Gå til innhold

Anbefalte innlegg

21 timer siden skrev SuperDungeonMaster:

Nei.

E9. Walstad har bare insentiv for å spille bra. Enten for at vi skal beholde han, at FKH ser verdien i han og vil ha han tilbake, eller gjøre seg attraktiv for andre klubber. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 28.11.2023 den 14.15 skrev Styrmann:

E9. Walstad har bare insentiv for å spille bra. Enten for at vi skal beholde han, at FKH ser verdien i han og vil ha han tilbake, eller gjøre seg attraktiv for andre klubber. 

Åpenbart. Eneste grunnen til å evt vurdere å ikke stille med Walstad var om det allerede var klart at han skulle tilbake til Haugesund (eller en av de andre klubbene som er med i "race to the bottom"). Og selv da tror jeg man har menneskekjennere i trenerstaben som vet om folk ikke gir 100% eller ei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Så feil kan man ta...

Jeg fant tråden nede på side 5, og der burde den kanskje blitt. Greit nok at Walstad er tredjevalg (?) på venstrebacken, men likevel. Dette var triste greier. Litt vilje til å løpe fremover, men stokker beina så snart det er en motstander i nærheten. Dårlig kontroll bakover, og slipper mannen sin helt på det siste målet.

Mulig kontinuitet og sånt er bra, men kanskje like greit å ikke utløse den opsjonen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev odd:

Så feil kan man ta...

Jeg fant tråden nede på side 5, og der burde den kanskje blitt. Greit nok at Walstad er tredjevalg (?) på venstrebacken, men likevel. Dette var triste greier. Litt vilje til å løpe fremover, men stokker beina så snart det er en motstander i nærheten. Dårlig kontroll bakover, og slipper mannen sin helt på det siste målet.

Mulig kontinuitet og sånt er bra, men kanskje like greit å ikke utløse den opsjonen?

Bedre å satse på Andresen og Ekorness! Skjelvik var også ganske ok på venstreback når han spilte der første kamp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46 minutter siden skrev odd:

Så feil kan man ta...

Vi har bedre alternativ og om det bli OBOS neste sesong også - så må vi kutte kostnader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev odd:

Så feil kan man ta...

@Slum, any thoughts?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev Andreas:

Bedre å satse på Andresen og Ekorness! Skjelvik var også ganske ok på venstreback når han spilte der første kamp. 

Ikke glem Riise.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nikolas Walstad
  • Opprett ny...