Gå til innhold

Vil du ha Stabækhymnen tilbake på Nadderud?  

192 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Så forvirret kan bare en tidligere Bærum SK spiller være:

Han (Aalbu)legger til at det ofte er de som er negative som gir tilbakemeldinger, mens de som er positive, holder seg i ro.
Aalbu innser at Stabæk-hymnen virker å være like hellig for mange som "Nystemten" på Brann-kamper i Bergen. 

– Det virker litt sånn. Vi trodde ikke det satt så langt inne, da hadde vi ikke gjort det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudberg er rødt kort rett og slett.

Når de først valgte å bytte så kan de jo ikke være helt bevisstløse, det må velges noe som skaper glede, følelser, stolthet pg energi. 

Personlig ønsker jeg ikke noen endring, men tåler en ny til annen omgang om den møter kriteriene mine ovenfor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev boie:

Men det makkverket de spilte til andre omgang…det MÅ da finnes NOE bedre enn det?

Ja spesielt siden det er cupfinalesangen til finalen jentene tapte ifjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første omgang ble vunnet. Hymnen er tilbake. 

Fikser @stabækLars en avstemning på hva vi vil høre som siste oppvarming til andre omgang? Sangen til en østfoldråner er ikke på min kandidatliste… (Må innrømme jeg ikke husket den. Men er virkelig hovedfokuset i refrenget at vi har det beste slagordet? Ikke beste laget. Ikke fineste drakter. Ikke råeste supportere. Men beste slagord?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev odd:

Første omgang ble vunnet. Hymnen er tilbake. 

Fikser @stabækLars en avstemning på hva vi vil høre som siste oppvarming til andre omgang? 

Jeg tenker at dette får være klubbens oppgave. Min stemme går i såfall til «Stabekk Kino» med Bare Egil 💙

Endret av stabækLars
Grammatisk leif
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev stabækLars:

Ikke når du tenker på hvor viktig den gamle, vakre kinoen vår har vært for lokalsammfunnet og klubben

Haha neinei ikke Stabæk kino. Mener det makkverket de spilte til 2.omg 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune Rudberg må bort. Tok for lang tid å komme i gang etter andre omgang og folk skjønte ikke når vi skulle begynne. Stemmer for Hynne 2. ganger, if it ain’t broke, don’t fix it. 

Skal vi bytte så foreslår jeg Stabæk fra Bærum eller en sang som kjennetegner Stabæk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder med hymne en gang. Ellers synes jeg vi kan la klubben bestemme hva de spiller på vei ut i andre omgang. Forslag greit, men for all del ikke start en ny avstemning. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en sang som ble spilt i pausen, "fint vær, fine folk, fine klær" som overhodet ikke falt i smak hos meg. Men kanskje hos andre. Det begynner å bli ganske mange sanger nå å velge blant. Jeg likte den originale nederlandske etter kamp når seieren var et faktum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er personlig helt enig. Takk for cupfinalelåta, men jeg skjønner ikke hvorfor man skal prøve å få til en allsangkultur på hver kamp med denne sangen. Jeg kommer ikke i stemning ved å synge 11 stavelser i samme tone på refrenget. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vil du ha Stabækhymnen tilbake på Nadderud?
  • Opprett ny...