Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prisene endres uten varsel! Priser fram til og med tirsdag 4.3.03:

Søndag 13/4 (1. runde): Sogndal - Stabæk (18.00) avgang Bekkestua kl. 07:00 kun 100 kr

Lørdag 26/4 (3. runde): Lillestrøm - Stabæk (19.00) avgang Bekkestua kl. 17:30 kun 30 kr

Søndag 11/5 (5. runde): Molde - Stabæk (20.00) avgang Bekkestua kl. 07:00 kun 100 kr

Torsdag 29/5 (8. runde): Tromsø - Stabæk (18.00) Norwegian Air: 1678 kr (pr.7.2.03) + overn.

Søndag 15/6 (10. runde): Brann - Stabæk (18.00) avgang Bekkestua kl. 07:00 kun 100 kr

Søndag 29/6 (12. runde): Aalesund - Stabæk (18.00) avgang Bekkestua LØRDAG kl. 08:00 kun 100 kr

(NB! overnattingstur - overnatting er ikke inkl. Vi kan ordne overnatting for ca. kr 300 pr. person i dobbeltrom i tillegg) Vi anbefaler denne turen spesielt. Jugendstil-byen Ålesund er kanskje Norges fineste by, og en anerkjent turistattraksjon. Ut fra det laget Ålesund har, blir det muligens siste mulighet til seriekamp i Ålesund...

Vilkår: Prisene kan endres uten varsel. Påmelding gjelder først når billetten er betalt. Betaling skjer kontant på Bua eller andre steder annonsert på www.stabaek.no. Betalt billett er personlig og kan ikke overdras. (For å unngå svartebørssalg) Ubenyttede billetter refunderes ikke.

I alt 3 turer vil i 2003 bli gjennomført som overnattingsturer. I så tilfelle koster overnatting i dobbeltrom ca. kr. 300 pr. person. Det kommer i tillegg til ovenstående turpriser, og må betales før vi reserverer plass - særskilte frister for hver overnattingstur. Alle står fritt til å velge eget overnattingsalternativ)

For ord. seriekamper er transportmidler buss(er) og/eller minibuss(er) avhengig av antall påmeldte. Minibusser og bakre halvdel av buss er reservert "party" mens forpart av buss er "rolig". Kjøres det 2 busser eller flere vil vi ha egne "rolige" busser.

Alle som reiser med våre turer eller oppholder seg på tribuneseksjon som er reservert bortesupportere skal innordne seg våre regler for oppførsel og respektere pålegg som gis av Stabæk Supports tillitsvalgte og turansvarlige. Brudd på disse reglene eller nektes pålegg etterkommet kan vedkommende bli bortvist fra tribunen, satt av bussen eller i værste fall ekskludert. Vi skal imidlertid ha stor takhøyde, men ber om at våre medlemmer ikke stiller sterkt beruset på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er dårlig at det ikke er satt av en del til festing i bussene på turene. 1 del rolig og 1 del "party"?

Det er vel noe du rett og slett må leve med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er dårlig at det ikke er satt av en del til festing i bussene på turene. 1 del rolig og 1 del "party"?

Hvilken buss skal de narkomane melde seg på, Festbussen eller den rolige delen?? :?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De narkomane deler seg i to:

Alle som går på hero, morfin, metadon, valium og/eller hasj setter seg/legger seg på den rolige delen.

Syrehuer, pilleknipsere (ecstasy, o.l), ghb, kokain- og karskbrukere står eller hopper på "party"-delen. Husk å ha med godt med vann!

Som fullemann så riktig kommenterer er festing selvsagt ikke tillatt under noen omstendighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig sniffer jeg bensin og lightergass, men er ikke helt sikker på hvilken del jeg skal på. Må dette avklares før man kjøper billett? Synes det er ganske komplisert, er det forskjell på høyre og venstre side?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Fullemann:

Bensinsniffing går klart på den rolige delen. Er litt usikker på lightergass - det har jeg ikke prøvd som jeg kan huske. Men så husker jeg ikke så godt heller...

Under tvil tror jeg lightergass gir bortimot samme rusopplevelse som bensin og det fører deg til den rolige delen.

Hva gjelder høyre og venstre kjører vi i år som i fjor ren politisk fordeling av høyre venstresida. Frp-ere og Nazister sitter på vindusplass høyre side. Nærmest midtgangen på høyre side kommer høyrevelgere. Vindusplass venstre side er reservert kommunister og SV. Kristensosialister og AP-velgere har venstresetene nærmest midtgangen. I midtgangen plasserer de sentrumsorienterte seg. Baksetet er som i fjor reservert anarkister.

De som bare er med for å plage de andre på turen sprer seg selvsagt rundt omkring.

Nytt av året er at alle plikter å vike plass for medlemmer av styret, som står fritt til å plassere seg hvor de ønsker - til enhver tid.

Enkelt og genialt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med folk som ikke stemmer og har ikke har tatt standpunkt til noe som helst? Midtgangen eller bagasjerommet?

De slipper selvsagt ikke inn på bussen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjelder høyre og venstre kjører vi i år som i fjor ren politisk fordeling av høyre venstresida. Frp-ere og Nazister sitter på vindusplass høyre side.

Men da blir jo jeg sittende på samme rad som Frp-ere, og det er ikke ønskelig for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig en sakelig diskusjon her.

personlig så foretrekker jeg GHB eller Syre til og Hero på vei hjem for og kulen ned. Må jeg kjøpe 2 bill.. da?? fullemann lurte på om det blir solgt dop på turene, det lurer jeg også fælt på. tror det ikke hadde vært så dumt, mange narkomane hjemmesittere i Bærum. :D

P.S lightergass er nok på den rolige bussen ja

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Nye priser på borteturer. Fortsatt grisebillige.
  • Opprett ny...