Markus 5 Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Tror nedrykket er et ledd i Ingos medieplan. Stabæk har vel aldri vært så mye i media. 21041[/snapback] Genialt! 21043[/snapback] Vel vel, lettveggen som som godeste Ingebrigt sa han gikk for et par år siden var kanskje en betongvegg og vi kan vel utelukke at gikk sakte i den. Memrer en historie om Gullit som stod i dusjen når han trente Newcastle og fablet om 5 spisser - tror Ingebrigt er i samme dusj. Men genialt - det er det !!! Endret 15. Desember 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 21. Desember 2004 Del Skrevet 21. Desember 2004 ER det ikke mulig å vente LITT med dette Kapteinspratet da....??? Jeg tror det oftest er enklest å velge kaptein blant dem man vet er i stallen og i 1.ellevern.... andre her synes tydeligvis det kan være alright med et kapteinsvalg i desember, gjerne velge en som kanskje spiller for en annen klubb i 05-sesongen. Jeg opponerer mot min gamle mattelærer: Faktorenes orden er IKKE likegyldig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Martin blir annet en rød Og mens bergenserne har måttet tåle 450' date='6 millimeter regn på en måned, kommer det normalt 720 millimeter nedbør på et år i Oslo. Kilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 23. Desember 2004 Del Skrevet 23. Desember 2004 våt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. Desember 2004 Del Skrevet 24. Desember 2004 God Jul Martin, jeg mener å huske du skrev under en annen langtidskontrakt for en kort stund siden også... http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=71804 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. Desember 2004 Del Skrevet 24. Desember 2004 Tenk å dra til Bergen for å prøve å vinne seriegull! Det skjer jo aldri (40 år siden nå) viser statistikken. De penga, de penga er nokså kvalmende, selv på en dag som denne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Desember 2004 Del Skrevet 24. Desember 2004 Tenk å dra til Bergen for å prøve å vinne seriegull! Det skjer jo aldri (40 år siden nå) viser statistikken. De penga, de penga er nokså kvalmende, selv på en dag som denne. 21642[/snapback] Tror faktisk Brann har den beste stallen og de beste forutsetninger for å bli seriemestere i 2005, så dette ler ikke jeg av. Det er veldig lenge siden Chelsea sist vant serien i England, men ingen ler av dem.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 25. Desember 2004 Del Skrevet 25. Desember 2004 God jul, Richard! Ja, vi får se etter neste sesong, ligger det an til et veddemål? Ang. Chelsea har vel de satt rekord i spillerkjøp og trenerkjøp med ca, en tierpotens i forhold til nr.2........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Desember 2004 Del Skrevet 27. Desember 2004 Litt av problemet sist sesong var jo at vi ikke hadde noen skikkelig ledertype; og det er det viktig at kapteinen er! Martin var det før han dro til England, Mike var det ikke Det eneste skikkelige kapteinsemnet i stallen nå er etter min mening IA. Det er et fett hvor på banen en kaptein spiller både Belsvik (spiss) og Frode Olsen (keeper) var typiske kapteiner Mulig Tom kunne vokst med oppgaven og blitt en bra kaptein, men da må han være i 1. 11èrn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 243 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 eller Stian er mine favoritter. Jeg vil ha en kaptein som virkelig kan dirigere og blir forbanna når noen ikke gjør jobben sin, ikke bare er blid og hyggelig. Morsomt å lese gamle tråder! De viser at det går opp og ned her i verden. Her heier f.eks Alz på Stian Ohr som ny kaptein... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 eller Stian er mine favoritter. Jeg vil ha en kaptein som virkelig kan dirigere og blir forbanna når noen ikke gjør jobben sin, ikke bare er blid og hyggelig. Morsomt å lese gamle tråder! De viser at det går opp og ned her i verden. Her heier f.eks Alz på Stian Ohr som ny kaptein... Noen ganger går ting litt Alz over hodet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå