Slum 12 784 Del Skrevet 28. Desember 2004 Del Skrevet 28. Desember 2004 Joda, helt enig Thomas. Bare nevte det i tilfellet noen glemmer... Selv håper jeg Stabæk ikke selger for under 1,5 mill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 i og med at denne tråden handler om OHR er det vel greit at innleggene handler om DET/HAN? .. eller? - jeg har vært ihuga Ohr-fan. Fart, teknikk, åpner opp, serverer til spisser (som vi ikke har ). Vanskeligere å erstatte enn Martin. - i tvil nå fordi: * gutten vil hjem * er neppe skarpeste kniven i skuffen * har vel omtrent samme anlegg for primadonnanykker som Finn Kalvik (for tjue år siden) * har mentalt "slutta" i Stabæk * viser litt "rottementalitet" når skipet sank én divisjon. "I vil nok tebake til Mollldæææ ja, selvom de behandla meg som en skitstøvel sist I var der.." konklusjon: - klem prisen . Godt jobba så langt Aalbu & co - få gutten av gårde! - kjøp en kanttekniker med fart (CHIPPEN we miss u) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 * er neppe skarpeste kniven i skuffen* har vel omtrent samme anlegg for primadonnanykker som Finn Kalvik (for tjue år siden) hvorfor vet du det? har du snakket med ham? har han oppføret seg som en primadonna eller noe? gjør han dumme uttalelser? men resten du skrev kan jeg undertegne ;-) (og jeg håper at stabæk ikke driver det for høyt og blir sittende med en sint og sur stian som ikke har lyst til å spille...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 Det ville vært rart, trodde han bare ble sur når han ikke fikk spille jeg :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 29. Desember 2004 Del Skrevet 29. Desember 2004 * er neppe skarpeste kniven i skuffen* har vel omtrent samme anlegg for primadonnanykker som Finn Kalvik (for tjue år siden) hvorfor vet du det? har du snakket med ham? har han oppføret seg som en primadonna eller noe? gjør han dumme uttalelser? men resten du skrev kan jeg undertegne ;-) (og jeg håper at stabæk ikke driver det for høyt og blir sittende med en sint og sur stian som ikke har lyst til å spille...) 21743[/snapback] Dette er vel ikke helt ukjent stoff....med litt nærkontakt med folk tett på, eller i, spillergruppa. Husker man Rekdals uttalelser om "baller med lite luft,, og gresset ikke klippet bra nok...", så kan det kanskje føye seg inn i rekken. OBS: Jeg har aldri for vane å stole på Reka... ellers. Sorry, tror dessverre det er ganske mye i dette. Men jeg er alvorlig enig i at Worst Case er en litt bitter og utmotivert Stian... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Stabæk avslo Ohr-bud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Bra av Stabæk dette her! Stian fortjener ikke mer enn et litt vansklig Stabæk i denne saken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Stian kommer til å regjere på høyrekanten i tredje-divisjon iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Vi snakker gjerne videre om dette, men regner inntil videre med at Stian møter til første Stabæk-trening 3. januar, sier Aalbu. Noen fler enn meg som vurderte å stille opp da og overtale gutten med synging? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 30. Desember 2004 Del Skrevet 30. Desember 2004 Hepp, Jeg er veldig lite sugen på å ha en furten Ohr i stallen. Det kan gjøre ubotelig skade! Men vi får vel se det an, siste ohr (auda) er vel neppe sagt i denne saken... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Hepp, Jeg er veldig lite sugen på å ha en furten Ohr i stallen. Det kan gjøre ubotelig skade! Men vi får vel se det an, siste ohr (auda) er vel neppe sagt i denne saken... @ringo 21789[/snapback] Siste ord er sagt! Ohr er Molde spiller fra 1.1.05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Send salgssummen til flomofrene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Du sender ikke 1 mill når klubben sliter økonomisk og trenger nye spillere, eller, du gir ikke 1 hundre del av det Norges regjering gir, greit å sende 20-30 tusen, men halloo!!! 1mill???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Han blir heldigvis ut året. Håper vi får mye nytte av han den tiden han har igjen av kontrakten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Dersom overgangssummen er på kr 700 - 800 000 har Molde gjort et godt kjøp. Med de prisene vi har sett på overganger den siste tiden burde vi fått mer! VG skriver følgende i dag "Det er lenge siden vi forsto at Stian og Martin ville forsvinne fra klubben. Vi jobber kontinuerlig med å styrke laget foran neste sesong, sier sportslig leder Tom Schelvan". Vi venter i spenning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Dersom overgangssummen er på kr 700 - 800 000 har Molde gjort et godt kjøp. Med de prisene vi har sett på overganger den siste tiden burde vi fått mer! VG skriver følgende i dag "Det er lenge siden vi forsto at Stian og Martin ville forsvinne fra klubben. Vi jobber kontinuerlig med å styrke laget foran neste sesong, sier sportslig leder Tom Schelvan". Vi venter i spenning... 21837[/snapback] Fikk tallet fra en kilde i Molde. De bød visstnok først 500. Da sa Stabæk nei. Så økte de budet med 50. Stabæk stabæk sa fortsatt nei. Har tidligere forstått det slik at Stabæk hadde et utgangspunkt på 1 mill. Men som sagt; - kilden er i Molde, har ikke sjekket ut dette med Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 Ja, ja Stian ble en parentes dessverre. Husker han ble så sur på en hverdagstrening at Gaute måtte sette han på sidelinja til han oppførte seg nogenlunde voksent - og de to stod hverandre nær! Oppførselen etter tapet for Glimt var også tragisk. Hadde i det lengste trudd at Enga-spillerne hadde feilvurdert Stian som person, men det meste stemmer nok dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 31. Desember 2004 Del Skrevet 31. Desember 2004 uff, da har jeg ganske mye ikke faatt med meg...visste ikke at hans oppförsel er saa daarlig noen ganger...men vel, som spiller og paa banen likte jeg han veldig godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 1. Januar 2005 Del Skrevet 1. Januar 2005 Hepp, GOOD RIDDANCE, nedrykksohr vandrer videre..... Trist for han, i 2006 spiller molde i 1. div. og vi i eliteserien.... @ringo Svært glad for endelig å være kvitt Ohr! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 4. Januar 2005 Del Skrevet 4. Januar 2005 Hepp, GOOD RIDDANCE, nedrykksohr vandrer videre..... Trist for han, i 2006 spiller molde i 1. div. og vi i eliteserien.... @ringo Svært glad for endelig å være kvitt Ohr! 21853[/snapback] Vet du hva?? det er faktisk ingenting som tilsier at noe slikt ike skal skje. Molde var bare et par knipne poeng fra nedrykk/kvalikk i år. at de har kjøpt ohr tror jeg ikke gjør noe forskjell. tror det er en liten fare for at han blir en flopp. Tenk så konge det hadde vært. Det hadde nok gitt en moral: Aldri forlat klubben din!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 6. Januar 2005 Del Skrevet 6. Januar 2005 Hepp, GOOD RIDDANCE, nedrykksohr vandrer videre..... Trist for han, i 2006 spiller molde i 1. div. og vi i eliteserien.... @ringo Svært glad for endelig å være kvitt Ohr! 21853[/snapback] Vet du hva?? det er faktisk ingenting som tilsier at noe slikt ike skal skje. Molde var bare et par knipne poeng fra nedrykk/kvalikk i år. at de har kjøpt ohr tror jeg ikke gjør noe forskjell. tror det er en liten fare for at han blir en flopp. Tenk så konge det hadde vært. Det hadde nok gitt en moral: Aldri forlat klubben din!! 21938[/snapback] Stian har ingen moral. Han har alltid gått etter pengene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå