Gå til innhold

Hvor Mange Spillere Forsvinner.

Markus
 Del

Hvor mange spillere mister vi før 2005 sesongen starter?  

56 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Offf....

Det har jeg ikke tenkt på...

Jon er jo fra LSK-land, og bor vel også på feil side av byen.

Nå må Haugesund ta til vettet og selgen han derre Jan Kåre Kjell Vidar Åge Larsen til LSK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offf....

Det har jeg ikke tenkt på...

Jon er jo fra LSK-land, og bor vel også på feil side av byen.

Nå må Haugesund ta til vettet og selgen han derre Jan Kåre Kjell Vidar Åge Larsen til LSK!

20636[/snapback]

LSK har alt kastet sitt våte blikk på Müller, tyskeren som er andrekeeper i Odd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt hurtighetstrening og litt tekniktrening på Samir, så kan vi jo få en klassespiller..

alt som skal til er litt hokus pokus og det er jo derfor vi har ansatt ny trener, er det ikke?

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt'a gutter. Nå fikk jeg skikkelig lyst på ketchup og øl.

random_home_2.jpg

20694[/snapback]

Puh, jeg trodde du skulle til å si at du fikk lyst på kona til John Kerry.

Den organiske ketchupen til Heinz smaker forresten søppel i forhold til den originale. (Nei Espen, det er ikke Idun som gjelder.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg likte faktisk den organiske, jeg! men så var jo jeg den eneste i hele verden som syns at Vanilla Coke var god også, så jeg er kanskje inhabil i en slik sammenheng...

..men, det var ikke meningen å gjøre om dette til en ketchupdiskusjon.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhåpentligvis veigar

20832[/snapback]

Uenig, har stor tro på Veigar i 1. div. Har du skaffet deg julekalenderen så forstår du etterhvert hvorfor....

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også uenig. Har veldig sans for Veigar og føler at han ikke fikk vist frem det han er god for som følge av dårlig treningsgrunnlag, skader etc. Håper virkelig at han blir for jeg har stor tro på at han vil bli en viktig spiller for oss neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhåpentligvis veigar

20832[/snapback]

Uenig, har stor tro på Veigar i 1. div. Har du skaffet deg julekalenderen så forstår du etterhvert hvorfor....

20839[/snapback]

Nå ligger jeg litt på etterskudd med å åpne julekalenderen. Skal ta noen luker i slengen nå. Men hvis det er noe med Veigar der, så ser jeg gjerne målet mot Haka igjen. Veigar er undervurdert, og jeg håper at han blir. Men hvis han ikke er motivert for spill, så er det ikke bare positivt å ha han i klubben.

Men nå er det vel en gang sånn, at man ikke bare kan dra hvor man vil. For det første så har man en kontrakt, og klubben må ville selge. For det andre så er det ikke sånn i dagens fotballmarked at alle står klare til å by en haug med penger for hvilken som helst spiller.

Jeg tror at med salget av Martin, som nok var uungåelig, så vil klubben gjøre mye for å beholde så mange som mulig (kanskje alle, med unntak av Stian) av de gjenværende spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhåpentligvis veigar

20832[/snapback]

20839[/snapback]

Nå ligger jeg litt på etterskudd med å åpne julekalenderen. Skal ta noen luker i slengen nå. Men hvis det er noe med Veigar der, så ser jeg gjerne målet mot Haka igjen. Veigar er undervurdert, og jeg håper at han blir. Men hvis han ikke er motivert for spill, så er det ikke bare positivt å ha han i klubben.

Men nå er det vel en gang sånn, at man ikke bare kan dra hvor man vil. For det første så har man en kontrakt, og klubben må ville selge. For det andre så er det ikke sånn i dagens fotballmarked at alle står klare til å by en haug med penger for hvilken som helst spiller.

Jeg tror at med salget av Martin, som nok var uungåelig, så vil klubben gjøre mye for å beholde så mange som mulig (kanskje alle, med unntak av Stian) av de gjenværende spillerne.

20921[/snapback]

Du får i alle fall 4 Veigar-scoringer. Det hjemme mot Haka, + to i køppen og et borte mot Glimt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg har stor tro på Veigar hvis han velger å bli. Har vondt for å se at nivået på island kan være særlig mye høyere enn nivået på 1. div. Men han dro hjem til Island sist han var i norge og rykket ned med godset, så det er jo ikke umulig at det er slik det kommer til å bli denne gangen også...

Uansett, hvis vi får en skadefri Veigar med bedret arbeidskapasitet tror jeg vi har en perfekt hengende spiss!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får i alle fall 4 Veigar-scoringer. Det hjemme mot Haka, + to i køppen og et borte mot Glimt

20932[/snapback]

Gleder meg!

Gledet meg også over å se høydepunkter fra CL. Alltid morro å se Espen J. slippe inn mål! Får håpe vi møter RævBK i cupen neste år, så vi kan fortsette den gode tradisjonen med å banke dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk kan jo bare sette prisen til 10 mil. + , så tenker jeg at Røkke skygger banen. En god høyrekant er utrolig viktig, og savnet etter Ohr vil bli større enn etter Martin. Stian O. er vår mest profilerte spiller, etter Martin, og det kan ikke være snakk om å selge for "ingenting"!

Men, for oss supportere, så er det selvfølgelig skuffende å oppleve at ekte klubbfølelse, det er det kun vi som besitter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvor Mange Spillere Forsvinner.
  • Opprett ny...