Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Nja... En sesong som har endt opp i nedrykkssumpen, hvor hvert poeng er kritisk etter en av våre verste seiersløse rekker, er egentlig ikke de kampopplevelsene jeg unner en 15/16-åring. Hadde vi hatt flere kamper med relativt trygge sifre kunne han gjerne fått spilletid. Er sikkert sunnere for ham få gode opplevelser på sitt nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

På 4.5.2024 den 17.04 skrev Yassine:

Veldig fin ro med ballen!

Litt vel rolig noen ganger. Hadde noen ganske fæle pasningsfeil som et endre lag enn vinger hadde straffet skikkelig. 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev Kaizer Alphonse:

Han spiller foran verdens beste supportere, i verdens peneste drakt. Det klarte aldri onkelen.

Og det er vi vel ikke lei oss for 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke det var en skade han gikk ut med, og heller at vi er forsiktige. 

Blir bare mer og mer imponert! Først det straffesparket mot Molde i fjor, og de 2 siste kampene. Tror vi har en sikkelig klasse HB in the making! Bra fart, teknisk god, herlig innleggs fot og brukbar defensivt! Og han er bare 17!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev stbS:

Håper ikke det var en skade han gikk ut med, og heller at vi er forsiktige. 

Blir bare mer og mer imponert! Først det straffesparket mot Molde i fjor, og de 2 siste kampene. Tror vi har en sikkelig klasse HB in the making! Bra fart, teknisk god, herlig innleggs fot og brukbar defensivt! Og han er bare 17!

Ikke meningen å være noen partypooper, for jeg er like oppstemt som alle andre her. Det er bare noe gøy med "Vi har en fremtidig klasseback in the making, han er brukbar defensivt!" :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev BelgiskBlaa:

Ikke meningen å være noen partypooper, for jeg er like oppstemt som alle andre her. Det er bare noe gøy med "Vi har en fremtidig klasseback in the making, han er brukbar defensivt!" :D 

Det er vell ganske få som er veldig gode defensivt som 16-åring. Ser ingenting som tilsier at han ikke skal vokse og legge på seg muskel og bli en utrolig god hb defensivt, i tillegg til at han skal fortsette å utvikle offensivt 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil så har han vært både playmaker på midtbanen og midtstopper før han ble back. Jeg syns man kan se begge deler i spillet hans. Med han og Valcin Nysveen tror jeg ikke vi behøver se etter noen ny høyreback med det første i hvert fall. Med mindre de blir for gode, som en del av talentene våre jo blir. Nysveen er nok mer utpreget offensiv og har et vanvittig driv fremover som mange skal få slite med selv i Eliteserien om han tar stegene helt opp dit. At den ene kan spille både stopper, back og vingback og den andre like gjerne kan ta plass på vingen som (ving)backen er jo også et pluss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Fillip Jenssen Riise
  • Opprett ny...