Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm, må si noe til dette mellom stabæk support og stabæk fotball.

først og fremst: jeg vet at alle i supporterklubben gjør sitt beste, investerer masse tid og penger og har bare gode hensikter når det gjelder laget og klubben.

men supporterklubben er BARE en supporterklubb, og blir aldri involvert i stabæks daglige ting.

og selvfølgelig får en supporterklubb aldri like rettigheter som andre personer/organisjoner i klubben. en supporterklubb kan ikke forvente at klubben gir den størst oppmerksomhet, gjør noe spesielt for supporterklubben eller lar seg "diktere" hva som skal gjøres.

det må vi være klar over.

og kanskje er akkurat det - å være underdog, å må kjempe om plassen - det spesielle med å være supporterklubb. kamp (i positiv mening) og prestasjon er livets ånden av supporterklubben.

vår lag- eller klubbsupport er bra, høyt, energisk fordi vi vil vise alle i klubben at vi er der, uansett hva som skjer. hvis det blir for enkelt å gjennomføre support (fordi alle kravene våre blir oppfyllt), blir det kjedelig. da blir vi feite teite idioter med drakt på som tror de er kongene på tribunen.

vi - som er emosjonell og ikke i stor finansiell dimensjon eller kontraktmessig bundet til klubben -kan bestemme for oss selv.

- vi kan dra til kampen eller blir hjemme, når vi er ikke lysten til å se på fotball.

- vi kan lage vår egen, hjemmelagt tifo, uten å ha restriksjoner pålagt av klubben (dvs vi kan skrive på bannere hva vi ønsker, vi kan synge hva vi liker), vi må bare vøre menneskerettighetene og sikkerhet.

- vi har ganske mye friheter på tribunen: vi får synge, hoppe, rope høyt, vi får ha med overheadflagg, tostangs flagg, store flagg,

- det er ikke mye politi på plass som bevokter og begrenser oss

- det finnes ikke store sikkerhetskontroller i inngangen, vi har mulighet/ lov til å ta med alle mulig ting (paraply, ryggsekk, barnevogn, stol, termosflaske, mat...)

- sikten på banen blir ikke forstyrret pga av gjerd eller garn

vi har det altså ikke så ille.

sammenfattet er det kanskje sånn at vi elsker klubben vår, men at vi samtidig forbeholder oss å bestemme selv hva vi vil tenke om klubben. vi kan (og vil) være loyalt, men vi er ikke automatisk tvunget til å være det.

vi har ingen reelle forpliktelser overfor klubben (som feks en spiller eller en ansvarlig som har signert en kontrakt)

vi føler oss bundet til klubben og mener derfor at vi har lov til å bli med når det gjelder forpliktelser og rettigheter, men det stemmer ikke.

selv om vi betaler massevis (fordi vi er de som kjøper draktene, sesongkortene, supportereffektene).

når det gjelder å overleve som "TOPPFOTBALL KLUBB" teller bare laget, de øvre etasjene og sponsorer. supportere er bare kyr som man kan melke hver dag.

det er et trist syn, men når tiden er tøff, er det sånn som klubber ser fotballverden.

(det er min personlig mening etter lange år med st.pauli og flere ned- og opprykk)

så derfor: ikke forvent noe av klubben. særlig ikke nå etter vi rykket ned.

la oss heller gjøre alt alene.

la oss bestemme hvordan vi skal lage kick off festen og hvordan det skal se ut på tribunen på 1. hjemmekamp.

la oss planlegge et supportervennlig sesongforløp slik at det blir en knallsesong til supporterne.

la oss lage egne supporterfester, -kvelder, turer.

la oss jobbe med å få et stabæk support som har et liv utefor tribunen også.

ps: kanskje har jeg misforstått det, men hva er vitsen med å stå sammen med hovis og under taket? men gratis borteturer og rabattert inngang til alle medlemmer høres bra ut.

og å verve med at stabæk support er DEN kklubben hvor supporterne samles, vel, vet ikke om det er så lurt. man kan ikke tvinge folk til å bli med på en bestemt organisasjon. det må skje frivillig og fordi folk har funnet ut at stabæk support er det eneste stedet å dra :-)

uff det var en lang tekst...god natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVOR DUM ER DET MULIG Å BLI.....??????

Jeg hører ekkoet av trassige småbarn, dvs det minner meg om LO på sitt groveste: her er våre krav, take it or leave it, hvis ikke så......

DET er IKKE enn Supportgruppes opppgave. Vår jobb er, fordi vi har et helstøpt Blaatt hjerte, å gi laget support (det er fremmedlandsk for :støtte!) i enhver situasjon.

Den reaksjonen som fremkommer på forsiden nå er MENTAL SIPPING. "vi får det ikke som vi vil....",,,"ingen av ledelsen vil komme på møtet vårt..." så da gir vi faen. For en holdning!!!

Vi skal støtte laget, come hell or high water!

Vi skal backe laget i alle faser. Og så i nedrykkstider. Også i vanskelige perioder som nå. Kanskje nettopp NÅ!

Da er det patetisk med krav om tak over hodet og en rekke Vallaaktige presskrav. At noen i det hele tatt i klubbens nåværende situasjon finner det riktig å stille bastante krav, og i etterkant sjikanere klubben og ledelsen, er bare utrolig teit. Dessuten kan det indikere at man er mer opptatt av (som LOledere flest) å markere egne revir og egen betydning, enn å tenke det overordnete beste: Hva gavner fellesskap og klubb best!

De som har stått for $$"kravene" her har sikkert gjort sitt beste. Det er i så fall deres forsvar og deres dom!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører ekkoet av trassige småbarn, dvs det minner meg om LO på sitt groveste: her er våre krav, take it or leave it, hvis ikke så......

DET er IKKE enn Supportgruppes opppgave. Vår jobb er, fordi vi har et helstøpt Blaatt hjerte, å gi laget support (det er fremmedlandsk for :støtte!) i enhver situasjon.

Den reaksjonen som fremkommer på forsiden nå er MENTAL SIPPING. "vi får det ikke som vi vil....",,,"ingen av ledelsen vil komme på møtet vårt..." så da gir vi faen. For en holdning!!!

Vi skal backe  laget i alle faser. Og så i nedrykkstider. Også i vanskelige perioder som nå. Kanskje nettopp NÅ!

Da er det patetisk med krav om tak over hodet og en rekke Vallaaktige presskrav. At noen i det hele tatt i klubbens nåværende situasjon finner det riktig å stille bastante krav, og i etterkant sjikanere klubben og ledelsen, er bare utrolig teit. Dessuten kan det indikere at man er mer opptatt av (som LOledere flest) å markere egne revir og egen betydning, enn å tenke det overordnete beste: Hva gavner fellesskap og klubb best!

De som har stått for $$"kravene" her har sikkert gjort sitt beste. Det er i så fall deres forsvar og deres dom!

19717[/snapback]

Du har nok misforståt totalt. Dette har ikke noe å gjøre med at noen har meldt avbud til et møte. Slikt skjer hele tiden. Dette har kort å godt med å gjøre at de rammebetingelser som ligger på bordet for 2005 er så umullige at ingen er villige til å ta på seg det frivillige arbeidet supporterklubben er avhengige av.

Regner med å se deg på fredag

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal backe  laget i alle faser. Og så i nedrykkstider. Også i vanskelige perioder som nå. Kanskje nettopp NÅ!

19717[/snapback]

Våken? Første setninga her beskriver vel så godt ditt eget innlegg. Selvsagt tværer ikke vi over forsida vår Stabækledelsen med navn og bilde og detaljerte beskrivelser av hva og hvorfor. At ingen i ledelsen kunne komme på møtet vårt fredag, som var planlagt med en helt annen agenda, har ingenting med dette å gjøre. Men ettersom fanden leser bibelen annerledes enn de som skrev den hadde til hensikt, har vi nå fjernet informasjonen om at Aalbu/Ingo ikke kommer. Javisst framstår vi som sutrete - slik vi har vært hele denne sesongen, ikke sant? Din beskrivelse av LO vitner for øvrrig om en ganske snever forståelse av hvilket formål en arbeidstagerorganisasjon har. Styret i Stabæk Support representerer våre medlemmers interesser også overfor Stabæk Fotball. Det er her vi enstemmig har kommet til at Stabæks mest trofaste fans ikke kan leve med den "løsningen" Stabæk Fotball har kommet med, dvs. ingen i det hele tatt. I mellomtiden har andre pressgrupper blitt solid tilgodesett og forfordelt i forhold til Stabæk Support. Vi ønsker klubben alt vel. Men skal vi lage den rammen om kampen som gjør det moro å gå på kamp, må vi ha levelige arbeidsvilkår.

Vi ønsker på bakgrunn av det som har skjedd å la våre medlemmer få delta i en debatt om veien videre - før vi velger hva vi skal gjøre. Dette er en naturlig demokratisk prosess i supporternes interesseorganisasjon. Er du medlem kan du jo komme og gjenta argumentasjonen på møtet fredag. Men det er selvsagt en fordel om man tenker seg om to ganger før man bjeffer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok misforståt totalt. Dette har ikke noe å gjøre med at noen har meldt avbud til et møte. Slikt skjer hele tiden. Dette har kort å godt med å gjøre at de rammebetingelser som ligger på bordet for 2005 er så umullige at ingen er villige til å ta på seg det frivillige arbeidet supporterklubben er avhengige av.

Regner med å se deg på fredag

19722[/snapback]

Er rammebetingelsene mye dårligere i 05 enn de var i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at jeg ikke er medlem i $$ i år, så kan jeg ikke delta på møtet i morgen. (det er vel ikke sikkert jeg kunne komme uansett, men det er en annen sak) Men, jeg har allerede meldt meg inn for neste år, og hadde tenkt å få stor glede av medlemsskapet. Derfor ønsker jeg å komme med mine synspunkter på saken.

Jeg har stor respekt for arbeidet som styret gjør for klubben min, og er takknemlig for alt det frivillige arbeidet som utføres. Jeg har kun betraktet det utenfra, men har fått med meg såpass til å skjønne at enkelte ikke overholder Arbeidsmiljølovens bestemmelser i forhold til arbeidstid i løpet av ett år. Så kan man vel hevde at det ikke er arbeid, men hobby og lidenskap (og det er det jo også), men likefullt er det noen som tar ansvar for at vi alle skal få følge klubben i våre hjerter, og det skal de ha all ære for.

Hvilke rammebetingelser som har ligget til grunn for tidligere sesonger i forhold til neste sesong, vet jeg heller ikke så mye om. Jeg vet jo hvilke rabatter etc som er blitt tilbudt medlemmer av Stabæk-support, og at vi (jeg sier vi når, i og med at jeg er med fra neste år) har fått fjernet setene på tribunen, pluss et par andre tiltak. Men nå er det jo engang sånn at vi har rykka ned til 1. divisjon, og da er det tiden for alle i klubben, spillere, ledere, vaskekoner og supportere og senke kravene, ikke øke dem. Der er ikke tiden for å kreve, men å yte.

Er det fremlagt rammebetingelser som er vesentlig dårliger enn fjorårets?

Vi har aldri vært under tak, (men i 2007-08 kommer vi alle under tak). Supportere skal vel egentlig ikke sitte på VIP-tribunen. Ett krav om plass under tak kan kanskje ha bedre grobunn i 2006, når vi igjen spiller i TL. Men jeg for min del har stort sett valgt å sitte på den riktige siden (den gamle hovedtribunen), og angrer ikke på det (selv ikke i kampen mot Fula) Men så er jo jeg en ungdommelig supporter, (midt på 30-tallet) og ikke en satt gammal familiesupporter.

Rabattert pris for alle medlemmer, uansett hvor man sitter på tribunen, høres positivt ut. Men jeg kan også forstå ledelsen hvis de er skeptiske til dette. Prisene er i utganspunktet redusert med kr 40 i forhold til 2004. Og hvis vi sammenligner prisene på sesongkort med Sogndal sine, så ligger prisene på Hovis mellom 750-940 lavere enn på Fosshaugane (avhengig av hvor man sitter) Det kan se ut som om Ingo & co har presset prisene ned en del allerede. Hvilken pris er vi tilbudt på ståtribunen? Rabatt på den "riktige" siden (ikke hovis) kunne kanskje være ett kompromiss?

Det kan jo også føre til at en haug melder seg inn, som aldri i verden ville meldt seg inn ellers, men kun gjør det for å få billigere inngang. Er det sånne medlemmer vi vil ha i $$? Jeg bare spør?

Som sagt er jeg glad for arbeidet styret har gjort og gjør, men mener samtidig at nå er tiden for å mobilisere de positive kreftene. Statistisk sett, så er det vel ikke etter ett nedrykk at supporterklubber rekrutterer flest medlemmer (selv om vi som elsker klubben vet at det er nå vi trengs som mest) La oss stå samlet om å støtte klubben, så vi kan rykke rett opp igjen, uavhengig av hvor vi står/sitter på tribunen, og uavhengig av hvor mye billetten koster. Tanken på at $$ ikke skal være der, når jeg er der for den, synes helt meningsløs.

Stabæk Fotball - Alltid, uansett!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabattert pris for alle medlemmer, uansett hvor man sitter på tribunen, høres positivt ut. Men jeg kan også forstå ledelsen hvis de er skeptiske til dette. Prisene er i utganspunktet redusert med kr 40 i forhold til 2004. Og hvis vi sammenligner prisene på sesongkort med Sogndal sine, så ligger prisene på Hovis mellom 750-940 lavere enn på Fosshaugane (avhengig av hvor man sitter) Det kan se ut som om Ingo & co har presset prisene ned en del allerede. Hvilken pris er vi tilbudt på ståtribunen? Rabatt på den "riktige" siden (ikke hovis) kunne kanskje være ett kompromiss?

Det kan jo også føre til at en haug melder seg inn, som aldri i verden ville meldt seg inn ellers, men kun gjør det for å få billigere inngang. Er det sånne medlemmer vi vil ha i $$? Jeg bare spør?

19730[/snapback]

Vi har aldri hatt til hensikt at Stabæks publikumsinntekter skal reduseres, tvert i mot. Men som sagt vi kan ikke tvære detaljer om dette utover førstesiden vår. Har du allerede betalt for 2005 er du velkommen på møtet. Grunnen til at vi ikke vil ha nytegning av medlemmer er at rammen om dette møtet ikke vil være særlig "selgende", og noen har klippet massevis av julehjerter ut av bjørneskinnet vi hadde tenkt å selge...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen viktig ting i denne sammenhengen er at de fleste som ikke er faste gjengangere på Nadderud ønsker å sitte under tak med best mulig utsikt. Dette betyr på Nadderud at eneste alternativ er Nicotinell tribunen, hvis vi i $$ skal oppta denne plassen må Stabæk Fotball regne med færre tilgjengelige plasser der de som stikker innom skal sitte. Dette betyr antagelig færre "drop-ins" selvom vi naturligvis kan diskutere om vi i løpet av året i 1.div kan klare å fylle hovedtribunen en eneste gang.

Personlig sitter jeg på hovedtribunen, med unntak av semi'n mot Brann, er jeg der, synger og klapper. Semi'n mot Brann var en opplevelse av de sjeldne, god stemning, hopping og synging, dansing og skriking. Personlig ville jeg gjerne gjort dette hver gang, men grunnet plassene som $$ disponerer velger jeg å se kampen fra hovedtribunen.

Vi må vel muligens konkludere med at vi ikke får fylt hovedtribunen en eneste gang i år og dermed syntes jeg at $$ burde flyttes under tak der akustikk og utsyn er mye bedre. $$ skaper masse liv og vil muligens få selv Anne Holt til å slutte å syte på cap-kledde mennesker i sommersolen. Dette vil antagelig medføre at den normale mannen i gata også vil reise seg fra det grønne sete, bli med på et rop og støtte gutta ekstra på vei opp der vi hører hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har aldri hatt til hensikt at Stabæks publikumsinntekter skal reduseres, tvert i mot. Men som sagt vi kan ikke tvære detaljer om dette utover førstesiden vår. Har du allerede betalt for 2005 er du velkommen på møtet. Grunnen til at vi ikke vil ha nytegning av medlemmer er at rammen om dette møtet ikke vil være særlig "selgende", og noen har klippet massevis av julehjerter ut av bjørneskinnet vi hadde tenkt å selge...

19731[/snapback]

Takk, det er godt å se at jeg regnes som en del av $$ allerede, og håper virkelig at jeg kan fortsette å være en del av denne grupperingen.

Kan nok ikke møte opp uansett, dessverre, men jeg håper det kommer et fyldig referat (skrevet av en eller annen frivillig sjel, som forbarmer seg over oss som ikke stiller på møtet), og at konklusjonen blir at dere finner det formålstjenelig å satse videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus du trekker vel endel av de samme slutningene som vi i styret har gjort. Når det gjelder plasse under tak på hovis neste år for hovis så er ikke problemet bare at vi ikke får gehør hos Stabæk Fotball, men også noe med hvordan vi blir avskrevet på.

Håper du kommer på møtet fredag. Og det håper jeg alle andre medlemmer av $$ som ønsker å ha en supporteklubb også gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På forsiden og i enkelte av innleggene så ymtes det frempå om et scenario der Stabæk Fotball ikke lenger har en supporterklubb. Som om jeg skal bestemme meg for å oppløse familien min og velge ikke å være glad i barna mine. Usannsynlig, umulig, utenkelig og nærmest umenneskelig. Ja - jeg kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Stabæk - Kontoret:

Tenk seg: Stabæk spiller og ingen går hen !!!

@ Stabæk Support:

Unnskyld, jeg / vi (triple m) kommer ikke fra norge og vi har ingen mulighet

for hjelper direkte i Stabæk, bare med medlemskapet $$.

Jeg håper (for dere), det finnes en løsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La en ting være helt klart. Det er ingen i styret i dag som ikke har fått med seg at hovedpoenget med en supporterklubb er å STØTTE lag og å STØTTE klubben.

Akkurat nå føler vi rammebetingelsene blir "umulig" i 2005 og at Stabæk prioriterer for mange andre gruppers behov foran våre.

Men det kan selvsagte hende at det er styret i $$ som ser seg blinde på ting, eller er i utakt med hva medlemmene ønsker. Derfor et medlemsmøte slik at folk kan gi direkte innspill til styret.

Kanskje er det noen som ser utfordringen i situasjonen og ikke bare problemene og som har lyst til å ta en utfordring og stille i styret. Kanskje bør vi nullstille og tenke helt nytt. Kanskje er folk enige med oss.

Den som kommer i morgen får se

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

La en ting være helt klart. Det er ingen i styret i dag som ikke har fått med seg at hovedpoenget med en supporterklubb er å STØTTE lag og å STØTTE klubben.

Akkurat nå føler vi rammebetingelsene blir "umulig" i 2005 og at Stabæk prioriterer for mange andre gruppers behov foran våre.

Men det kan selvsagte hende at det er styret i $$ som ser seg blinde på ting, eller er i utakt med hva medlemmene ønsker. Derfor et medlemsmøte slik at folk kan gi direkte innspill til styret.

Kanskje er det noen som ser utfordringen i situasjonen og ikke bare problemene og som har lyst til å ta en utfordring og stille i styret. Kanskje bør vi nullstille og tenke helt nytt. Kanskje er folk enige med oss.

Den som kommer i morgen får se

19748[/snapback]

Jeg håper det blir et konstruktivt møte, hvor de gode diskusjonene florerer, og at det finnes løsninger som vi alle kan leve med, til det beste for hele klubben.

Som tidligere nevnt kan jeg ikke delta, men jeg håper at de fleste aktive medlemmene stiller opp slik at konklusjonene som trekkes fra møtet, gir ett autentisk bilde av medlemmenes ønsker. Samtidig vil jeg (fra utsiden) minne om at det er lett å kritisere ett styre for arbeidet som gjøres, men man skal huske på at noen må gjøre jobben. Hvis man kun blir møtt med en kald skulder hos ledelsen, forstår jeg at det ikke er spesielt motiverende. Vi er "kun" supportere, men vi er tross alt en veldig viktig del av en klubb, og ledelsen må også ta hensyn til oss.

Hvis man sitter på sidelinjen, og mener at jobben burde vært gjort annerledes enn det sittende styret, så er det alltids en mulighet til å være litt mer aktiv selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja satser på å få full briefing om situasjonen i mårra.

Syns det er flott av styret og forhandle for suppeorternes interesser, men kan ærlig innrømme at å stå på hovis ikke betyr så mye for meg. bilettprisen betyr heller ikke så mye (vi bor da i bærum!) Men det er sikkert andre som gjør det og jeg syns det er flott at styret pøver seg sånn som nå med mulige forslag.

Gleder meg til i morgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus du trekker vel endel av de samme slutningene som vi i styret har gjort. Når det gjelder plasse under tak på hovis neste år for hovis så er ikke problemet bare at vi ikke får gehør hos Stabæk Fotball, men også noe med hvordan vi blir avskrevet på.

Håper du kommer på møtet fredag. Og det håper jeg alle andre medlemmer av $$ som ønsker å ha en supporteklubb også gjør.

19734[/snapback]

Ved nærmere ettertanke kan jeg skjønne noen av grunnen til at Stabæk Fotball ikke ønsker å godta å flytte $$ over på hovis. For en som sitter på hovis er faktisk noe av underholdningen å se på $$. Ved å flytte $$ over på hovis vil antagelig store deler av tribuneanlegget uten tak være tomt, dette skaper neppe en søken etter mer hos medgangssupportere eller tilfeldig forbipasserende. De som var på cup-kamp mot Moss i år skjønner helt sikkert hva jeg mener. På den andre siden igjen blir trøkket lite unisont hvis man står på hver sin side av stadion og kaster rop. Memrer noe om en cup-kamp mot Strindheim for noen år siden hvor to $$ sto og kastet rop til hverandre. Ser det for meg selvom jeg ikke var der.

Hvis Stabæk har avfeid $$ på en uheldig måte er dette noe jeg ser frem til å diskutere i morgen... Får man fornyet medlemskap på onkel Blaa i morgen ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19734[/snapback]

Ved nærmere ettertanke kan jeg skjønne noen av grunnen til at Stabæk Fotball ikke ønsker å godta å flytte $$ over på hovis. For en som sitter på hovis er faktisk noe av underholdningen å se på $$. Ved å flytte $$ over på hovis vil antagelig store deler av tribuneanlegget uten tak være tomt, dette skaper neppe en søken etter mer hos medgangssupportere eller tilfeldig forbipasserende. De som var på cup-kamp mot Moss i år skjønner helt sikkert hva jeg mener. På den andre siden igjen blir trøkket lite unisont hvis man står på hver sin side av stadion og kaster rop. Memrer noe om en cup-kamp mot Strindheim for noen år siden hvor to $$ sto og kastet rop til hverandre. Ser det for meg selvom jeg ikke var der.

Hvis Stabæk har avfeid $$ på en uheldig måte er dette noe jeg ser frem til å diskutere i morgen... Får man fornyet medlemskap på onkel Blaa i morgen ?

19804[/snapback]

Ingen tvil om at Stabæk Fotball taper penger på å "gi" bort felt på hovis til $$. Plasser som er under tak er ikke de plassene som blir sist fylt opp heller. Synes det er merklig at kravene fra styret gjelder Nadderud, nå som vi er så nære at Fornebu (Dream On) Arena ser ut til å bli en realitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en som sitter på hovis er faktisk noe av underholdningen å se på $$.

Det betinger jo at $$ feltet er mange!! OG høylytte...... hva tror du om snittet på Nadderud neste sesong?

Det blir desverre ikke mulighet til og fornye medlemskapene i morgen, men muligheten blir forhåpentligvis mange utover vintern.

(Og bare for å si det det var aldri snakk om noe som ligner på "gi" bort noe som helst til $$-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir Stabæk SS så mye dårligere betingelser enn tidligere sesonger? Føler at det spørsmålet blir unngått. Hvis dette ikke er tilfellet synes jeg det er et helt galt tidspunkt å komme med krav på.

Vi har jo allerede sett at de som trekkes til SS på grunn av billig sesongkort sitter på rævva og holder kjeft. Det er irriterende. Jeg vil ikke gi disse menneskene et sterkere påskudd for å løse opp klacken ytterligere.

Hva skal vi under taket på Hovis? Kaste rop med familietribunen?? Eller er det tanken om at taket gir en finfin akustikk? Ellers må det jo være trist å se over på en glissen ståtribune.

Det er sikkert mulig at det ligger mye mer i dette enn det som er skrevet i artikkelen, men det virker muligens som om dette er en sak hvor styret i SS har fått en litt kaldere tilbakemelding enn vanlig.

Jeg synes det er for dumt hvis SS-styret skal legge ned sine verv på bakgrunn av de sidene i saken som er offentliggjort på forsiden. Ligger det noe mer under disse kravene kan jeg forstå at ledelsen i Stabæk kan se hvorfor styret trer fra sine verv, hvis ikke tror jeg de ser på hele episoden som latterlig.

Jeg kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tror du om snittet på Nadderud neste sesong?

Vet ikke om dette var et retorisk spørsmål, men jeg forestiller meg et snitt på 2500-3000 tilskuere faktisk. Når vi har 9 "lokal" oppgjør betyr dette at vi i mange kamper faktisk vil trekke flere tilskuere fra den klubben vi møter enn hva vi f.eks vil gjøre fra Tromsø, Bodø og f.eks Brann.

Eller håper jeg da inderlig at $$ klakken som heier på ståtrbunen ikke reduseres med mange. Vi er da ikke medgangssupportere - er vi?

Konseptet med 800,- for sesong billett til $$ ser jeg ikke helt vitsen med, hvis målet er å tjene penger på oss så gi oss plass på hovis under tak og den nye drakta m/trykk for 2000,-

Hvor mange sesongbilletter solgte vi til 800,- i fjor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Steile Fronter.
  • Opprett ny...