Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva tror du om snittet på Nadderud neste sesong?

Vet ikke om dette var et retorisk spørsmål, men jeg forestiller meg et snitt på 2500-3000 tilskuere faktisk. Når vi har 9 "lokal" oppgjør betyr dette at vi i mange kamper faktisk vil trekke flere tilskuere fra den klubben vi møter enn hva vi f.eks vil gjøre fra Tromsø, Bodø og f.eks Brann.

Eller håper jeg da inderlig at $$ klakken som heier på ståtrbunen ikke reduseres med mange. Vi er da ikke medgangssupportere - er vi?

Konseptet med 800,- for sesong billett til $$ ser jeg ikke helt vitsen med, hvis målet er å tjene penger på oss så gi oss plass på hovis under tak og den nye drakta m/trykk for 2000,-

Hvor mange sesongbilletter solgte vi til 800,- i fjor?

19812[/snapback]

i fjor solgte vi vel ca 130 sesongkort, til 600

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så Stabæk tjente 78 000 på dere i fjor. Med en kost på ca 200 på drakta vil de sitte igjen med 1200,- mer pr billett i forhold til hva de gjorde i fjor.

Med mitt forslag som jeg tror de fleste supportere her på siden støtter vil Stabæk med salg av like mange billetter tjene 234 000 kroner. En kraftig økning. De får i tillegg til økte inntekter, bedre stemning på hovedtribunen på et felt dekket av de nye draktene.

I tillegg trenger de kun å selge 41 sesongbilletter til $$ for å tjene like mye som i fjor.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok misforståt totalt. Dette har ikke noe å gjøre med at noen har meldt avbud til et møte. Slikt skjer hele tiden.

19722[/snapback]

Kanskje ikke annet å vente når man legger møte samtidig som åpningen av hopp-sesongen. Er ikke Aalbu NRK sin hopp-xpert?

Kanskje vi kan sende han spørsmål via sms og få svar på tv'n - kuult

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Stabæk tjente 78 000 på dere i fjor. Med en kost på ca 200 på drakta vil de sitte igjen med 1200,- mer pr billett i forhold til hva de gjorde i fjor.

Med mitt forslag som jeg tror de fleste supportere her på siden støtter vil Stabæk med salg av like mange billetter tjene 234 000 kroner. En kraftig økning. De får i tillegg til økte inntekter, bedre stemning på hovedtribunen på et felt dekket av de nye draktene.

I tillegg trenger de kun å selge 41 sesongbilletter til $$ for å tjene like mye som i fjor.

19815[/snapback]

Markus har tydeligvis skjønnt endel ting. Bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gir vi Markus karakteren S, glimrende utført analyse og stjerne i margen. Tar du meg deg et eple til "læreren" ikveld så er mye gjort.. haha.

Alvorlig talt. Du får meg til å skjønne dette litt bedre markus..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19815[/snapback]

Markus har tydeligvis skjønnt endel ting. Bra!

19852[/snapback]

I regnestykket til Markus så må man også ta hensyn til et felt til SS vil medføre at de har færre plasser å selge på hovis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I regnestykket til Markus så må man også ta hensyn til et felt til SS vil medføre at de har færre plasser å selge på hovis.

19856[/snapback]

Til det tror jeg Markus har brukt Weibulls korreksjonsfaktor for aksellerert publikumsfrafall ved støy under tak. Det ville i hvertfall jeg gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19856[/snapback]

Noen som har oversikt over hvor mange sesongkort som er solgt så langt? Spesielt i forhold til fjorårets tall. (på denne tiden av året, og totalt sett) Planene iflg. www.stabak.no er jo å "sette sesongkortrekord", og da burde Markus sitt forslag bidra til dette. Spørsmålet blir da om de ønsker å selge flere sesongkort, eller om de vil ha ledige plasser for tilfeldige forbipasserende.

Jeg er enig i at innlegget hans setter ting litt i perspektiv. Sett i forhold til de ordinære prisen på sesongkort (øvre felt - kr. 1950,-), så er prisforskjellen en drakt. Målt opp mot bedre stemning på tribunen, så skulle den prisen utjevnes ganske bra. Når de kan selge 5 billetter for kr. 2000,- (rett nok på de dårligste sitteplassene på stadion), så burde det være mulig å selge en billett + drakt for samme prisen.

Ved å flytte $$ til hovis, så vil jo muligens også sedate mennesker (som Markus) også stå på $$ feltet, og vi vil automatisk bli flere, og stemningen høyere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19856[/snapback]

Til det tror jeg Markus har brukt Weibulls korreksjonsfaktor for aksellerert publikumsfrafall ved støy under tak. Det ville i hvertfall jeg gjort.

19859[/snapback]

Det forbedrede regnestykket bør likeså ha en eksplisitt formel (dvs. ingen iterering eller numerisk approksimasjon) og er ikke vanskeligere å regne ut enn standardintervallene. Resultatet presenteres som Idioties Supportus Kjøperium Ny Draktus Uansettum!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19856[/snapback]

19859[/snapback]

Det forbedrede regnestykket bør likeså ha en eksplisitt formel (dvs. ingen iterering eller numerisk approksimasjon) og er ikke vanskeligere å regne ut enn standardintervallene. Resultatet presenteres som Idioties Supportus Kjøperium Ny Draktus Uansettum!

19864[/snapback]

Saa santum, men det blir antagelig mer $ til Stabæk fra $$

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19856[/snapback]

19859[/snapback]

19864[/snapback]

Lars/Markus, jeg savner vær-indekseringen i regnestykket deres......?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HerreGUUUUD!

Dette er trist lesing! For en gjeng med bønder... Skulle ønske jeg hadde et alternativ.

19866[/snapback]

Et alternativ til hva? Å være bonde?

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

HerreGUUUUD!

Dette er trist lesing! For en gjeng med bønder... Skulle ønske jeg hadde et alternativ.

19866[/snapback]

Et alternativ til hva? Å være bonde?

19869[/snapback]

Selvfølgelig. Hva trodde du? GUD?!

Spøk til side: Det er veldlig mye jeg ikke liker når det gjelder SS det siste året. Jeg elsker Stabæk og det har jeg gjort lenge... Men jeg er lei krangling og konfrontasjonslinje.

Et alternativ til SS kanskje... Jeg liker å stå og synge, men begynner virkelig å vurdere å tusle over på hovis. Eller kanskje bort til familiefeltet sammen med Guttene...

Har ikke mulighet til å komme i kveld, men jeg håper og ber om et konstruktivt møte for til det beste for vår alles framtid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke rart det blir krig i verden når noen få stabæksupportere ikke tåler ansiktet på hverandre og må befinne seg på forskjellige tribuner. Det beste hadde vært om ALLE stabæk supportere var samlet for å STØTTE stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke rart det blir krig i verden når noen få stabæksupportere ikke tåler ansiktet på hverandre og må befinne seg på forskjellige tribuner. Det beste hadde vært om ALLE stabæk supportere var samlet for å STØTTE stabæk.

19877[/snapback]

Ja, og det gøjr vi ved å krongle, eksluddere, furte og i tillegg legge seg ut med klubben i full offentlighet - på nettet og gjerne i presen hvis det er mulig...

M.a.o jeg har lyst til å stå og synge for å støte laget. Så derfor en siste bønn: Meka love not war!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig Mortimer. Men som du sier, når de ikke tåler ansiktet til hverandre blir det veldig vanskelig...

19878[/snapback]

Det er IKKE umulig å få til noe for det. Det vil alltid finnes mennesker man liker og det vil finnes de du liker litt mindre og de du ikke liker i det hele tatt.

Hvis det finnes 5stk i en klasse på 30 som du ikke liker, slutter de 5 eller du selv på skolen da? Nei...

Sånn er det de fleste steder, arbeidsplassen, slekten, skolen etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19877[/snapback]

Ja, og det gøjr vi ved å krongle, eksluddere, furte og i tillegg legge seg ut med klubben i full offentlighet - på nettet og gjerne i presen hvis det er mulig...

M.a.o jeg har lyst til å stå og synge for å støte laget. Så derfor en siste bønn: Meka love not war!

19879[/snapback]

Dytt tastaturet opp i rævva ditt pølsehue av en moderator!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19877[/snapback]

19879[/snapback]

19883[/snapback]

Takk for at du holder et saklig nivå.

Nå var ikke poenget mitt å dra igang en diskusjon om utestengelser, krangling, furting osv.. Poenget mitt er at det beste VILLE vært om ALLE som ville STØTTE Stabæk kunne gjort dette SAMMEN. Ingen tjener noe på å dra fram alt som har skjedd før, det er viktig å se fremover.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tål en spøk da, Ulv Pedersen.

19886[/snapback]

For det første: så kødder dere ikke med det jeg skriver. Jeg har ikke mulighet til å gjøre det samme mot dere.

For det andre: så har dere ikke noe med å legge mitt navn ut når jeg selv har valgt å ikke gjøre det.

For det tredje: Dere er noen pølsehuer. Det er ikke noen spøk for dere.

Ha det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsehue er det et kraftuttrykk som er på lista di StabækLars?

Uten å ha prøvd vil jeg påstå at det å dytte tastaturet opp i ræva er umulig!! Har prøvd med musa og det gikk, men det var på grensen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsehue er det et kraftuttrykk som er på lista di StabækLars?

19891[/snapback]

"Pølsehode" finnes, men her snakker vi om en såpass stor forskjell at jeg synes det er verdt å legge til.

Er ellers glad for å se at det utrolig stygge fynd-ordet "pølsebod" er tatt med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsehue, er det et skjellsord?? Kanskje i kategorien med egghue, vannhue osv?.. Finnes det i lista til stabaeklars?

19890[/snapback]

Great minds think alike!

Viggo, nevnte ikke du noe om og ikke legge seg på en konfrontasjonslinje? Er tilbøylig til å være enig i mye av ditt første innlegg, men det er vanskelig å ta deg alvorlig når du kommer med forslag om hva man skal puttte i kroppens hulrom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsehue, er det et skjellsord?? Kanskje i kategorien med egghue, vannhue osv?.. Finnes det i lista til stabaeklars?

19890[/snapback]

Great minds think alike!

Viggo, nevnte ikke du noe om og ikke legge seg på en konfrontasjonslinje? Er tilbøylig til å være enig i mye av ditt første innlegg, men det er vanskelig å ta deg alvorlig når du kommer med forslag om hva man skal puttte i kroppens hulrom.

19896[/snapback]

der er jeg helt enig.

Tror mye av årsaken kan være inntak av stoffer som gradvis begynte å virke på kroppen? Ikke vet jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Steile Fronter.
  • Opprett ny...