Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Nå begynner jeg å bli lei...Jeg har selv vært medlem i $$ den gang det het Bærget det blå. Jeg meltde meg fort ut når jeg så hvor supporterklubben gikk hen. Jeg ble lei av at innterne stridigheter hele tiden rullet, og folk glemte hva vi egentlig skulle gjøre, nemlig støtte gutta på banen. Nå må ingen misforstå. Jeg er forstatt glad i klubben, men jeg vil ikke melde meg inn i $$ så lenge ingen kan gi meg garantier om at konfliktene er over. Når det gjelder ting som medlems møter, FOLK HAR JOBBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke alle kan bytte skift på 123. Jeg kan selvfølgelig forstå at ikke all info legges ut her, men dere må skjønne at ingen vil bli medlem i en klubb ingen vet om vil være her om 1 år. Så som en motpol mot alt dette vrøvelet dere har liret av dere i det siste har en gjeng kammerater vudert å starte egn Supporterklubb. Vi er ikke helt enige enda, men dette er en gjeng som alle har forlatt Bærget/$$ i løpet av årene. Og alle har sluttet av samme grunn som meg. Dette vil bli konsekvensen dere får ved så mye stridigheter og ryktemakeri. Hvis dere er redd for feiltolkning i media så er det noe som heter en pressemelding som yttrer meningen deres. Som avsluttning vil jeg si at jeg vet at dette kommer til å få mye pepper, såpass har jeg skjønt, men jeg håper jeg får noen enige stemmer med meg, slik at mod. og andre i ledesen ser at grasrota er uneige med det dere gjør...Det er tross alt de som betyr noe.......Stabæk for alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Nå må ingen misforstå. Jeg er forstatt glad i klubben, men jeg vil ikke melde meg inn i $$ så lenge ingen kan gi meg garantier om at konfliktene er over. 20020[/snapback] Nei! Men å starte en alternativ supporterklubb bidrar til et mindre konfliktnivå? Clear me up, please. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Nå må ingen misforstå. Jeg er forstatt glad i klubben, men jeg vil ikke melde meg inn i $$ så lenge ingen kan gi meg garantier om at konfliktene er over. 20020[/snapback] Nei! Men å starte en alternativ supporterklubb bidrar til et mindre konfliktnivå? Clear me up, please. 20021[/snapback] Vi vil heeler starte egen klubb, og dermed formidle vår egen filosofi, enn å sitte å se på at innterne stridigheter river hoved supp klubben i filler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 417 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Tror jeg starter min egen supporterklubb jeg også. Med bare meg selv som medlem. Da slipper jeg å diskutere/ytre meninger med andre. For det er det jeg mener som er fasit. OG hvis jeg skulle finne på å bli forbanna på meg selv, så starter jeg på nytt igjen. For å være helt ærlig ser jeg ikke poenget i enda en supporterklubb. For det blir vel ikke mindre interne stridigheter ( har intrykk av det blir mindre og mindre ) hvis 2 supporterklubber skal sloss om medlemmene.... Er det ikke da bedre å bli med i $$ og prøve å gjøre noe med alt det du mener er så galt? Hva vil du ha garantier for? At alle skal ha de samme meningene, holde hverandre i hendene og synge Stabæk, mitt Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Hva vil du ha garantier for? At alle skal ha de samme meningene, holde hverandre i hendene og synge Stabæk, mitt Stabæk? 20023[/snapback] hehe hadde vært fint. Jeg skjønner tanken din, men det er ikke det vi (vi er rundt 10 stykker) er ute etter. Og etter det jeg kan huske så var $$ en utbryter gruppe i sin tid og fusjonerte senere med Bærget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Nå må ingen misforstå. Jeg er forstatt glad i klubben, men jeg vil ikke melde meg inn i $$ så lenge ingen kan gi meg garantier om at konfliktene er over. Det er ingen konflikt i Stabæk Support. Vi har litt klumper i grøten hva gjelder et par saker som vi diskuterer med Stabæk, men ellers er også forholdet til Stabæk utmerket. Vi er jo til for dem så det skulle bare bare mangle. Disse klumpene vil være rørt ut i god tid før sesongen starter. Du kan så ledes tryygt melde deg inn. Ellers et veldig bra innlegg. Jeg er helt enig med deg. Intern uro er ikke akkurat noen fordel med tanke på å bli flere. PS. Styret har også jobber ved siden av og kan ikke kaste seg rundt på 123 og sende brev til medlemmene i posten. Derfor kommer ting som helst burde vært interne av og til ut på nettet. Sånn er det bare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 (vi er rundt 10 stykker) er ute etter. Og etter det jeg kan huske så var $$ en utbryter gruppe i sin tid og fusjonerte senere med Bærget Har et forslag. Start deres egen supporterklubb i dag. Så kan vi fusjonere til helgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Har et forslag. Start deres egen supporterklubb i dag. Så kan vi fusjonere til helgen 20027[/snapback] humre humre men takk for at du ser ting fra min vinkel også. Jeg har faktisk lurt på om jeg skal bli medlem igjen, litt fordi jeg ønsker å være med på å røre ut klumpene i grøten som du sier, og jeg savner følelsen jeg hadde de første 5 årene i TL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Har et forslag. Start deres egen supporterklubb i dag. Så kan vi fusjonere til helgen 20027[/snapback] humre humre men takk for at du ser ting fra min vinkel også. Jeg har faktisk lurt på om jeg skal bli medlem igjen, litt fordi jeg ønsker å være med på å røre ut klumpene i grøten som du sier, og jeg savner følelsen jeg hadde de første 5 årene i TL 20028[/snapback] Det er bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 30. November 2004 (endret) Del Skrevet 30. November 2004 (endret) BRIAN: Are you the Judean People's Front? REG: Fuck off! BRIAN: What? REG: Judean People's Front?!? We're the People's Front of Judea! Endret 30. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 BRIAN: Are you the Judean People's Front? REG: Fuck off! BRIAN: What? REG: Judean People's Front?!? We're the People's Front of Judea! 20031[/snapback] hahahahaha Point taken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 STAN: I want to be a woman. From now on, I want you all to call me 'Loretta'. REG: What?! LORETTA: It's my right as a man Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 (endret) Del Skrevet 30. November 2004 (endret) Men jeg håper styrety skjønner at det skaper worry når dere skriver at det er mulig $$ må legge ned. Om ikke ordrett, så lå dette mellom linjene Endret 30. November 2004 av Zemzemi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Å den filmen er konge... jeg vurderer å dra hjem fra jobben, men den som er mest riktig i forhold til Mortimer er vel denne FRANCIS: Whatever happened to the Popular Front, Reg? REG: He's over there. P.F.J.: Splitter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Så snart Hotel Cæcar blir kvitt harrytassen fra Drammen, kommer nok $$ seriøst til å vurdere fusjon med selveste Hotell Cæcar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Så snart Hotel Cæcar blir kvitt harrytassen fra Drammen, kommer nok $$ seriøst til å vurdere fusjon med selveste Hotell Cæcar. 20037[/snapback] at det var???????????????????????????????????????????????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Å den filmen er konge... jeg vurderer å dra hjem fra jobben, men den som er mest riktig i forhold til Mortimer er vel denne FRANCIS: Whatever happened to the Popular Front, Reg? REG: He's over there. P.F.J.: Splitter! 20035[/snapback] HA! HA! HA! Ubetalelig film! Zemzemi! Vi trenger deg! Bli med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 417 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Å den filmen er konge... jeg vurderer å dra hjem fra jobben, men den som er mest riktig i forhold til Mortimer er vel denne what? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. November 2004 (endret) Del Skrevet 30. November 2004 (endret) what? 20040[/snapback] Stabæklars: Whatever happened to Mortimer Support, Rich? Rich: He's over there. Rich og StabækLars.: Splitter! Endret 30. November 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 417 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Det er alltid lett å være kritisk fra utsiden. 2004 er det året Stabæks supporterklubb har hatt færrest og minst INTERNE stridigheter noensinne. Det styret har stridt med har stort sett vært å bli enige om tidspunkter for møter. Værre er det ikke. Hvis to linjer med mild og saklig kritikk av Stabæk Fotball i løpet av 2004 er det som skal til for at vi skal sammenlignes med hotell cæsar (som jeg forresten ikke har sett), vel så får det heller være. Jeg kan love at hvis vi hadde ønsket å blåse opp en konflikt med Stabæk fotball, så hadde ting sett helt annerledes ut. Stabæk fotball vil alltid være både vår medspiller og motpart. Samtidig og hver for seg. Meld deg inn Zemzemi eller hva det var og hjelp oss til å finne de interne stridighetene som vi ikke ser, slik at vi kan få løst dem før flere oppdager dem. Og har du gode forslag til hvordan vi skal gå fram vs. Stabæk Fotball i denne siste saken er vi meget lydhøre. Bare så det er sagt her: Stabæk fotball er ikke én enhet. I stabæk fotball er det mange personer og ledere med sterke og til dels motstridende meninger. Slik bør det også være. I den saken vi diskuterer med Stabæk Fotball har vi like mange med- som motspillere i klubbledelsen. Mer kan vi ikke si her. Vi kommer nok til en enighet om ikke lenge. Men gi styret mer tålmodighet enn 1 virkedag etter medlemsmøtet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Kanskje vi skal ha en hierarkisk medlemsstruktur i $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 God ide. Alle starter med å sende 150 kr. til styret. Da får de tilsendt medlemskort for 2005. Og slik fortsetter de med sine venner... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 047 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 God ide. Alle starter med å sende 150 kr. til styret. Da får de tilsendt medlemskort for 2005. Og slik fortsetter de med sine venner... 20093[/snapback] Betyr det at det nå er mulig å fornye medlemsskapet?? Bør få det i orden før jul, har en del venner å melde inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå