Ruudster 0 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Hvis dette er fakta så håper jeg at noen er skarpe nok i hue til å få litt gryn for han. http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...SPORT/112150011 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Ingen vits i å ha spillere som ikke vil bli i klubben. La svinet gå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Kanskje dumt å slenge for mye dritt før han signerer for Molde... Kan nok godt hende at Molde ikke har råd til han. Hva kan vi få for en slik spiller? 3 mill ville jeg ha krevd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Kanskje dumt å slenge for mye dritt før han signerer for Molde... Kan nok godt hende at Molde ikke har råd til han. Hva kan vi få for en slik spiller? 3 mill ville jeg ha krevd! 21049[/snapback] Herregud!, han må da MINST være verdt 10 millioner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 2-3 millioner, eller 3-4 millioner og vi sier ifra oss evt. prosenter på videresalg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Ingen vits i å ha spillere som ikke vil bli i klubben. La svinet gå. 21048[/snapback] Kanskje dumt å slenge for mye dritt før han signerer for Molde... Kan nok godt hende at Molde ikke har råd til han. Hva kan vi få for en slik spiller? 3 mill ville jeg ha krevd! 21049[/snapback] Herregud!, han må da MINST være verdt 10 millioner 21050[/snapback] Ja, o.k. hvis han har ingen interesse å spille videre i Stabæk skal han gå men vi solgte Martin, da må da være penger å holde ham, eller ? Endret 15. Desember 2004 av Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Det må jo være konge for ham å spille mot trege backer i 1. div.. Han ville jo herjet vilt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Det må jo være konge for han at aalbu hjalp han på rett spor, at han etter det jeg forstod var klokkeklar på at han skulle bli når han snakket med rich.. Hvem blir den neste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Hepp, Det er like greit å la ham gå. Han har vært veldig variabel i år, og her etter min mening ikke levd opp til forventningene. Men det spørs om MFK har råd! John Midttun Lie gikk fra Sandefjord til Start for 1 mill. Jeg mener det er rimlig for oss å kreve det samme fra MFK for Ohr. Hvis/Når Ohr forlater oss, så trenger vi å finne en ny høyreving og det kommer til å koste oss en del penger, med mindre noen klarer å overtale David Hanssen om at han bør komme "hjem" da? @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Ohr er en langt mer rutinert og profilert spiller enn Midttun Lie. Å kreve det samme for de to spillerne er, etter mitt syn, en kraftig underprising av Ohr. Endret 15. Desember 2004 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 hva med mads jørgensen da? berg og belsvik mente jo at han var bedre enn ohr på vingen... men synes vi skal beholde ohr hvis vi har råd, uansett om han vil eller ikke. når han skriver under en kontrakt må han stå for det, uansett hvilken divisjon vi er i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Hepp, Nå er det vel langt fra sikkert at Jørgensen er i stallen vår neste år heller da! Jeg regner ihvertfall ikke med ham, men klart dersom han blir så er han et godt alternativ til høyre flanke! Når det gjelder prisen på Ohr, så er det nok mulig at han er mer rutinert og profilert, men det er dessverre både på godt og vondt. Kvalitetsmessig er jeg ikke sikker på at han er så veldig mye bedre enn Midttun Lie! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Enig. Jon Midtum Lie har jeg ønsket meg til Stabæk ett par år nå. Husker spesielt første kvallik-match for noen år siden mellom Sandefjord og Brann, der var han meget god. Siden den gang har jeg fulgt litt med ham, hvor han har fått gode tall på børsen. Da han ble langtidsskadet i 2003 uttalte Tom Norlie at dette var hans viktigste spiller. Ikke rart Norlie har fått Jon til Start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 En med riktig innstilling! Dessverre så spiller han ikke på Stabæk! Jeg savner uttalelser som dette. Ville også gjerne hørt fra ledelsen at "han er ikke til salgs - uansett", når andre klubber sikler etter våre spilllere. Men kanskje Jönsson har sett seg ut et par-tre gode erstattere, og at vi derfor må kvitte oss med noen umotiverte spillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Atpå til får han ros av Morgan! Begrunnelsen han ga til oss er at han er glad i Sogndal. Han rykket ned med klubben og ville være med på et opprykk. Det er en fair grunn til å takke nei til oss og en innstilling som jeg setter pris på, sier Lyn-direktør Morgan Andersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Tror ærlig talt Ohr hadde hatt godt av et år i 1.div... Potensialet hans er gigantisk, men han får det ikke ut. 1 år med dårligere bæcker ville gitt han den nødvendige selvtillitten han trenger. Ja ja - Aalbu skal ihvertfall ta godt betalt for psycho timene til Stian fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Hepp, Enig i at han har potensiale, men jeg er redd han aldri kommer til å få det ut! Han er for humørspiller! Nå er det langt i fra sikkert at MFK har råd til å hente Ohr da men! Så vi får være forsiktige med å avskrive ham helt ennå. Personlig håper jeg MFK finner pengene! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Hepp, Det er like greit å la ham gå. Han har vært veldig variabel i år, og her etter min mening ikke levd opp til forventningene. Men det spørs om MFK har råd! John Midttun Lie gikk fra Sandefjord til Start for 1 mill. Jeg mener det er rimlig for oss å kreve det samme fra MFK for Ohr. Hvis/Når Ohr forlater oss, så trenger vi å finne en ny høyreving og det kommer til å koste oss en del penger, med mindre noen klarer å overtale David Hanssen om at han bør komme "hjem" da? @ringo TD05 21061[/snapback] 1 mill for Ohr? Du kan ikke være seriøs? Ohr er en viktig spiller hvis vi skal rykke direkte opp i tl neste år, derfor må man sette prisen der den hører gjemme. 5 mill for Ohr sier nå jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Stikker Stian håper jeg vi klarer å beholde Mads, men tviler vel kanskje på det. Mads er klart vassere en Stian i mine øyne. Mads har bedre fot, bedre steg, og har gode drible egenskaper. Det han trenger er tillit og et bedre treningsgrunnlag. En spiller som blir hentet til en Serie A klubb, bør kunne prestere på topp nivå i Norge. Mads har mye i seg som han ikke fikk ut i fjor. Så spørs det da, om vi får beholde han. Hvor mye betalte vi for han ? Får håpe vi får satt et lag skikkelig før seriestart denne sesongen. Kontinuitet er viktig i en første 11er, det er da en får satt spillet skikkelig. Se på Arsenal, når det flyter for dem er det ingen som setter opp angrepet som Gunners. De har stort sett hatt en rimelig fast 11er de siste årene, imotsetning til feks Man Utd og Lpool. Forza Stabæk Endret 15. Desember 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 1 mill for Ohr? Du kan ikke være seriøs? Jepp dødsens! Hvis du var leder i en annen klubb en Stabæk, hvor mye ville du vært villig til å bla opp med for Ohr? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) har ikke jørgensen tidligere uttalt at han ikke er interessert i å spille i 1. divisjon? isåfall trenger vi jo både forsterkninger på høyre- og venstrekant, samt på topp. Kan se ut som laget må bygges opp helt på nytt igjen og da håper jeg man plukker med seg noen spillere fra andre klubber i 1. div + noen svenske talenter. Var det ikke noen som nevnte Samuel Isaksen? Endret 15. Desember 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 1 mill for Ohr? Du kan ikke være seriøs? Jepp dødsens! Hvis du var leder i en annen klubb en Stabæk, hvor mye ville du vært villig til å bla opp med for Ohr? @ringo 21081[/snapback] Hvor mye betalte vi for Ohr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Kan kanskje være bra å få bort noe av "daukjøttet", de som ikke vil spille oss opp igjen er jo faktisk også de vi hadde mest forventninger til foran sesongen. Nå ser jeg på Ohr som tapt men håper vi klarer å beholde Mads. *drømme tilbake til målene mot Sogndal...* Bli Mads, den virkelige jubelsesongen kommer i 2005!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Mads Har jo sagt at han ikke har lyst til å spille i 1. div. han har ambisjoner om landslaget.. tviler på at han kommer inn der hvis han spiller i 1... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Tviler på at noen vil ha Mats Jørgensen, som har 2 år igjen av kontrakten. Han blir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2004 (endret) 1 mill for Ohr? Du kan ikke være seriøs? Jepp dødsens! Hvis du var leder i en annen klubb en Stabæk, hvor mye ville du vært villig til å bla opp med for Ohr? @ringo 21081[/snapback] Det er vel ikke så enkelt. Jeg mener Ledelsen i Stabæk må ta med seg det faktum at Ohr har potensialet til å bli Norges beste ving. Det er ikke mange som matcher Stian på fart og med litt mer selvtillit er han bankers på landslaget. En slik spiller selger man ikke for 1 mill, derfor er det uvesentlig hva Molde vil gi for Stian det som er vesentlig er hva Stabæk skal ha for Stian. Glemte å ta med at nå har supergutta i ledelsen solgt spillere i bøtter og spann. Hvor er vi i dag? 1 DIV Hva gjør vi da? Vi selger unna alle de beste spillera og ser om vi klarer å rykke enda lenger ned. Og ikke minst hvor lite kan vi klare å selge bra spillere for, med da unntak av Linderoth,Belsvik og Martin! Det er synd at Stian ikke tar en sesong i lavere divisjon for å utvikkle teknikken/ selvtilliten men det er vel kanskje ikke så rart med alt det surret i Stabæk ledelsen? Endret 15. Desember 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 jeg var helt sikkert på at han forsvinner og går tilbake til molde. (og sa det tidligere) hvis dere hadde lest artiklene for to-tre uker siden (da avisene skrev om stian, stabæk, hans fortid i molde, hans klubbfølelse osv), hadde dere visst at han har hjertet sitt ikke virkelig i stabæk som klubb, særlig ikke i stabæk som 1 div klubb. han beviste mye hjertet på banen og han spilte hele tiden med masse insats (men å spille bra fotball er jo hans jobb, derfor forventer jeg noe sånt), men som han selv sa: lagfølelsen hans var sterkere for stabæk, mens klubbfølelsen hans var alltid mye sterkere for molde. det sier jo alt. synd, kommer til å savne ham, han var en av fovorittene mine :-( men sånn er det med nedrykk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 Ja ja ja ja, jeg får vel bare innse at det kun er supportere som har klubbfølelse i disse dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 jpp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 1) Liten hensikt å tviholde på spillere som selv ønsker seg vekk, uansett hvor lang kontrakt de måtte ha. Bare se hvordan Stian "oppførte" seg bl.a i Enga, fordi han ikke kom overens med Rekdahl. Han er jo en utpreget humørspiller, så lite hensikt å ha ham på laget hvis han ikke selv vil. 2) Finnes supportere og som nok ville "sviktet", forutsatt at det hadde eksistert et marked også for dem *s* (I hvert fall en del som kaller seg det) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå