odd 18 624 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Reprisene: 1-0 er dårlig organisering. Vi har tre stoppere som skyver over. Pedersen og Ottesen bør sammen ha kontroll, men så velger Pedersen å gå i sikring, mens Ottesen tar duellen. Hadde enten begge rygget eller Pedersen tatt duellen med sin mann hadde det der vært unngått. 2-0 bør som skrevet over blåses av, men først og fremst hoderystende takling av Næss. 3-0 bør vi klarere et annet sted... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Jeg synes Curtis er helt av, forstår ikke hvorfor han får spille! Bra Haugen kom inn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 681 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 For noen ville mål av Pellegrino ... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Hvorfor lar vi Pelle få stå sååå alene i favorittposisjon????!!!!virker som han er helt ukjent spiller for oss jo…#breddefotball 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Akkurat nå skrev JonasM: For noen ville mål av Pellegrino ... Jaaaa, men hvorfor lar vi HAN stå aleine på 16? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Sjanseløst å ikke markere Pelegrino der. ALLE vet hva som kommer, og ALLE vet hvor god han er til å bøye inn skudd derfra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Læringsevnen er på lilleputtnivå. Hele fotballnorge har fått med seg Amal sin høyrefot også presterer vi å la han stå alene på 16 meter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 465 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Veldig bra lagledelse når han velger å bytte ut Sturla etter 80.min....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Akkurat nå skrev asmats: Veldig bra lagledelse når han velger å bytte ut Sturla etter 80.min....... Vi får bare håpe lagledelsen har lært til Haugesundkampen… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hkkro 86 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Godt å høre SS💙 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 2 annullerte mål fra Mush 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 48 minutter siden skrev odd: Reprisene: 1-0 er dårlig organisering. Vi har tre stoppere som skyver over. Pedersen og Ottesen bør sammen ha kontroll, men så velger Pedersen å gå i sikring, mens Ottesen tar duellen. Hadde enten begge rygget eller Pedersen tatt duellen med sin mann hadde det der vært unngått. 2-0 bør som skrevet over blåses av, men først og fremst hoderystende takling av Næss. 3-0 bør vi klarere et annet sted... 3-0 burde vi ha løpt opp da vi mistet ballen på midten, se innsatsen Ottesen (IKKE) legger inn der! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 338 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Siden Sandboe tar fram guruen; jeg husker denne her jeg. Føltes 10 x verre. https://stb.guru/matches/737/stabaek/bodoglimt/nm-cup/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Resultatmessig/poengmessig var jo dette ingen bombe. Null poeng er til å leve med mot BG borte, i tider som disse. Men - vi scoret to mål som begge dessverre ble annullert. Som i og for seg ikke var noen kjempe-selvfølge. Det å sette to mål på Aspmyra er jo ikke så galt? Og Isak reddet et straffespark, hvor dessverre returen gikk i mål. Isak er god og meget spretten, og han har et godt blikk for hvor skuddet kommer. Men jeg er imidlertid litt skeptisk til hans rekkevidde. Jeg tror jeg fremover vil slite litt med rekkevidde-angst. Er det grunn til å ha rekkevidde-angst for Isak? Jeg tror jeg ikke vil ha det - foreløpig. Men snart er det ny kamp - og nye muligheter! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 46 minutter siden skrev L 57: Resultatmessig/poengmessig var jo dette ingen bombe. Null poeng er til å leve med mot BG borte, i tider som disse. Men - vi scoret to mål som begge dessverre ble annullert. Som i og for seg ikke var noen kjempe-selvfølge. Det å sette to mål på Aspmyra er jo ikke så galt? Og Isak reddet et straffespark, hvor dessverre returen gikk i mål. Isak er god og meget spretten, og han har et godt blikk for hvor skuddet kommer. Men jeg er imidlertid litt skeptisk til hans rekkevidde. Jeg tror jeg fremover vil slite litt med rekkevidde-angst. Er det grunn til å ha rekkevidde-angst for Isak? Jeg tror jeg ikke vil ha det - foreløpig. Men snart er det ny kamp - og nye muligheter! Offside greit nok selvom den var soleklar men håndballspilleren Bakenga er vel ikke mye å rope hurra for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Bodø glimt tar nok gull i år, fader for ett lag. Syns ikke Stabæk spilte så ræva som 4-0 skulle tilsi. Vi gjør mye bra. Nå er dette glemt og fokus på neste kamp 💙 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Glimt vinner serien og 4-0 reflekterer det. Men noen av målene til Glimt er alt for enkle. Holder ikke på dette nivået mot Glimt. Må lukes ut i neste runde. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 1 time siden skrev Nr14: Offside greit nok selvom den var soleklar men håndballspilleren Bakenga er vel ikke mye å rope hurra for. Pøh! Det er bare en eneste håndballspiller i norsk fotball - og det er Arild Sundgot!! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 358 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 Merkelig at Hammy ikke får noen minutter her. Bruker ikke engang alle byttene. Og takk til TV2 play som måtte spoile litt av kampen. Så den i reprise og gikk inn på TV2 play for å finne kampen, og der står det : "alltid oppdatert" bilde av pellegrino. "årets mål allerede?" Da visste jeg det ble tap. Hadde vi tatt poeng hadde det vært en helt annen overskrift. Trodde dog at det var mål nr 1 de mente, ikke at det skulle komme en enda penere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 628 Del Skrevet 16. April 2023 Del Skrevet 16. April 2023 4 timer siden skrev nichb: Vi får bare håpe lagledelsen har lært til Haugesundkampen… Nei da. Noen lærer aldri. ALL DE RII. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 17. April 2023 Del Skrevet 17. April 2023 Glimt er gode. Gode lag straffer feil hardere enn dårligere lag. Vi gjør en del feil (noen av dem veldig unødvendige) og blir straffet for det noen ganger. De fleste lagene i Eliteserien er dårligere enn Glimt. Men vi skaper en god del. Synes vi tenderer til å spille bedre med ball mot Glimt enn vi gjorde store deler av fjoråret. Skaper til og med et par ganske gode muligheter. xG var etter kampen var vel Glimt-2,4 og Stabæk ca 1. Så dette er ikke så ille som resultatet tilsier. Ja, vi kunne/burde sikkert stått tettere oppi Pellegrino på mål 1. Men da åpner man også opp rom bak seg som Glimt er gode til å utnytte. Jeg heller nesten mot at man skal la folk (også pellegrino) få skyte fritt der. Skal veldig mye til å lime den i vinkelen på halvspretten slik han gjorde. Fantastisk avslutning. Mye mer kritisk til mål nummer 4. Vi kan ikke grave oss ned av dette. Vi må bare begynne å score litt.. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 17. April 2023 Del Skrevet 17. April 2023 1 time siden skrev ErikErik: Glimt er gode. Gode lag straffer feil hardere enn dårligere lag. Vi gjør en del feil (noen av dem veldig unødvendige) og blir straffet for det noen ganger. De fleste lagene i Eliteserien er dårligere enn Glimt. Men vi skaper en god del. Synes vi tenderer til å spille bedre med ball mot Glimt enn vi gjorde store deler av fjoråret. Skaper til og med et par ganske gode muligheter. xG var etter kampen var vel Glimt-2,4 og Stabæk ca 1. Så dette er ikke så ille som resultatet tilsier. Ja, vi kunne/burde sikkert stått tettere oppi Pellegrino på mål 1. Men da åpner man også opp rom bak seg som Glimt er gode til å utnytte. Jeg heller nesten mot at man skal la folk (også pellegrino) få skyte fritt der. Skal veldig mye til å lime den i vinkelen på halvspretten slik han gjorde. Fantastisk avslutning. Mye mer kritisk til mål nummer 4. Vi kan ikke grave oss ned av dette. Vi må bare begynne å score litt.. mål nr 4 er helt krise med 11 mann innenfor 5-meter og 3-4 Glimt-spillere utenfor 16. Men mål nr 1 ser dumt ut med resultatet i hånden, men det er ikke naturlig å forvente at han skal klare å vende opp og avslutte så hurtig. Ottesen orienterer seg og er vel redd for å selge seg ved å ruse opp i Pellegrino og etterlate masse rom bak seg. Temposjokk kaller Bohinen det, og det er vel svakheten til laget vårt defensivt - vi klarer ikke å henge med når de beste får spillet sitt til å flyte gjennom ledd på raskt underlag. Men vi er ganske gode til å forsvare egen boks på innlegg/langballer og om angrepsspillet stopper opp og blir omstendelig. så får vi se om vi klarer å få kampen mer i vårt spor når vi møtet Molde i neste bortekamp! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 005 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2023 Har omsider fått sett kampen. 45% possession - kun Molde var i bedre på Aspmyra i hele fjorårets serie. Vi prøver å spille ball og lykkes med mye - det er slik vi blir bedre. Vi kjenner jo igjen mye av spillet vårt. Mye slurv i starten - de skal ikke få slå innlegget på 1-0. Klareringen i forkant av taklingen til Næss som ga straffen. På 3-0 står vi for høyt med laget. 4-0 må trenerne ta på sin kappe - kan ikke la Pelle få stå umarkert på hjørnet av 16. Skovgaard er for dårlig på de 2 første. Men jeg ser han justerer senere i kampen og går i kroppen på han der Mikkel Niva kopien deres på backen. Så det er bra. Glem resultatet og se på prestasjonene - tenk på treningsverdien. Så må vi bli MYE bedre på siste 3. del. Mange andre vil parkere bussen og likevel få 4 i sekken. Tror vår måte er bedre. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingebrigt 435 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2023 Tre langskudd og et straffespark. Umulig å gardere seg mot to drømmetreffere som bøyes helt opp i bortre hjørnet. Ellers enig med Lars B: Vi holdt ok følge til 3-0, men blir herjet med de siste 30. Bra vi kan kunsten å tape, etter drøyt tjue år i Eliteserien. For ikke å snakke om kunsten å GLEMME: 0-7 mot Brann, 0-6 mot LSK, 1-6 mot Bodø(Glimt, 6-1 mot RBK, 4-0 mot Viking og verst av alt: 0-7 mot Hosletoppen i 1986. Vi vinner mot Haugesund. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå