Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 time siden skrev @ringo:

Etter å ha sovet på det er følelsen av 2 tapte poeng sterkere.

Jeg er enig i at det er pussig at vi ikke gjør fler bytter. Banen må ha vært tung og friske bein hadde kanskje kunnet gi oss et lite løft mot slutten der.

Som Rekdal sa etter kampen mot Viking; "Vi skal utvikle spillere også, og da må de spille" - Jeg er enig med Rekdal, de unge bør få spilletid jevnlig, ikke nødvendigvis starte men spille. Vi har hatt tendens til å bruke for mange unge, nå har pendelen kanskje svingt for langt i andre retningen. Det må da være mulig å balansere dette. 

Nå var dette bare en kamp, men om trenden fortsetter uten at de unge får jevnlig med spilletid, så har vi et problem. Ikke taktisk, men strategisk.

Enig! Både Hammy og Andresen burde kommet inn i 2 omg. «Tunge bein» på midtbanen og kantene…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 minutter siden skrev Hanse:

Jeg tenker at muskler ble prioritert på en tung bane og at spillere som Geelmuyden og Andresen derfor ble sittende på benken og at det vil endre seg litt utover når banen blir bedre eller det kommer kamper på kunstgress

Jeg tenker at man så man hadde grei kontroll defensivt og ikke var villige til å gamble på et tap, særlig med tanke på neste motstander, og dermed valgte det trygge og få et resultat og en clean sheet i første kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye av grunnen til den gode kontrollen defensivt var jo at Odd åpenbart var fornøyde med uavgjort og satset lite fremover. Det er selvsagt ikke hele grunnen, laget har generelt sett solid ut under Bohinen, men jeg tror ikke det ville vært så stor risiko i å satse litt mer offensivt i går. På en annen side så var det egentlig ikke mangel på målsjanser som gjorde at det ble kun ett poeng. Høgh, Bakenga, Pedersen og Kabran hadde alle sjanser som like gjerne kunne gått inn. På en god dag hadde druseren til Næss blitt en kandidat til årets mål allerede i første runde. Kampplanen til Bohinen fungerte. Innbyttet av Kabran gav et positivt løft. Det var i det hele tatt mye som var bra, særlig til å være første serierunde på en dårlig bane. Kanskje nettopp derfor er det litt ekstra ergerlig at det ikke ble forsøkt bittelitt mer for å skape et større offensivt trykk mot slutten. Det føles virkelig som to tapte poeng. Men det skal i hvert fall være rekordhøyt nivå på Eliteserien i år for at dette laget skal ende blant de tre siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi leverte en bra kamp! Fremgangen vi har gjort som lag siden sist Eliteserie kamp mot nettopp Odd er der for alle til å se. Fortsatt ikke tapt en tellende kamp under LB, og tror ikke det er veldig mange som tar poeng fra oss på Nadderud i år. 

Når det er sagt så syntes jeg Odd så svake ut, og ville ikke overrasket om dem er et av lagene som kjemper om å unngå nedrykk. Så 3 poeng mot nøyaktig dem hadde smakt. Uansett, mye bra å bygge videre på og tror dette blir en morsom sesong!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Odd - 2. påskedag - 17:00 - Seriestart!
  • Opprett ny...