Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er likheten mellom Jørn Jamtfall og Per Egil Swift?

Eller kanskje vi skal gjøre det litt lettere.

Hva er likheten mellom Runar Normann, Sture Fladmark, Erik Hoftun, Jørn Jamtfall, Lars Blixt, Strindheim IL og Per Egil Swift?

Jeg er helt blank, har noen andre gode forslag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sammen med vår hovedtrener Petter Belsvik... snakk om å kaste stein i akvariet

20097[/snapback]

Kan godt føre på Petter Belsvik også. Men at han hadde investert var jo allerede en toppsak på VG, så da hadde det blitt litt lett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt føre på Petter Belsvik også. Men at han hadde investert var jo allerede en toppsak på VG, så da hadde det blitt litt lett

20126[/snapback]

Å trodde det var for å skjerme våre egne idioter jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope. Petter Belsvik er på ingen måte skjermet. Hadde vi holdt plassen i 04 ville han garantert vært ute av hall of shame, men - det holder ikke å bare være tilbake på Stabæk Fotballs lønningsliste, selv om det selvsagt hjelper...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens quiz

Hvilken avis søker medarbeider?

*********** stilling:

Vi søker en redaksjonsassistent som skal jobbe med underholdningsnyheter.

Oppgaver

Din arbeidshverdag vil bestå av klipping av saker, jobbing med bildebehandling og det å skrive egne gode saker.

Stiller spørsmåløstegn ved den siste arbeidsoppgaven...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor spiller Andreas Mayer (fikk vite det idag, har lurt på hvor den failuren ble av)

20254[/snapback]

Hadde du fulgt med på julekalenderen i fjor, ja da hadde du kanskje husket julehilsnen fra Keiser Myaer, filmet utenfor klubbhuset til St. Pauli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvis du ser når jeg meldte mg inn i forumet, så kanskje du skjønner hvorfor jeg ikke fikk med meg julekalenderen i forrige jul.

Keiser Mayer??

Husker han var på fotball skolen på Skui skole hvor jeg og kamerat fikk drit mange autografer av han, kort tid etterpå dro han til RæBK. Husker jeg aldri brukte den skjorta med autografene av han noensinne og har ikke sett den siden...Møllspist, vel det fortjente den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvis du ser når jeg meldte mg inn i forumet, så kanskje du skjønner hvorfor jeg ikke fikk med meg julekalenderen i forrige jul.

Keiser Mayer??

Husker han var på fotball skolen på Skui skole hvor jeg og kamerat fikk drit mange autografer av han, kort tid etterpå dro han til RæBK. Husker jeg aldri brukte den skjorta med autografene av han noensinne og har ikke sett den siden...Møllspist, vel det fortjente den.

20258[/snapback]

Den skjorta kan du trygt bruke. Mayer er ingen Judas selv om han gikk til RBK. Han redde plassen for oss i 95

Han kom til Stabæk fra St. Pauli, etter RBK spilte han i Aberdeen, mulig han var innom en klubb til etter det, men har de sist par årene spilt i St. Pauli

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig han ikke ble en Judas, men for en unge på rundt 9 år(meg)(Husker ikke når han gikk til RBK) og at en spiller fra Stabæk går til RBK, da BLE du en Judas. Sorry å si det, men jeg var/er glad han ikke ble noen hit i RBK fordi jeg hater Mayer for at han gikk til RBK den dag i dag. Bare for å ha sagt det så begynte jeg å heie på stabæk i 95-96 tror jeg (8-9 år) da så jeg bare på resultatene og stjernene på laget og i mine øyner så var ikke Mayer det(Visste ikke at det var en som het Mayer på Stabæk før han kom på fotballskolen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig han ikke ble en Judas, men for en unge på rundt 9 år(meg)(Husker ikke når han gikk til RBK) og at en spiller fra Stabæk går til RBK, da BLE du en Judas. Sorry å si det, men jeg var/er glad han ikke ble noen hit i RBK fordi jeg hater Mayer for at han gikk til RBK den dag i dag. Bare for å ha sagt det så begynte jeg å heie på stabæk i 95-96 tror jeg (8-9 år) da så jeg bare på resultatene og stjernene på laget og i mine øyner så var ikke Mayer det(Visste ikke at det var en som het Mayer på Stabæk før han kom på fotballskolen)

20263[/snapback]

He. he. Skjønner hva du mener. Men tro meg; - Mayer er en helt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

quote=Rich,3. Dec 2004, 09:10]

Han kom til Stabæk fra St. Pauli, etter RBK spilte han i Aberdeen, mulig han var innom en klubb til etter det, men har de sist par årene spilt i St. Pauli

20262[/snapback]

Han spilte mellomtid i Augsburg,

Andreas Mayer

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider

quote=Rich,3. Dec 2004, 09:10]

20262[/snapback]

Han spilte mellomtid i Augsburg,

Andreas Mayer

20265[/snapback]

Makka. Har du julehilsnen fra Mayer på PC'n din? Hvis ja, kan du legge den på servern til NO'XQ's og legge ut en link her på forumet, så kan vi jo ta en ønskereprise :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makka. Har du julehilsnen fra Mayer på PC'n din? Hvis ja, kan du legge den på servern til NO'XQ's og legge ut en link her på forumet, så kan vi jo ta en ønskereprise  :-)

20272[/snapback]

Jeg er på kontoret / jobb. Jeg har det ikke her og dessverre ingenting mulighet. Unnskyld.

Men jeg kan spørre Maren.

Jeg vente på svart av Maren ennå, ob hun har mulighet (i dag).

men Marcus har svart, han kan lage det i morgen.

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Quiz
  • Opprett ny...