om Bjarmann & co har et solid ess å dra opp av ermet nå. Ikke mye igjen av sentrallinja fra i fjor, så vi får håpe at vår nye keeper slår til skikkelig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Kan bli stygt uten en ny spiss på nivået til Gift 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Lukter mange 0-0 kamper akkurat nå.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 12 minutter siden skrev nichb: Lukter mange 0-0 kamper akkurat nå.. Holder vel plassen da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 29 minutter siden skrev sexxes: Holder vel plassen da. Men kan fort blir nedrykk på engasjementet og entusiasmen hvertfall.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 We need a spiss om Gift stikker ellers lukter det nedrykk allerede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Siden i fjor har vi mistet Sandberg, Wernersson, KNH og Azemi. Sandberg er akkurat erstatet med noe som ser ut som en oppgradering. Wernersson neppe noe bedre enn Walstad. KNH og Azemi savner man ikke fra noen startoppstilling. Så har vi fått inn Paschonik, Haugen, Lucca og Høgh. Legg til at få protesterte da det ble hevdet at vi hadde en stall med Eliteserie-klasse i fjor. (Før Gift kom inn..) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Januar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Januar 2023 Det er bare å ha is i magen - det er en stund til seriestart. Bjarmann har levert signeringer på løpende bånd. Han landet akkurat en spennende keeper er det noen grunn til å tro at vi ikke kommer til å lande spisser også? 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Brakka 88 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 1 time siden skrev @ringo: Det er bare å ha is i magen - det er en stund til seriestart. Bjarmann har levert signeringer på løpende bånd. Han landet akkurat en spennende keeper er det noen grunn til å tro at vi ikke kommer til å lande spisser også? Er helt sikker på at vi kommer til å lande spiss/spisser, men er lov å ha bekymring for at det kan bli en mislykket og kortvarig løsning som klubben har i uvane å sikle etter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 1 time siden skrev @ringo: Det er bare å ha is i magen - det er en stund til seriestart. Bjarmann har levert signeringer på løpende bånd. Han landet akkurat en spennende keeper er det noen grunn til å tro at vi ikke kommer til å lande spisser også? Bekymrer meg ikke over at det ikke vil komme inn noen spiss, det gjør det 100% sikkert, men det er særdeles stor forskjell på å kjøre inn én angrepsspiller ved siden av en allerede etablert makker og det å skulle kjøre inn to nye helt fra scratch. Hvis begge to skulle bruke 6-7 mnd på å komme i gang og bli varm i trøya (noe som aldeles ikke er uvanlig for spisser) så er vi fucked allerede fra første serierunde. Håper imidlertid inderlig at bekymringene er grunnløse og at Torgeir drar frem en skikkelig "hvordan-i-all-verden-fikk-vi-tak-i-han-her"-signering som leverer mål fra dag én! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Samspillet har vi kastet på bålet for lengst - (alt)for mange endringer (igjen), at vi nå må ha en spiss også gjør neppe den helt store forskjellen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 Businessen er veldig bra av Stabæk - men redd vi selger oss ned i OBOS, måtte jeg ta feil 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 23 minutter siden skrev Herman.: Businessen er veldig bra av Stabæk - men redd vi selger oss ned i OBOS, måtte jeg ta feil Hadde vi sagt ifjor sommer før Gift signerte at vi skulle sitte med 35 mill og Eliteseriespill neste sesong, tror jeg de fleste ville takket ja. Selvom vi ikke hadde noen superspiss. Nå gjelder det å forvalte disse millionene på en fornuftig måte. Kanskje ikke svi av alt på et kort, men heller fordele det til et slagkraftig lag, selvom vi selvsagt trenger en spiss der fremme. Pappa Bohinen bør vel få komme med sine ønsker? Nusa i 2021. Gift i 2022 Hvem blir det i 2023? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 2 timer siden skrev @ringo: Det er bare å ha is i magen - det er en stund til seriestart. Bjarmann har levert signeringer på løpende bånd. Han landet akkurat en spennende keeper er det noen grunn til å tro at vi ikke Noen som vet hva målsetnigen til A laget er? Hvis målet kun er å utvikle salgsobjekter som finansierer drift, virker jo strategien med å bytte ut store deler av stallen hver vår fornuftig. Men skal man feks kjempe om medaljer bør man vel heller bygge lag kanskje? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 696 Del Skrevet 31. Januar 2023 Del Skrevet 31. Januar 2023 30 minutes ago, elvis said: Noen som vet hva målsetni gen til A laget er? Hvis målet kun er å utvikle salgsobjekter som finansierer drift, virker jo strategien med å bytte ut store deler av stallen hver vår fornuftig. Men skal man feks kjempe om medaljer bør man vel heller bygge lag kanskje? Det har jeg også lurt på. For et år siden var det Sportsplanen til Ravnaas som skulle styre laget mot toppen. Målbare parametere som vi skulle få hyppige oppdateringer på. Deretter ble det stille 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. Februar 2023 Del Skrevet 1. Februar 2023 10 timer siden skrev Petter Westlye: Det har jeg også lurt på. For et år siden var det Sportsplanen til Ravnaas som skulle styre laget mot toppen. Målbare parametere som vi skulle få hyppige oppdateringer på. Deretter ble det stille Hadde ikke vært dumt med et supportertreff med klubb før sesongen settes igang. Burde vel få til det etter at laget er tilbake fra Marbella. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 1. Februar 2023 Del Skrevet 1. Februar 2023 19 timer siden skrev FranckTheBank: Hadde vi sagt ifjor sommer før Gift signerte at vi skulle sitte med 35 mill og Eliteseriespill neste sesong, tror jeg de fleste ville takket ja. Selvom vi ikke hadde noen superspiss. Nå gjelder det å forvalte disse millionene på en fornuftig måte. Kanskje ikke svi av alt på et kort, men heller fordele det til et slagkraftig lag, selvom vi selvsagt trenger en spiss der fremme. Pappa Bohinen bør vel få komme med sine ønsker? Nusa i 2021. Gift i 2022 Hvem blir det i 2023? Når vi ser summene som blir brukt i Eliteserien om dagen blir det spennende å se på hvem som blir neste salgsobjekt. Hvert fall muligheten til å få gjort god business i dette markedet. Spent også på hvor mye Bjarmann og klubben bruker på ny kvalitetsspiss som redder oss i 2023. Hvis ikke man finner nytt scoop på free agent/åpne markedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 696 Del Skrevet 2. Februar 2023 Del Skrevet 2. Februar 2023 On 1/31/2023 at 10:14 PM, elvis said: Noen som vet hva målsetnigen til A laget er? Hvis målet kun er å utvikle salgsobjekter som finansierer drift, virker jo strategien med å bytte ut store deler av stallen hver vår fornuftig. Men skal man feks kjempe om medaljer bør man vel heller bygge lag kanskje? AB-J uttaler følgende i Budstikka: "Vi skal gjøre alt for å beholde plassen i eliteserien. ". Kun et utdrag av en lenger tekst, og heller ingen offisiell målseting. Men sier kanskje litt om hvordan sentale personer tenker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 812 Del Skrevet 2. Februar 2023 Del Skrevet 2. Februar 2023 Salg av både Vetlesen og Brynhildsen i dette vinduet hadde nok også hjulpet på. Fortsatt vinduer åpne i en uke eller to til: Winter transfer window | Transfermarkt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 2. Februar 2023 Del Skrevet 2. Februar 2023 2 timer siden skrev Petter Westlye: AB-J uttaler følgende i Budstikka: "Vi skal gjøre alt for å beholde plassen i eliteserien. ". Kun et utdrag av en lenger tekst, og heller ingen offisiell målseting. Men sier kanskje litt om hvordan sentale personer tenker Ok, den er god.... tiden som den morsomme, annerledes klubben er definitivt over. 😑 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Februar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Februar 2023 21 minutter siden skrev elvis: Ok, den er god.... tiden som den morsomme, annerledes klubben er definitivt over. 😑 Så vidt jeg husker så ble forrige runde med offensive målsetninger slaktet sønder og sammen her inne fordi det ikke ble som "lovet". 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 2. Februar 2023 Del Skrevet 2. Februar 2023 5 minutter siden skrev odd: Så vidt jeg husker så ble forrige runde med offensive målsetninger slaktet sønder og sammen her inne fordi det ikke ble som "lovet". Forrige runde som topp-6 målsettingen i 2021? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 2. Februar 2023 Del Skrevet 2. Februar 2023 På 31.1.2023 den 21.27 skrev Fjodor: Bekymrer meg ikke over at det ikke vil komme inn noen spiss, det gjør det 100% sikkert, men det er særdeles stor forskjell på å kjøre inn én angrepsspiller ved siden av en allerede etablert makker og det å skulle kjøre inn to nye helt fra scratch. Hvis begge to skulle bruke 6-7 mnd på å komme i gang og bli varm i trøya (noe som aldeles ikke er uvanlig for spisser) så er vi fucked allerede fra første serierunde. Håper imidlertid inderlig at bekymringene er grunnløse og at Torgeir drar frem en skikkelig "hvordan-i-all-verden-fikk-vi-tak-i-han-her"-signering som leverer mål fra dag én! Torgeir som fant Gift. Det var hvordan i all verden... 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 11. Februar 2023 Del Skrevet 11. Februar 2023 Må være et av de kuleste pre season jeg har vært med på. Mange nye spillere, salg på Gift for 35 mill, en god trener og en helt annen selvtillit blant gutta. Så bare 1 omg i dag, men syntes flere så veldig bra ut. Ja, dette kan bli en veldig morsom sesong! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dan the man 171 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2023 Jeg har sittet med en tanke lenge om atmosfæren på Nadderud. Da spesielt på musikken som spilles på stadion før kamp. Jeg savner tidene så stolt, mitt Stabæk og mange andre Stabæk-sanger ble spilt før kamp. Dette gjorde at vi supportere fikk skikkelig kampfølelse, men bare ikke supporteren spillerne fikk også en helt annen følelse. Jeg vet ikke hvordan dette kan bli sagt til klubben, men jeg ønsker at vi tar tilbake noen av de gamle Stabæk sangene istedenfor å spille engelske og sanger som ikke har noe med klubben å gjøre. Håper flere er enige i dette og at det kan bli en endring i det i året som kommer. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2023 På tide å børste støv av På Nadderud på søndag! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Februar 2023 1 time siden skrev Dan the man: Jeg har sittet med en tanke lenge om atmosfæren på Nadderud. Da spesielt på musikken som spilles på stadion før kamp. Jeg savner tidene så stolt, mitt Stabæk og mange andre Stabæk-sanger ble spilt før kamp. Dette gjorde at vi supportere fikk skikkelig kampfølelse, men bare ikke supporteren spillerne fikk også en helt annen følelse. Jeg vet ikke hvordan dette kan bli sagt til klubben, men jeg ønsker at vi tar tilbake noen av de gamle Stabæk sangene istedenfor å spille engelske og sanger som ikke har noe med klubben å gjøre. Håper flere er enige i dette og at det kan bli en endring i det i året som kommer. Vi i styret vil ta dette videre til klubben😄 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå