fredrik staubo 2 Del Skrevet 1. Mars 2003 Del Skrevet 1. Mars 2003 jeg syntes va skal få cheerleaders på kampene for å piffe opp stemningen og trekke mer folk til nadderud. noen som er enige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 1. Mars 2003 Del Skrevet 1. Mars 2003 nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 1. Mars 2003 Del Skrevet 1. Mars 2003 Nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 1. Mars 2003 Del Skrevet 1. Mars 2003 hadde jo vært artig om Haugesundkoserne tok fram duskene fra skapet og "dusken den blaaah" gjenoppsto. Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Mars 2003 Del Skrevet 2. Mars 2003 duskedamer hører hjemme på basketkamper... Duskedamer får bare gutta til å måpe, vi skal synge vettu..hehe :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 Duskedamer utgår med høye kneløft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 Duskedamer utgår med høye kneløft. Duskemenn da? Hører det hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 jeg syntes va skal få cheerleaders på kampene for å piffe opp stemningen og trekke mer folk til nadderud. noen som er enige? Hvorfor skal vi ha flere folk på Nadderud? Jeg synes pølsekøen er lang nok fra før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 nei takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 Jeg foreslår strippere foran sittetribunen, tror at det vil øke salget av billetter. Og disse homsene som står og klemmer og koser på hverandre kan jo få som ønsket her en mannlig stripper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 Har lurt litt på hva oppgaven som administrator er. Nå vet jeg svaret; - fjerne lenker som denne. Artig med selvironi, men å diskutere cheerleaders, uansett om det bare er på kødd, er det samme som å drite oss ut i all offetlighet. Denne lenken ser døden i øye. Hvor leng vil den stritte i mot? Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 3. Mars 2003 Del Skrevet 3. Mars 2003 Konge emne da. Denne fortjener å være på toppen av diskusjonsforumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg