Gå til innhold

Hvor mange spillere mister vi før 2005 sesongen starter?  

56 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

martin og stian borte

veigar og mads ønsker seg vekk

hva er med morten og muri?

spiller begge på landslag...har de ambisjoner om å bytte klubb for karrierens skyld?

ps: rich sa også at marel ikke forsvinner den gang...kanskje er han ikke den torverdigste kilden når det gjelder overgang av spillere?

(unnskyld, rich, jeg vet at du har nesten alltid de allerbeste informasjonene, men nå måtte jeg bare...)

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

martin og stian borte

veigar og mads ønsker seg vekk

hva er med morten og muri?

spiller begge på landslag...har de ambisjoner om å bytte klubb for karrierens skyld?

ps: rich sa også at marel ikke forsvinner den gang...kanskje er han ikke den torverdigste kilden når det gjelder overgang av spillere?

(unnskyld, rich, jeg vet at du har nesten alltid de allerbeste informasjonene, men nå måtte jeg bare...)

21099[/snapback]

He, he. Jeg er ingen god kilde på dette. Når det gjelder hvem som blir skriver jeg bare det jeg TROR

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21099[/snapback]

Kanskje,,, bare KANSKJE,,, sa Rich også at han etter samtaler med Stian var sikker (?) på at han blir.... ??? Og da TROR jeg ikke Rich tenkte på mulig uenighet om overgangssum..... :)

alright det Rich, Du gir så jævlig mye korrekt info PLUSS mye guts og inspirasjon og godt formulerte innlegg... at et bomskudd i ny og ne er 120 % tilgitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger det i lufta at de er ute etter en nordmann også. Har mine tvil og håper det ikker er muri, tror de satser på litt mer rutine og muskler.

21462[/snapback]

Etter det jeg har forstårr så har Muri fått beskjed av Stabæk om at han ikke er til salgs

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger det i lufta at de er ute etter en nordmann også. Har mine tvil og håper det ikker er muri, tror de satser på litt mer rutine og muskler.

21462[/snapback]

Etter det jeg har forstårr så har Muri fått beskjed av Stabæk om at han ikke er til salgs

21465[/snapback]

Allah er stor!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allah er stor!

21466[/snapback]

Muri er større - hvorfor sier de ikke sånt ut så alle kan høre det? Hadde vært så godt for et nervøst stabæk hjerte !!!

21467[/snapback]

Godt spørsmål. Jeg fikk vite det da jeg ringte Stabæk for å forhøre meg om %-satene for Chippen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allah er stor!

21466[/snapback]

Muri er større - hvorfor sier de ikke sånt ut så alle kan høre det? Hadde vært så godt for et nervøst stabæk hjerte !!!

21467[/snapback]

Godt spørsmål. Jeg fikk vite det da jeg ringte Stabæk for å forhøre meg om %-satene for Chippen

21470[/snapback]

I følge StabækLars sin hjemmeside har Muri fått seg egen hjemmeside. Se opp for dopingkontrollører til våren..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aalbu innrømmer at flere av utlendingene i stallen har gitt signaler om at de ønsker å forlate Stabæk

Flere??? Er det så mange flere igjen enn Mads og Veigar da, Sammy er vel borte allerede?

Betyr det at begge to helst vil dra? Har jo versert rykter her om at Mads vil bort, men tror vel ikke akkurat at Veigar er superaktuell for en Tippeligaklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Stabæk INN mot Stabæk UT

--------------- xxxxxxxxxx ---------------------

xxxx -------- Muri -------- xxxx --------xxxx

Stian -------- Martin ------- Mads ------- Sammy

--------------xxx ----- xxxx -----------------------

mot

-------------------xxxx ----- Danny --------------------

xxxx ----------- Torbjørn ----- xxxx ------------ xxxx

xxxx ----------- xxxx ---------- xxxx ------------ xxxx

------------------------ xxxxxxxxxx ---------------------

Sånn umiddelbar konklusjon av denne stallen er, styrket i angrep, bitte-litte-granne svekket på midten og styrket i forsvar. Ikke verst bare det !!!

Ikke mange som hadde stemt på spillere her nei...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor Mange Spillere Forsvinner.
  • Opprett ny...