Morten 22 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 http://www.rbkweb.com/vis/3269 Hva pokker er det de driver med? kjøpe for å leie ut 1 sesong? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Jeg kan vanskelig skjønne at André Muri skal få et bedre sportslig tilbud enn en langsiktig og god avtale med Rosenborg, som innebærer det første året hos oss Nei, alle de som ikke ligger seg til topps i bedriften de jobber i, må jo være dumme! Degenererte hallikfjolser.. Endret 8. Desember 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Jeg må instendig be om at den klubben De nevner kun omtales som RævBK og ikke noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hepp, Selv om jeg ikke liker denne kommentaren fra denne Moe: - Jeg vil ikke kommentere det. Vi er i en prosess med både Stabæk og andre, men jeg ønsker ikke å kommentere enkeltsaker, sier Muris rådgiver, Erik Moe. Husj! Men Ensrud er litt av samme typen! Høy og god i lufta. Han er bare litt sterkere og tøffere i duellene men mangler litt av farten til Muri! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå