Morten 22 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 at Stabæk venter på inntekter fra Martin "salget" for å få budsjettet i havn neste år? Er stabæk i fullstendig oppløsning eller har styret full kontroll på trenere, spillere og økonomien for neste sesong? For å sittere Ingebret:"Når vi har noe å melde det, skal vi si i fra her på hjemmesiden og til pressen. Når vi ikke har noe å melde, skal vi holde kjeft." Har de glemt at det sitter ganske mange og nileser media ver eneste dag for å finne ut hva klubben i vårt hjerte driver med om dagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Siden ledelsen i alle intervjuer sier at de håper Martin blir, men regner med at han drar, virker det som om de ikke er avhengig av pengene for Martin. Men, man har da rota med penger før, så hvem veit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Jeg tror du har rett hvis du i stedet hevder at alle i Stabæk virrer rundt og vet ikke hva de skal foreta seg - før ny trener er ansatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Det å budsjettere med spiller salg trodde/håpet jeg var noe som hørte fortiden til!!! Synes man ikke skal pådra seg mer kostnader enn man klarer å dekke med "vanlige" inntekter. Inntekter fra et evt spiller salg burde gå til å forsterke stallen. Vi er en fotball klubb og suksess måler vi i medaljer ikke i penger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 "Håper han blir - regner med han drar" betyr kanskje at de håper på utleie, og da til en virkelig god pris ? Og at vi er gode nok til å rykke opp direkte uten Martin, for så å ha ham tilbake igjen når jobben er gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Desember 2004 Del Skrevet 3. Desember 2004 Pengene for Martin går vel bare til å dekke gammel gjeld (gjeld som man kanskje etter diverse samtaler får redusert uten et Martin-salg). Er derfor redd salg/utleie av Martin økonomisk ikke vil være så bra som det kanskje vil se ut. Da går jeg utfra de summene som har vært diskutert til nå, og ikke evt. 200 mill fra Roman. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 4. Desember 2004 Del Skrevet 4. Desember 2004 "Håper han blir - regner med han drar" betyr kanskje at de håper på utleie, og da til en virkelig god pris ? Og at vi er gode nok til å rykke opp direkte uten Martin, for så å ha ham tilbake igjen når jobben er gjort. 20292[/snapback] Å leie ut tror jeg er den beste løsningen. Jeg er enig med deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Desember 2004 Del Skrevet 4. Desember 2004 Den beste løsningen er å selge han for 100 mill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 4. Desember 2004 Del Skrevet 4. Desember 2004 Den beste løsningen er å selge han for 100 mill. 20370[/snapback] Hvorfor har ingen tenkt på det før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 4. Desember 2004 Del Skrevet 4. Desember 2004 Den beste løsningen er å selge han for 100 mill. 20370[/snapback] Hvorfor har ingen tenkt på det før? 20372[/snapback] Jeg mener den beste løsningen er å beholde han i stabæk jeg. Hva er vitsen med å bare spille for et annet lag en sesong bare fordi du ikke gidder å spille i 1.divisjon. Pengene som kommer inn ved eventuell utleie av martin er ikke essensielle for stabæk. Ny klubblisens er i boks så det er ikke så alvorlig tror jeg. Nei, la martin løpe på Nadderud til neste år!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Den beste løsningen er å selge han for 100 mill. 20370[/snapback] Hvorfor har ingen tenkt på det før? 20372[/snapback] Jeg mener den beste løsningen er å beholde han i stabæk jeg. Hva er vitsen med å bare spille for et annet lag en sesong bare fordi du ikke gidder å spille i 1.divisjon. Pengene som kommer inn ved eventuell utleie av martin er ikke essensielle for stabæk. Ny klubblisens er i boks så det er ikke så alvorlig tror jeg. Nei, la martin løpe på Nadderud til neste år!!! 20373[/snapback] Landslaget og VM er grunnen. God nok den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Vel, jeg syns nå at norges landslag skal inneholde de beste spillerne med norsk nasjonalitet. Det har ingenting med at Martin ikke spiller i tippeligaen å gjøre. Steffen Iversen satt på benken i engelsk 1.divisjon samtidig som han spilte på landslaget. Hvis Martin da spiller knall i 1.divisjon syns jeg det er mer enn nok til å spille på landslaget og i VM. Landslagspill burde reflektere over prestasjoner på banen, ikke hvor prestasjonene presteres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 problemet er at det er lettere å prestere godt i 1 div. bare se på spissene som putter i bøtter og spann i 1 div, men som faller gjennom i eliteserien. har også med matching å gjøre. hvis man er vant til å spille mot dårligere motstandere blir overgangen til italia ganske stor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Vel, jeg syns nå at norges landslag skal inneholde de beste spillerne med norsk nasjonalitet. Det har ingenting med at Martin ikke spiller i tippeligaen å gjøre. Steffen Iversen satt på benken i engelsk 1.divisjon samtidig som han spilte på landslaget. Hvis Martin da spiller knall i 1.divisjon syns jeg det er mer enn nok til å spille på landslaget og i VM. Landslagspill burde reflektere over prestasjoner på banen, ikke hvor prestasjonene presteres. 20378[/snapback] Hvis du kan komme opp med et par spillere som spiller i nivået under den beste divisjonen i sitt hjemland, og samtidig ikler seg det samme landets landslagsdrakt regelmessig, så er du flink. Steffen "blomstret" forøvirg ikke som Wolves spiller, men som TL spiller. Jeg tror videre at denne såkalte Championship ligaen i England, holder høyere kvalitet enn norsk 1div. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Steffen "blomstret" forøvirg ikke som Wolves spiller, men som TL spiller. Jeg tror videre at denne såkalte Championship ligaen i England, holder høyere kvalitet enn norsk 1div. 20382[/snapback] Men Steffen satt på benken og var sjelden i det hele tatt med i troppen. En som sjelder spiller i 1. div i England kan veldig godt være dårligere enn en soom spiller fast i vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Den beste løsningen er å selge han for 100 mill. 20370[/snapback] Hvorfor har ingen tenkt på det før? 20372[/snapback] Har tenkt mye på det jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 [ Hvis du kan komme opp med et par spillere som spiller i nivået under den beste divisjonen i sitt hjemland, og samtidig ikler seg det samme landets landslagsdrakt regelmessig, så er du flink. Rekdal spilte vel for Molde i første og beholdt plassen på landslaget. Roy Amundsen spilte vel i gamle tredje divisjon mens han var på landslaget. For å spille på lurespørsmålsfaktoren kan vi vel nevne en del spillere på Wales som deler toppdivisjon med England Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 [ Hvis du kan komme opp med et par spillere som spiller i nivået under den beste divisjonen i sitt hjemland, og samtidig ikler seg det samme landets landslagsdrakt regelmessig, så er du flink. Rekdal spilte vel for Molde i første og beholdt plassen på landslaget. Roy Amundsen spilte vel i gamle tredje divisjon mens han var på landslaget. For å spille på lurespørsmålsfaktoren kan vi vel nevne en del spillere på Wales som deler toppdivisjon med England 20482[/snapback] Jostein Flo var vel også på landslaget mens han spilte for Godset, tror jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå