Gå til innhold

Stallen 2023

rykkinn
 Del

Anbefalte innlegg

Akkurat nå skrev Marandinho:

Har vi noensinne benyttet oss av en slik oppsjon egentlig? Eller er det mer en formalitet som er på papiret? 😂

Historisk vet jeg ikke men er han god nok og vi har en opsjon og litt penger å bruke så hvorfor ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si vi har mye å velge i, men dette er vel det laget som er mest sannsynlig;

Pettersson - Perdersen, Wangberg, Næss - Pachonik, Geelmuyden, Lucca, Haugen, Walstad - Høgh, Bakenga 

DEt er mulig Pignatel Jensen og Skovgaard er alternatier i back rekka,  Krogstad og Edwards kan ta plassene på indreløperne og Ottesen og Lange er alternativ på backene. Spissparet er dog ganske gitt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev @ringo:

Vanskelig å si vi har mye å velge i, men dette er vel det laget som er mest sannsynlig;

Pettersson - Perdersen, Wangberg, Næss - Pachonik, Geelmuyden, Lucca, Haugen, Walstad - Høgh, Bakenga 

DEt er mulig Pignatel Jensen og Skovgaard er alternatier i back rekka,  Krogstad og Edwards kan ta plassene på indreløperne og Ottesen og Lange er alternativ på backene. Spissparet er dog ganske gitt. 

Tror skovgaard inn for pedersen. Krogstad for hammy. Ellers enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 minutter siden skrev Sindre:

Når man ser det sånn, så ser det ganske så trist ut for en klubb som liker å kalle seg en utviklingsklubb - ingen bæringer, ingen egenutviklede og halvparten på så korttidskontrakter. 

Og hvor mange potensielle spillere er det her som man kan selge videre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det bare er det alltid naive håpet man bærer på, men jeg synes denne elleveren ser mye sterkere ut enn i 2021 og 2022. 

Om Lucca er helt ræva er det mulig jeg må revurdere. Salgsobjekter, juniorer og mediokre bæringer kommer nok til å få masse spilletid de også, men at førsteprioritet er å sette sammen noe som både kan holde plassen og kanskje underholde bittelitt, det kan jeg like. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43 minutter siden skrev rykkinn:

Viktig å etablere seg som et eliteserie lag nå. Også får heller man heller begynne å snakke om en 11’er med egenproduserte spillere når de er gode nok.. 

Men vi får håpe på at motreaksjonen ikke blir at enda fler av de unge drar enda tidligere…da kan flere fremtidige salg ryke også..Vi kan heller ikke forvente at en 16-17 åring SKAL være god nok for 11ern…vi skal utvikle dem gode nok og da må de få spilletid. Dette er jo hele identiteten og modellen vår!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 timer siden skrev Stephanois_:

Altfor treg for eliteserien. Klarte jo ikke holde følge i obos engang

Kunne blitt sluppet i vinter for min del. Temposvak, ikke veldig imponerende med ball, og masse hodemist. Få ham bort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stallen 2023
  • Opprett ny...