Øyvind 2 035 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Ca 40 uavgjorte i den virkelige verden. Drøyt 70 på XG. 30+ poeng borte i luften. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 6 timer siden skrev yiddo: Mål nr 1: Hold plassen Mål nr 2: Behold Bob Mål nr 3: Behold Petterson Mål nr 4: Få en tydelig plan på hvordan vi skal spille fotball, satsing på egenutvikling av spillere, klubbkultur. Mål nr 4: Rydd opp i stallen Mål nr 5: Hent færre spillere, med høyere kvalitet Om vi klarer mål 1, virker det opplagt at mål 2 følger direkte. (Hvorfor skulle ellers familien investere så mye i dette?) Om vi klarer mål 2, tror jeg mål 4 kommer på plass på en helt annen måte enn under andre trenere. Om vi klarer mål 2, tror jeg også 5 og 6 kommer til å bli bedre. Vi ser jo allerede nå at han heller bruker spillere som Spiten og Olderheim enn å Pachonik og Luca. Så lenge Bob er såpass tøff til å slenge inn de yngre, gjør det også at det blir mindre press på Bjarmann om bredde i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 Enig Odd. Men Bjarmann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 27. November 2023 Del Skrevet 27. November 2023 20 minutter siden skrev hoffisking: Enig Odd. Men Bjarmann? Det kommer nok til å bli svært lite press på han, ja (men ja, tar poenget..) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Tromsø må bryte en barriere, de har aldri vunnet på Intility - melder Dagsavisen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 7 minutter siden skrev arni: Tromsø må bryte en barriere, de har aldri vunnet på Intility - melder Dagsavisen Det hadde ikke Sandefjord eller Brann gjort før årets sesong heller. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Til-feltet mot enga er utsolgt... Tusenvis av til-supportere skal feire sølv i hovedstaden til helga. 👏 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Akkurat nå skrev Øyvind: Det hadde ikke Sandefjord eller Brann gjort før årets sesong heller. Dette må nok Stabæk ordne selv, ikke minst sett i lys av målforskjellen 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 VIF heldige som hadde venner på Kamma, her Bjarnason😏 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 286 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 1 time siden skrev arni: VIF heldige som hadde venner på Kamma, her Bjarnason😏 Lite forvarsel for hva en kan vente av LSK… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 343 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 Sinnssykt rar overskrift, men plussak, så får ikke sjekket innholdet. Mistenker en liten mismatch. Hvis ikke er det jo avskjedsgrunn for spilleren å hjelpe en konkurrent. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 11 minutter siden skrev 1369: Sinnssykt rar overskrift, men plussak, så får ikke sjekket innholdet. Mistenker en liten mismatch. Hvis ikke er det jo avskjedsgrunn for spilleren å hjelpe en konkurrent. Rart å lese, om enn litt fleipete: »Begge synes det var kjekt å se igjen noen gamle kjente, selv om Bjarnason ikke ønsket å være så gavmild med fjorårets lagkamerater.– Det er alltid kjekt å se igjen venner og kjente du har tilbragt mye tid sammen med, men du glemmer det fort når du kommer på banen. For min del endte det vel med en av mine viktigste bidrag for Vålerenga, så det er da noe, sier Bjarnason litt på fleip.» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 Etter å ha sett første omgang av KBK-Bryne tenker jeg at det skal være veldig gode sjanser til å vinne en eventuell kvalik over to kamper. Kongsvinger har vært såpass svake i høst at jeg ikke tror de er noe bedre enn disse to. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 29. November 2023 Del Skrevet 29. November 2023 9 timer siden skrev arni: Rart å lese, om enn litt fleipete: »Begge synes det var kjekt å se igjen noen gamle kjente, selv om Bjarnason ikke ønsket å være så gavmild med fjorårets lagkamerater.– Det er alltid kjekt å se igjen venner og kjente du har tilbragt mye tid sammen med, men du glemmer det fort når du kommer på banen. For min del endte det vel med en av mine viktigste bidrag for Vålerenga, så det er da noe, sier Bjarnason litt på fleip.» Det så jo faktisk ut som han gjorde det med vilje. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. Desember 2023 Del Skrevet 3. Desember 2023 Bohinen fikk det vel omtrent til? Defensivt slipper vi inn like mye som Viking som kommer på fjerdeplass. Mindre enn Lillestrøm, Sarpsborg og Rosenborg. Men ikke faen om vi klarte å skape en eneste offensiv plan utover å pumpe på knullegutt. Det klarte vi aldri å rise av oss. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 3. Desember 2023 Del Skrevet 3. Desember 2023 Tromsø fikk gjordt gjengjeld etter at Stabæk sendte de ned i desember 2019 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2023 Da vi rykket ned i 2021 var det sjeldent fortjent - vi lå i bunnen av så og si alle statistikker. Slik er det ikke denne gangen. Vi har fått dårlig betalt, og VAR har gjort vondt verre for oss. Både når det har blitt brukt feilaktig mot oss, og når det feilaktig har blitt ignorert av dommer. Totalt sett har dette bidratt sterkt til nedrykket. Det er ingen unnskyldning selvsagt, men det er nå en gang slik det er. Vi kan ikke ignorere det. Jeg skylder på spillerlogistikken, for mange spillere inn, og med et par unntak for dårlig kvalitet, samt at man satt for lenge med Bohinen. Totalt så sitter jeg igjen med følelsen av at dette var et veldig unødvendig nedrykk.Det skyldes dårlig ledelse og kontroll. Det blir for trenerstyrt, for kortsiktig og med mangelfull/dårlig kvalitetskontroll. Så hva nå? Vel, deppe i noen timer og så opp på hesten igjen - alltid - uansett! 44 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Desember 2023 Del Skrevet 4. Desember 2023 Klarte bare en borteseier og den kom i april! Så sånn sett ikke rart det gikk gæli igår også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 4. Desember 2023 Del Skrevet 4. Desember 2023 8 timer siden skrev @ringo: Da vi rykket ned i 2021 var det sjeldent fortjent - vi lå i bunnen av så og si alle statistikker. Slik er det ikke denne gangen. Vi har fått dårlig betalt, og VAR har gjort vondt verre for oss. Både når det har blitt brukt feilaktig mot oss, og når det feilaktig har blitt ignorert av dommer. Totalt sett har dette bidratt sterkt til nedrykket. Det er ingen unnskyldning selvsagt, men det er nå en gang slik det er. Vi kan ikke ignorere det. Jeg skylder på spillerlogistikken, for mange spillere inn, og med et par unntak for dårlig kvalitet, samt at man satt for lenge med Bohinen. Totalt så sitter jeg igjen med følelsen av at dette var et veldig unødvendig nedrykk.Det skyldes på dårlig ledelse og kontroll. Det blir for trenerstyrt, for kortsiktig og med mangelfull/dårlig kvalitetskontroll. Så hva nå? Vel, deppe i noen timer og så opp på hesten igjen - alltid - uansett! Sjeldent vært mer enig i et innlegg her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå