PerS 940 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Blir det noe lun hygge i løpet av vinteren, eller må vi teste ut julehumlen, julemalten og julegjæren helt på egenhånd? 15 minutters gange til og fra Onkel Blaa er det jeg har kalkulert med i trim-programmet mitt i vinter. Beklager å måtte bryte inn i gleden over ny trener, men jeg er bare litt tørst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Blir det noe lun hygge i løpet av vinteren, eller må vi teste ut julehumlen, julemalten og julegjæren helt på egenhånd? 15 minutters gange til og fra Onkel Blaa er det jeg har kalkulert med i trim-programmet mitt i vinter. Beklager å måtte bryte inn i gleden over ny trener, men jeg er bare litt tørst. 20757[/snapback] Lun hygge skal bli. - Vi satser på treff annenhver uke i hele vinter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 Blir det noe lun hygge i løpet av vinteren, eller må vi teste ut julehumlen, julemalten og julegjæren helt på egenhånd? 15 minutters gange til og fra Onkel Blaa er det jeg har kalkulert med i trim-programmet mitt i vinter. Beklager å måtte bryte inn i gleden over ny trener, men jeg er bare litt tørst. 20757[/snapback] Lun hygge skal bli. - Vi satser på treff annenhver uke i hele vinter 20761[/snapback] Flere tørste! Vi sees!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå