Gå til innhold

BRANN - STABÆK | Turtråd | 16. MAI 2023

Myrmo
 Del

Anbefalte innlegg

BRANN - STABÆK | 16. MAI 2023, KL. 18:00
Avreise:
16. mai, kl. 06:30
Pris før 30. april, kl. 23:00:
kr 600
Pris etter 30. april, kl. 23:00:
kr 700

Hva er vel bedre enn en tur til Bergen for å plukke med seg tre poeng før 17.Mai? Vi reiser fra Bekkestua 06:30 og regner med å rekke en tur innom pub for å varme opp når vi nærmer oss Bergen.

Kjører rett hjem etter kamp-slutt, slik at alle rekker champagne frokost 17.Mai.

Påmelding for medlemmer ->

Påmelding ikke medlem ->

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

1 time siden skrev Yassine:

Og der er stadion (minus bortefeltet) utsolgt.

Kan de begynne å selge billetter til Brann - Stabæk 13. september?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev sacrebleu:

Utsolgt bortefelt, mange som hverken er Brann eller Stabæk-fans som har kjøpt på bortefeltet. Flesteparten av disse er studenter, blir spennende å se hvor mye blaatt det blir.

Blir nok frigjort ekstra plasser i morgen, er et felt med litt i underkant av 200 plasser som ikke er åpnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 timer siden skrev sacrebleu:

Utsolgt bortefelt, mange som hverken er Brann eller Stabæk-fans som har kjøpt på bortefeltet. Flesteparten av disse er studenter, blir spennende å se hvor mye blaatt det blir.

Hvis Brannsupportere har kjøpt på bortefeltet blir det morsomt å se disse bli stoppet i porten!

Studentene er vel nesten å regne som $$ vest? «Halve» handelshøyskolen kommer jo fra Bærum 😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 timer siden skrev sacrebleu:

Hadde ikke vært så bekymret for det. Stabæk på Brann Stadion har blitt en stor greie for studenter som drar med seg mange på match, vært ekstremt bra kok på bortefeltet der de siste årene og vil tro det blir minst like bra iår! Et realt kalas

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev manglerudgutt2507:

Synsing eller noe du vet? Er nødt til å få tak i 3 billetter.

Den delen jeg refererer til har ikke vært tilgjengelig for salg til denne kampen, så vil tro at den gjøres tilgjengelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 timer siden skrev Yassine:

Den delen jeg refererer til har ikke vært tilgjengelig for salg til denne kampen, så vil tro at den gjøres tilgjengelig.

Jeg sendte en Mail til Brann for å høre. Har flybillett og nattog hjem for 3 pers som går til spille om vi ikke får billetter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev manglerudgutt2507:

Jeg sendte en Mail til Brann for å høre. Har flybillett og nattog hjem for 3 pers som går til spille om vi ikke får billetter.

Sendt deg PM med link.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som skal på cruise før Brann-Stabæk, blir det ikke litt snaut med tid før match? Kun 30 min fra båten legger til kai og matchen starter... Mange som skal ut av busser og inn på stadion, kommer til å ta tid å få inn hele bortfefeltet hvis det er helt utsolgt! Skulle gjerne sett litt oppvarming og satt stemning før kampstart :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev heiablaa:

For oss som skal på cruise før Brann-Stabæk, blir det ikke litt snaut med tid før match? Kun 30 min fra båten legger til kai og matchen starter... Mange som skal ut av busser og inn på stadion, kommer til å ta tid å få inn hele bortfefeltet hvis det er helt utsolgt! Skulle gjerne sett litt oppvarming og satt stemning før kampstart :) 

Hei, vi jobber med en løsning her. Det vil sannsynligvis bli skyvet fremover, og det vil bli gitt beskjed i arrangementet! Stemning og oppvarming før kamp er viktig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

BRANN - STABÆK | Turtråd | 16. MAI 2023
  • Opprett ny...