Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han spilte mellomtid i Augsburg,

Andreas Mayer

20265[/snapback]

makka, du har gjort et lite lesefeil, klubben som står nederst i lista er den 1. klubben spilleren gikk til.

i augsburg begynte han karriren, så gikk han til bayern, til pauli, til stabæk, til rbk, til aberdeen, og til slutt til kassel og så til pauli igjen.

forresten, han er langtidskadet og gammel (32...) så han får sikkert ikke forlenget kontrakten sin...

og til alle her som tror han er/var en judas: snakket med han om stabæk, og han har bare gode minner, han husket mange spillere og han smilet da han fikk stabæk drakten min til å signere ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I boka mi står det at Mayer er Keiser, og det vil han forbli.

Det er ikke sånn at alle som går til RBK automatisk blir Judas, uavhengig av hvorfor de går, hvordan de går og hva de uttaler i ettertid. Vi har andre eksempler på overganger som er langt mer graverende en Andy sin.

Mener du, Rubbster (jeg har skjønt at Martin er en av dine største Stabæk-helter) at hvis Martin går til RBK, på bakgrunn av den situasjon han og vi befinner oss i, at han er Judas?

Jeg ønsker heller ikke RBK noe godt, men enkelte overganger kan forståes og forklares litt bedre enn andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

at en spiller fra Stabæk går til RBK, da BLE du en Judas.

20263[/snapback]

I boka mi står det at Mayer er Keiser, og det vil han forbli.

Mener du, Rubbster (jeg har skjønt at Martin er en av dine største Stabæk-helter) at hvis Martin går til RBK, på bakgrunn av den situasjon han og vi befinner oss i, at han er Judas?

20295[/snapback]

Nå veit ikke jeg bakgrunnen eller noe for at Mayer dro, men hvis du ser hva jeg skrev så sa jeg "at en spiller fra Stabæk går til RBK, da BLE du en Judas." Jeg sa at når jeg var 8-9 år og gikk til RBK så BLE(!!!) du en Judas og en som f.eks Basma. Men det har jeg ikke sagt at gjelder nå, jeg kommer sannsynligvis alltid til å like Martin(hvis han ikke ender opp som svin dal larsen da), selv når han har dratt til RBK må vel si uansett lag men. Så hvis jeg har fornermet noen med å si at Mayer er en judas så får jeg unnskylde, kanskje jeg skifter mening etter hvert(hvem vet, kanskje det eneste som må til er at jeg ser den hilsenen).

Keiser/Judas Mayer???? Må tenke på den der altså.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner Mayer... *sukk*

Eneste som irriterte meg ved den overgangen var at RævBK betalte 1,5 mill og satte ham på benken. Noen som husker hvor mange kamper han startet for dem? Ikke flere enn jeg kan telle på én hånd, tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 år senere...

Noen som vet hvem spilleren som er siktet for voldtekt er? (Ref. dagens VG).

* Begynnelsen av 30-årene

* Bosatt på Østlandet

* Spilt på toppnivå i flere klubber

Lenke til innlegg
Del på andre sider

* Bosatt på Østlandet

Eneste jeg klarer å komme frem til er at såfremt "toppnivå i flere klubber" spiller på klubber i Norge, så er det ingen av våre. Det er nok for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

* Bosatt på Østlandet

* Sitter i fengsel, altså spiller han ikke i dag!

Ingen av de er våre - garrantert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Quiz
  • Opprett ny...