Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - FK Haugesund - søndag 23. april 17:00

Yassine
 Del

Anbefalte innlegg

Dette er typisk en match vi ville tapt på manglende fysikk i fjor når banen ikke tilsier en mere spillende fotball. Så satser vi på de lettere teknikerne kommer til sin rett når underlaget ikke er en potetåker. Alle bør forberede seg på et gjørmebad mot Brann etter 3 døgn med regn. Det ligger ikke an til bra Nadderud på enda noen uker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

57 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Skjønner meg ikke på folk som mener VAR dreper den spontane gleden. Dette var jo storslått TV.

Det røde kortet kunne vært gitt uten å sjekke reprise. Fra tribunen så jeg ikke at det visstnok var mot hodet, men det jeg så var at taklingen var satt altfor høyt.

VAR-sjekken av målet var tåpelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35 minutter siden skrev fexter:

Mange som bør hylles i dag men vil trekke frem Pettersson, Pedersen, Ottesen, Edwards, Krogstad og Høgh. 
deilig at Høgh endelig har fått sitt mål. 

Og Pachonik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også positivt at så å si alle innbytterne kommer inn med en intensitet i spillet som ikke bare er med på å holde nivået oppe, men faktisk heve laget. Vi har ikke vært bortskjemte med det i senere år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FKH hevder på sin hjemmeside at de hadde 59-41 i ballbesittelse. Er ikke det bare bull? FKH styrte ikke kampen som jeg kunne se. Under er en statistikk med helt andre tall.

image.png.da16eb133809a29def3156deaa8933d0.png

image.png.1e4bcf2c7fb7e18dc87d4554116e5777.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var aldri spesielt redd for at de skulle overta initiativet. De hadde mye ball, men vi hadde ganske god kontroll.

edit: VGs statistikk viser 47-53 i ballbesittelse, det virker mer rimelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev 1369:

FKH hevder på sin hjemmeside at de hadde 59-41 i ballbesittelse. Er ikke det bare bull? FKH styrte ikke kampen som jeg kunne se. Under er en statistikk med helt andre tall.

Du finner alt du trenger på Sofascore: https://www.sofascore.com/team/football/stabaek-fotball/1162

Advarsel: Dreper mye synsing og diskusjoner å se fakta fra kampene, men spillernes prestasjoner brutt ned i slike analyser er både interessant og opplysende. Men de forteller aldri alt, feilprosent i pasninger er f eks helt avhengig av posisjon på banen, rolle i laget og motstandere. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39 minutter siden skrev Wilmar:

Du finner alt du trenger på Sofascore: https://www.sofascore.com/team/football/stabaek-fotball/1162

Advarsel: Dreper mye synsing og diskusjoner å se fakta fra kampene, men spillernes prestasjoner brutt ned i slike analyser er både interessant og opplysende. Men de forteller aldri alt, feilprosent i pasninger er f eks helt avhengig av posisjon på banen, rolle i laget og motstandere. 

Både Sofascore og Fotmob har 48/52 i possession. Wyscout ser ikke ut til å være oppdatert ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - FK Haugesund - søndag 23. april 17:00
  • Opprett ny...