L 57 628 Del Skrevet 21. Mars 2023 Del Skrevet 21. Mars 2023 10 minutter siden skrev elaang: De har en lang tråd på Fri Diskusjon; https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=5155 Ja vel. Se der, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 21. Mars 2023 Del Skrevet 21. Mars 2023 45 minutter siden skrev L 57: Ja vel. Se der, ja. Mye kvalitet der: "Stabæk er en av våre farmer-klubber" (om hvor merkelig det var at Molde ikke bare hentet Gift før han gikk til Belgia) "Presspillet vårt i dag var ypperlig, skapte enormt mdd sjanser" (om cup-tapet) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2023 1 time siden skrev L 57: Ja vel. Se der, ja. "Brynhildsen hadde ikke psyke til å spille. Noe av det verste jeg har sett. Forsøker å filme seg til to straffer og ellers var det fullstendig hjelpesløst." 😁 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2023 Denne om Fillip Riise er også bra😆 »At laget gjennom 120 minutter ikke greier å spille ut Stabæk bør bekymre ALLE i klubben. Andreomgangen er det svakeste jeg har sett av Molde på lang lang tid i en tellende kamp. (mot Jerv hjemme?)På toppen blir de rett og slett pissa på av en spe 15 år gammel gutt. Birk Risa og Knutzon bør ikke ha sovet ett eneste minutt i natt. Noenlunde uthvilte greide de ikke å utfordre og komme forbi 15-åringen en eneste gang(?) Det skal gå greit 19 av 20 ganger. Flauere enn dette kan det ikke bli!» 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 21. Mars 2023 Del Skrevet 21. Mars 2023 3 timer siden skrev Stuart: Forsøker å filme seg til to straffer og ellers var det fullstendig hjelpesløst." Jeg antar dette er ufrivillig morsomt, men de var fornøyd med filmingen? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå