Gå til innhold

Anbefalte innlegg

DU starter en game.. (kan være en savet fra før også) Gå inn på innstillinger og nederst huker du av på "kjør som server". Jeg prøvde dette på det hjemlige nettverket og da funket det strålende, men hvordan det går hvis du skal spille med noen et annet sted vet jeg ikke..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi snakker om Gaming: Jeg vedder 1000kroner på at ingen her inne på dette forumet er bedre enn meg i FM.... ;)

21393[/snapback]

Jeg kan 93.5, 102.0, 100.0, 103.9 og en del andre. AM er jeg ikke så god på. Ei heller SW, MW eller LW. Og så liker jeg å ha det i 'stereo' og med loudness på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er best på fm, spiller på strindheim under fredrik gufavsen eller noe sånt. idiotene i fm klarte ikke å få navnet mitt riktig. ellers er jeg så klart en dyktig manager også. har vunnet tl 3 av 4 sesonger med stabæk. for øyeblikket leder jeg serien med st.pauli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Stabæk:

sesong 1: Opprykk fra 1div, cupkvartfinale

sesong 2: Seriesølv, CUPVINNER

sesong 3: The Treble RL, SERIE og Cup

sesong 4, gadd ikke mer, altfor lett.

Har trasket meg gjennom divisjonene med lag som: Aldershot, Hull (vunnet ALT) og Follo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er noen som spiller cs (counter strike) eller likndende så ta en titt innom www.barumgaming.tk da vel :D det er min clan... :P

21098[/snapback]

Jesus fredrik!!

ikke forsøple dette forumet med slikt nerde prat......

fett på lan hos harld da

Endret av S_ern
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Gaming! :p (off Topic)
  • Opprett ny...