Gå til innhold

Farvel Ohr

Ruudster
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i og med at denne tråden handler om OHR er det vel greit at innleggene handler om DET/HAN? .. eller?

- jeg har vært ihuga Ohr-fan. Fart, teknikk, åpner opp, serverer til spisser (som vi ikke har ). Vanskeligere å erstatte enn Martin.

- i tvil nå fordi:

* gutten vil hjem

* er neppe skarpeste kniven i skuffen

* har vel omtrent samme anlegg for primadonnanykker som Finn Kalvik (for tjue år siden)

* har mentalt "slutta" i Stabæk

* viser litt "rottementalitet" når skipet sank én divisjon. "I vil nok tebake til Mollldæææ ja, selvom de behandla meg som en skitstøvel sist I var der.."

konklusjon:

- klem prisen . Godt jobba så langt Aalbu & co

- få gutten av gårde!

- kjøp en kanttekniker med fart (CHIPPEN we miss u)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

* har vel omtrent samme anlegg for primadonnanykker som Finn Kalvik (for tjue år siden)

hvorfor vet du det? har du snakket med ham? har han oppføret seg som en primadonna eller noe? gjør han dumme uttalelser?

men resten du skrev kan jeg undertegne ;-)

(og jeg håper at stabæk ikke driver det for høyt og blir sittende med en sint og sur stian som ikke har lyst til å spille...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor vet du det? har du snakket med ham? har han oppføret seg som en primadonna eller noe? gjør han dumme uttalelser?

men resten du skrev kan jeg undertegne ;-)

(og jeg håper at stabæk ikke driver det for høyt og blir sittende med en sint og sur stian som ikke har lyst til å spille...)

21743[/snapback]

Dette er vel ikke helt ukjent stoff....med litt nærkontakt med folk tett på, eller i, spillergruppa. Husker man Rekdals uttalelser om "baller med lite luft,, og gresset ikke klippet bra nok...", så kan det kanskje føye seg inn i rekken. OBS: Jeg har aldri for vane å stole på Reka... ellers.

Sorry, tror dessverre det er ganske mye i dette. Men jeg er alvorlig enig i at Worst Case er en litt bitter og utmotivert Stian...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg er veldig lite sugen på å ha en furten Ohr i stallen. Det kan gjøre ubotelig skade!

Men vi får vel se det an, siste ohr (auda) er vel neppe sagt i denne saken... :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg er veldig lite sugen på å ha en furten Ohr i stallen. Det kan gjøre ubotelig skade!

Men vi får vel se det an, siste ohr (auda) er vel neppe sagt i denne saken... :)

@ringo

21789[/snapback]

Siste ord er sagt! Ohr er Molde spiller fra 1.1.05

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom overgangssummen er på kr 700 - 800 000 har Molde gjort et godt kjøp. Med de prisene vi har sett på overganger den siste tiden burde vi fått mer!

VG skriver følgende i dag "Det er lenge siden vi forsto at Stian og Martin ville forsvinne fra klubben. Vi jobber kontinuerlig med å styrke laget foran neste sesong, sier sportslig leder Tom Schelvan". Vi venter i spenning...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom overgangssummen er på kr 700 - 800 000 har Molde gjort et godt kjøp. Med de prisene vi har sett på overganger den siste tiden burde vi fått mer!

VG skriver følgende i dag "Det er lenge siden vi forsto at Stian og Martin ville forsvinne fra klubben. Vi jobber kontinuerlig med å styrke laget foran neste sesong, sier sportslig leder Tom Schelvan". Vi venter i spenning...

21837[/snapback]

Fikk tallet fra en kilde i Molde. De bød visstnok først 500. Da sa Stabæk nei. Så økte de budet med 50. Stabæk stabæk sa fortsatt nei. Har tidligere forstått det slik at Stabæk hadde et utgangspunkt på 1 mill.

Men som sagt; - kilden er i Molde, har ikke sjekket ut dette med Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja Stian ble en parentes dessverre.

Husker han ble så sur på en hverdagstrening at Gaute måtte sette han på sidelinja til han oppførte seg nogenlunde voksent - og de to stod hverandre nær!

Oppførselen etter tapet for Glimt var også tragisk.

Hadde i det lengste trudd at Enga-spillerne hadde feilvurdert Stian som person, men det meste stemmer nok dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

GOOD RIDDANCE, nedrykksohr vandrer videre..... Trist for han, i 2006 spiller molde i 1. div. og vi i eliteserien....

@ringo

Svært glad for endelig å være kvitt Ohr!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

GOOD RIDDANCE, nedrykksohr vandrer videre..... Trist for han, i 2006 spiller molde i 1. div. og vi i eliteserien....

@ringo

21853[/snapback]

Vet du hva?? det er faktisk ingenting som tilsier at noe slikt ike skal skje. Molde var bare et par knipne poeng fra nedrykk/kvalikk i år. at de har kjøpt ohr tror jeg ikke gjør noe forskjell. tror det er en liten fare for at han blir en flopp.

Tenk så konge det hadde vært. Det hadde nok gitt en moral: Aldri forlat klubben din!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

21853[/snapback]

Vet du hva?? det er faktisk ingenting som tilsier at noe slikt ike skal skje. Molde var bare et par knipne poeng fra nedrykk/kvalikk i år. at de har kjøpt ohr tror jeg ikke gjør noe forskjell. tror det er en liten fare for at han blir en flopp.

Tenk så konge det hadde vært. Det hadde nok gitt en moral: Aldri forlat klubben din!!

21938[/snapback]

Stian har ingen moral. Han har alltid gått etter pengene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Farvel Ohr
  • Opprett ny...