fredrik staubo 2 Del Skrevet 15. Desember 2004 Del Skrevet 15. Desember 2004 hvis det er noen som spiller cs (counter strike) eller likndende så ta en titt innom www.barumgaming.tk da vel det er min clan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Desember 2004 Del Skrevet 16. Desember 2004 Hvis det er noen som spiller TUBA kan de godt ta turen innom tubaforeningen's hjemmesider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. Desember 2004 Del Skrevet 16. Desember 2004 Jeg spiller på slurva, men har ingen klubb. Skal vi starte en? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Desember 2004 Del Skrevet 16. Desember 2004 Til de som spiller Lotto kan jeg melde om at 11 og 32 har vist svært god form i det siste. 14 er utestengt i to runder for EPO-bruk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 17. Desember 2004 Del Skrevet 17. Desember 2004 satser på de ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. Desember 2004 Del Skrevet 19. Desember 2004 Veit det er noen som spiller CM her, derfor lurte jeg på...Hvordan i hælvete spiller hoster man et online game?? er prøvd og prøvd AAAAlt for lenge. Må da være noen som kan hjelpe meg!? (har telenor ADSL) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 19. Desember 2004 Del Skrevet 19. Desember 2004 DU starter en game.. (kan være en savet fra før også) Gå inn på innstillinger og nederst huker du av på "kjør som server". Jeg prøvde dette på det hjemlige nettverket og da funket det strålende, men hvordan det går hvis du skal spille med noen et annet sted vet jeg ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Desember 2004 Del Skrevet 19. Desember 2004 Forustsetter åpning av diverse porter i brannmur samt at ISP'n støtter det. Vet ikke med Online, men har spilt CM på nettet med broadpark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. Desember 2004 Del Skrevet 19. Desember 2004 hvordan åpner jeg disse portene da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Desember 2004 Del Skrevet 19. Desember 2004 http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=61 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. Desember 2004 Del Skrevet 19. Desember 2004 Litt problemer hos budstikka ser jeg, dem har nye nyheter fra....18 juni i år!! lol Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Desember 2004 Del Skrevet 20. Desember 2004 Hadde vært kult om noen kunne lage et spillebrett som en kopi av Fornebu Arena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Desember 2004 Del Skrevet 20. Desember 2004 Når vi snakker om Gaming: Jeg vedder 1000kroner på at ingen her inne på dette forumet er bedre enn meg i FM.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Desember 2004 Del Skrevet 20. Desember 2004 Når vi snakker om Gaming: Jeg vedder 1000kroner på at ingen her inne på dette forumet er bedre enn meg i FM.... 21393[/snapback] Jeg kan 93.5, 102.0, 100.0, 103.9 og en del andre. AM er jeg ikke så god på. Ei heller SW, MW eller LW. Og så liker jeg å ha det i 'stereo' og med loudness på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 20. Desember 2004 Del Skrevet 20. Desember 2004 jeg er best på fm, spiller på strindheim under fredrik gufavsen eller noe sånt. idiotene i fm klarte ikke å få navnet mitt riktig. ellers er jeg så klart en dyktig manager også. har vunnet tl 3 av 4 sesonger med stabæk. for øyeblikket leder jeg serien med st.pauli. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Desember 2004 Del Skrevet 20. Desember 2004 Med Stabæk: sesong 1: Opprykk fra 1div, cupkvartfinale sesong 2: Seriesølv, CUPVINNER sesong 3: The Treble RL, SERIE og Cup sesong 4, gadd ikke mer, altfor lett. Har trasket meg gjennom divisjonene med lag som: Aldershot, Hull (vunnet ALT) og Follo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 20. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2004 (endret) hvis det er noen som spiller cs (counter strike) eller likndende så ta en titt innom www.barumgaming.tk da vel det er min clan... 21098[/snapback] Jesus fredrik!! ikke forsøple dette forumet med slikt nerde prat...... fett på lan hos harld da Endret 20. Desember 2004 av S_ern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 21. Desember 2004 Del Skrevet 21. Desember 2004 syntes dette ble et populært tema jeg s_ern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå