Mike 1 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2023 Grattis med proffkontrakt! https://www.stabak.no/nyheter/richard-15-signerte-proffkontrakt 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 14. Mars 2023 Del Skrevet 14. Mars 2023 Grattis! En tanke: Trengs det å opprettes egne spillertråder for 15 åringer med proffkontrakt? Kan ikke det heller opprettes når spilleren får sine første tellende minutter? Heller snakkes om i Akademi-tråden 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. Mars 2023 Del Skrevet 14. Mars 2023 20 minutter siden skrev StabækJR: Grattis! En tanke: Trengs det å opprettes egne spillertråder for 15 åringer med proffkontrakt? Kan ikke det heller opprettes når spilleren får sine første tellende minutter? Heller snakkes om i Akademi-tråden Hvorfor? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 14. Mars 2023 Del Skrevet 14. Mars 2023 6 minutter siden skrev ErikErik: Hvorfor? Fordi mange av disse spillerne aldri kommer så langt at de spiller i en tellende kamp for A-laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2023 12 minutter siden skrev Bebe: Fordi mange av disse spillerne aldri kommer så langt at de spiller i en tellende kamp for A-laget. Men det er vel ingen krise. Jeg synes det er bra med en tråd for hele livsløpet til spillerne, inkl når de får kontrakt. Blir det ingen innhopp forsvinner denne tråden av seg selv. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 14. Mars 2023 Del Skrevet 14. Mars 2023 24 minutter siden skrev archstanton: Men det er vel ingen krise. Jeg synes det er bra med en tråd for hele livsløpet til spillerne, inkl når de får kontrakt. Blir det ingen innhopp forsvinner denne tråden av seg selv. Jeg har aldri sagt at det er krise. Jeg har heller ikke tatt initiativet til forslaget. Men gitt at denne delen av forumet omhandler Stabæk i Eliteserien ser jeg definitivt paradokset med å ha spillertråder for spillere som aldri kommer til å spille for Stabæk i Eliteserien. Tradisjonelt har vi ikke opprettet spillertråder før spillere hentes opp eller inn til a-laget. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå