Gå til innhold

Anbefalte innlegg

10 april. bryne hjemme

17. april hønefoss borte

24. april follo borte

1 mai alta hjemme

5 mai moss borte

8 mai. godset hjemme

16 mai tønsberg borte

22 mai sogndal hjemme

29 mai hødd borte

5 juni man/kam hjemme

12 juni konsvinger borte

20321[/snapback]

triple m team er på vei :-)))

yiihaaaa!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som et rimelig bra oppsett for oss supportere. Sogndal, Mandalskameratene og Løv-Ham borte på høsten med tidligere starttidspunkt gjør at man kommer seg hjem på sen kveldstid, Alta borte på en lørdag i august er jo også glimrende.

Merk ellers at de tre kampene som kræsjer med internasjonale datoer (tenker da på at vi pr. dags dato har Martin, Eirik, Morten og Henning i troppen) er to hjemmekamper samt en bortekamp mot Skeid. Flytting av de kampene skulle dermed ikke være for problematisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor Tønsberg blir favorisert forran Stabæk med hjemmekamp 16.mai. (som vel er en mandag)

20310[/snapback]

Mandag den 16. er 2.pinsedag, så da har nok de aller fleste fri. Skulle ikke være noe problem å klare å komme seg ned til kampen - med mindre man allerede er på hytten i Vestfold da! :P

Men er selvfølgelig enig i at Stabæk burde hatt hjemmekamp! Når det er sagt, så spilte Tønsberg hjemme mot Ørn-Horten 16.mai i år, og da var det 2.749 tilskuere der - ganske imponerende for en 2.divisjonskamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Lars og jeg kan allerede se at min feire i slutten av juli vil passe helt perfekt med ferien til gutta. Akkurat som beregnet.

20329[/snapback]

Det ideelle er jo at ens egen ferie stemmer overens med en eller flere bortekamper! Sånn sett passer det jo ideelt med bortekamp mot Bryne 17.juli! Ser ut som om det blir en liten bilferie på sørvestlandet da, gitt!

Alta 13.august er jo også et mulig feriemål, men kanskje litt seint. Det blir nok fly dit!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totto; man er da på hytten i Vestfold 2. pinsedag og skal bivåne slaktet. Hvis det ikke var ironisk ment, så er du hjertelig velkommen sammen med resten av forumet. Ooops - sa jeg noe dumt nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totto; man er da på hytten i Vestfold 2. pinsedag og skal bivåne slaktet. Hvis det ikke var ironisk ment, så er du hjertelig velkommen sammen med resten av forumet. Ooops - sa jeg noe dumt nå?

20360[/snapback]

Det var et aldri så lite forsøk på ironi, ja! :D

Har du en middels stor hytte av Bærumsstandard i Vestfold, så får du vel plass til hele forumet? Hehe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terminlista kalender oppføringer... Har lagt til alle kampene i Outlook, ikke noe fancy pancy. Dato, klokken, motstander - ikke noe location på borte kamper.

Last ned filen, og dra filene inn i din Outlook kalender...

Hvis noen gidder og legge til andre morsomme ting i oppføringene (som f.eks kjørebskrivelse, borte stadion, m.m. så del det gjerne)

Last ned her

Enjoy

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Terminlisten Er Klar!
  • Opprett ny...