Gå til innhold

Hvor mange spillere mister vi før 2005 sesongen starter?  

56 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

En liten poll her, spørsmålet er enkelt og greit hvor mange spillere mister vi før 2005 sesongen starter?

Stallen som avsluttet sesongen 2004 bestod av følgende spillere så her er det bare å telle opp, summere og angi dine tanker på hvor mange spillere som forsvinner.

Jon Knudsen

Espen Isaksen

Andrè Muri

Mike Kjølø

Tom Stenvoll

Christian Holter

Morten M. Skjønsberg

Inge Andre Olsen

Christian Tanum

Bjørnar Holmvik

Henning Hauger

Mads Jørgensen

Stian Ohr

Mads Clausen

Tommy Stenersen

Veigar Pall Gunnarsson

Thomas Finstad

Branimir Poljac

Eirik Markegård

Martin Andresen

Vi har levert tilbake Sammy og Samir Fazlagic er ute så de teller ikke...

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem faen er det som har føcka opp poll'n min?

20183[/snapback]

Jeg er redd det er Bratseth som har vært innom og sikra seg samtlige spillere!

20185[/snapback]

Sånn nå er den riktig igjen. Måtte bare sjekk om du følger med

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et skikkelig mareritt i natt hvor vi måtte sette inn Aalbu fordi vi mangla spillere.

20255[/snapback]

Ikke umulig at det blir en realitet.

20259[/snapback]

Blir vel Flem og Belsvik inn først...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en forsvinner sikkert:

spiss veigar vil vekk fra stabæk. han selv bekreftet det overfor fotbolti.net i dag.

han sa videre at ingen klubb hadde tilbudt han kontrakt eller hadde kommet med et formelt tilbud fordi han har fortsatt kontrakt med stabæk. men han inrømmet at kr, fh, val og fylkir hadde stor interesse i å få han.

spurt om han heller ville spille med stabæk eller i island, svarte han: "i island, selvsagt!"

(blablabla)

stabæk rykket ned til 1 div, og veigar fikk lite spilletid denne sesongen, og dermed nesten ingen mulighet til å vise fram sine ferdigheter. derfor önsker han seg vekk fra stabæk.

(blablabla)

kilde: http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=20861

idiot.

da han spilte i island snakket han stort om karrieren sin, og hvor bra han er som spiller. men på utlandet får han hjemmelengsel hver gang (husk godset...) og bemerker snart at han er bare en middelmådig spiller. tror det klarer han ikke / tåler han ikke...

kanskje er han blitt fotballprof bare for å ha moro? han er ikke særlig lysten til å trene, han er alltid småskadet/-syk, og han snakker alltid om at han ikke føler seg hjemme i den nye klubben han valgte å gå til.

veigar, dra til island, bli der og drøm om den store karrieren din!

en som deg trenger stabæk ikke!

*grmbl*

kjøp heller marel tilbake - han gnåler ikke og han er ikke misfornøyd hele tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun spekulasjoner, men huff - huff

--------------------- Isakesen ---------------------

------------------------------------------ I.A. Olsen

Stian -------- Martin ------- Mads ------- Sammy

----------------------- Veigar -----------------------

Stian er i aller høyeste grad aktuell, men en mulig brekkstang kan være prisen. Så at Start kjøpte Midtun Lie fra Sandefjord for en mill, og det spekuleres i samme pris for Ohrs kvaliteter. Gutten selv vil til Molde.

Link

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun spekulasjoner, men huff - huff

------------------------------------------ I.A. Olsen

20500[/snapback]

det laget der burde jo egentlig kunne gjort det bra i tippeligaen.. men hadde jeg vært trener for motstanderlaget ville jeg nok satset på angrep på venstrekanten..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Jeg kan vanskelig skjønne at André Muri skal få et bedre sportslig tilbud enn en langsiktig og god avtale med Rosenborg, som innebærer det første året hos oss, sier Ulseth."

For meg høres det ut som han har ett bedre sportslig tilbud allerede, nemlig å spille for STABÆK! Det er bedre å spille i TL for Stabæk i 2006 enn å sitte på benken i RBK! Godt å se at Muri tydeligvis også har skjønt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Jeg kan vanskelig skjønne at André Muri skal få et bedre sportslig tilbud enn en langsiktig og god avtale med Rosenborg, som innebærer det første året hos oss, sier Ulseth."

For meg høres det ut som han har ett bedre sportslig tilbud allerede, nemlig å spille for STABÆK! Det er bedre å spille i TL for Stabæk i 2006 enn å sitte på benken i RBK! Godt å se at Muri tydeligvis også har skjønt det.

20520[/snapback]

Jeg gjetter på at du ikke så kampen mot Arsenal i går? Tror ikke han hadde sittet lenge på benken med det forsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20520[/snapback]

Jeg gjetter på at du ikke så kampen mot Arsenal i går? Tror ikke han hadde sittet lenge på benken med det forsvaret.

20521[/snapback]

Hysj! Kanskje han ombestemmer seg....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20521[/snapback]

Nå var det vel heller ikke RBKs 4 "antatt" beste som spilte i forsvar i går heller. Og, jeg mener ikke Muri er dårligere enn f.eks. Hoftun, men Rosenborg har ikke tradisjon for å slippe til nye spillere. Kunne sikkert listet opp ett helt lag med spillere som har vært faste på sitt lag, og som har havnet rett på benken i RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registrerer at det danske nettstedet siterer vår alles "kjære" VG: "Ifølge den norske avis Verdens Gang vil de derfor prøve at holde på deres spillere, for hvis de ikke rykker op med det samme igen, så ryger stadionprojektet på gulvet.".

Men burde vel ikke hisse seg opp over slikt, men jeg innbiller meg at dette er en viss blanding av kortene fra VGs side. Men..... what's new.

Og uansett - kult av Muri, håper han blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert 08.12.2004

---------------- Muri --------------------- I.A. Olsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor Mange Spillere Forsvinner.
  • Opprett ny...