1369 1 383 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. April 2023 Finner ingen egen tråd om vårt talent på vingback. Da er det like greit å starte en nå, med innhopp og tunnel på Haugesund-spiller! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2023 Gratulerer med kontrakt ut 2025! Stor fremtid. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 Nice! Her var jeg redd for at noen gode kamper utover sommeren ville lokket større klubber på banen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjarmannUt 8 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 Andresen er fremtiden men Bjarmann selger han snart. Bare se på Nusa og Gift 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2023 21 minutter siden skrev BjarmannUt: Andresen er fremtiden men Bjarmann selger han snart. Bare se på Nusa og Gift Stabæk er avhengig av jevnlige spillersalg, så får håpe du har rett og at Andresen etterhvert også blir så god at han kan selges for 30+ mill. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 Vært i klubben i 2 år nå og fikk sin tråd og ene kommentar i april Iår😉 Vært med i 10 kamper Iår og startet de to siste, høres ut som en økonomisk rimelig signering👍 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 7. Juni 2023 Del Skrevet 7. Juni 2023 49 minutter siden skrev Ace: Stabæk er avhengig av jevnlige spillersalg, så får håpe du har rett og at Andresen etterhvert også blir så god at han kan selges for 30+ mill. Åhhh... Huff av meg! Mitt høyeste ønske er alltid at spillere i Stabæk (og fra andre klubber) ønsker å bli værende i Stabæk - og at det høyeste målet deres er å bli værende i Stabæk! Ja da - jeg er ikke dum, og jeg har embetseksamen av høyere grad - og jeg skjønner meget vel hvordan systemet fungerer. Men like vel - jeg ønsker at flest mulige gode spillere blir værende i Stabæk. Slik at min klubb kan bli best mulig, både nasjonalt og internasjonalt. Slik har det vært tidligere - og slikt kan skje igjen! Toppen av kransekaka skal alltid være Stabæk!! Alltid. Uansett 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 8. Juni 2023 Del Skrevet 8. Juni 2023 9 timer siden skrev L 57: Ja da - jeg er ikke dum, og jeg har embetseksamen av høyere grad Men litt virkelighetsfjern? 😉 Siden Andresen pr nå konkurrerer om plassen som venstreback kan han lett sammenliknes med 20 år gamle Wolfe som Brann akkurat solgte for omtrent 30 mill, etter tre sesonger på A-laget. For tiden selger norske klubber backer når de blir tilbudt sånne beløp. Og norske spillere drar til Belgia og Nederland om de får muligheten. For å sitere Øystein Sunde: Sånn er det bare. Men vi vil alltid ha drømmene! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 8. Juni 2023 Del Skrevet 8. Juni 2023 Vi lever av å selge, så enkelt er det. Blir prisen rett så selger vi - derfor velger også unge spillere å komme til oss, selv om vi ikke er den mest fancy og sexy klubben de kan velge. Om Andresen har et internasjonalt snitt i spillet gjenstår og se. Jeg tror ikke han blir værende på backen heller, men time will show. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 8. Juni 2023 Del Skrevet 8. Juni 2023 22 minutter siden skrev @ringo: Jeg tror ikke han blir værende på backen heller, men time will show. Han var ving da vi først hørte om talentet, var han ikke? Akkurat fylt 18, så masse tid til å finne ut hvor han passer best. Så skal vi ikke glemme Lex Trondsen: Back er ikke nødvendigvis dumt. Topplagene i forskjellige serier trenger backer som kan utfordre som en vanlig ving. Bygger han opp kondis til å kjøre opp og ned i 90 minutter vil det kunne være en fin mulighet til å komme seg til en større liga. Veldig generelt vil jeg tro norske spillere relativt sett har en styrke i taktisk forståelse i konkurranse med spiller fra Latin-Amerika og Afrika. Som igjen er viktigere som back. Konkurransen for å ta steget videre er lettere der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
L 57 639 Del Skrevet 8. Juni 2023 Del Skrevet 8. Juni 2023 3 timer siden skrev odd: Men litt virkelighetsfjern? 😉 Siden Andresen pr nå konkurrerer om plassen som venstreback kan han lett sammenliknes med 20 år gamle Wolfe som Brann akkurat solgte for omtrent 30 mill, etter tre sesonger på A-laget. For tiden selger norske klubber backer når de blir tilbudt sånne beløp. Og norske spillere drar til Belgia og Nederland om de får muligheten. For å sitere Øystein Sunde: Sånn er det bare. Men vi vil alltid ha drømmene! Jo da. For all del. Vi trenger penga. Jeg ser jo selvsagt det. Sånn er det bare. Likevel; håpet og drømmene er der alltid. Uansett. De forsvinner aldri - slik våre beste spillere dessverre har en tendens til å gjøre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 8. Juni 2023 Del Skrevet 8. Juni 2023 2 minutter siden skrev L 57: Jo da. For all del. Vi trenger penga. Jeg ser jo selvsagt det. Sånn er det bare. Likevel; håpet og drømmene er der alltid. Uansett. De forsvinner aldri - slik våre beste spillere dessverre har en tendens til å gjøre. DEt er derfor det er så viktig å ha en kjerne med stabile klubbspillere, så kan talentene komme og gå uten at det blir helt berg og dalbane. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 14. Juni 2023 Del Skrevet 14. Juni 2023 Tatt ut til Norges G19-EM tropp! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækerbest 35 Del Skrevet 14. Juni 2023 Del Skrevet 14. Juni 2023 20 minutter siden skrev Peter: Tatt ut til Norges G19-EM tropp! Fortjent. Han har vært frisk sesongen så langt. Men sliter litt med offensive. men god en mot en. Både Sturla og han har litt samme problem med og få ballen offensiv og skal spille mest hjem. Men gode spillere selvfølgelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 15. Juni 2023 Del Skrevet 15. Juni 2023 På 8.6.2023 den 12.07 skrev @ringo: DEt er derfor det er så viktig å ha en kjerne med stabile klubbspillere, så kan talentene komme og gå uten at det blir helt berg og dalbane. Hvordan går det nå med Daniel Granli i Danmark? Der mistet vi klubbspilleren vår. Få ham hjem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 15. Juni 2023 Del Skrevet 15. Juni 2023 Har 1 år igjen av kontrakten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 15. Juni 2023 Del Skrevet 15. Juni 2023 2 timer siden skrev @ringo: Har 1 år igjen av kontrakten https://www.stabak.no/nyheter/gladnyhet-fra-nadderud-andresen-forlenger-avtalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 15. Juni 2023 Del Skrevet 15. Juni 2023 Akkurat nå skrev SuperDungeonMaster: https://www.stabak.no/nyheter/gladnyhet-fra-nadderud-andresen-forlenger-avtalen Mah bad, misforstod. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 10. Juli 2023 Del Skrevet 10. Juli 2023 Spiller han U 19 EM nå.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 10. Juli 2023 Del Skrevet 10. Juli 2023 1 time siden skrev FranckTheBank: Spiller han U 19 EM nå.? Spilte andreomgang mot Hellas (omgangen Norge tapte 0-4), benken hele kampen mot Island, og hittil bare benken mot Spania også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 10. Juli 2023 Del Skrevet 10. Juli 2023 Norge gikk videre fra gruppen, så han er nok utilgjengelig mot Viking.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Starter mot Danmark i dag, spilte også 80 min mot Sverige på torsdag. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 1 time siden skrev Yassine: Starter mot Danmark i dag, spilte også 80 min mot Sverige på torsdag. Norge vant 2-1. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Målscorer i dagens 10-0 seier mot Gibraltar (U18) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Desember 2023 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Desember 2023 En av de jeg har aller mest tro på neste år. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 Ja, jeg er enig. Vet ikke om jeg helt har forstått hva som er Andresen sin beste posisjon, han var på backen under Bohinen, men han er vel «egentlig» ving? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 46 minutes ago, yiddo said: Ja, jeg er enig. Vet ikke om jeg helt har forstått hva som er Andresen sin beste posisjon, han var på backen under Bohinen, men han er vel «egentlig» ving? Han beskrev seg selv som midtbanespiller i Fotballfamilien i hvert fall. Det har jo blitt ganske standard at en av backene tar posisjon på midtbanen eller i angrepsrekka når de ikke ligger og forsvarer seg og har fått litt andre ferdighetskrav så sånn sett så er det kanskje rimelig å tenke at det er som back Andresen kan nå lengst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar Hadde det vært spennende å se han som indreløper, ref. Signeringen av Walstad og unge Riise som er på vei opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flem 243 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar Han er vel i utgangspunktet midtbane-spiller, også blitt en av de mange som i første omgang får inpass på backen. Tror han ville vært fin å satse på som indreløper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå