1369 1 477 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Synes det virker bra, jeg, gitt at vi må selge en eller annen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 918 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Et så "lavt" beløp gjør at vi bare må selge en til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 700 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Synes det er et rimelig bud gitt kontraktslengde 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 611 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Går nok mot et salg nå. Vi er dekket der uansett og synes Ekorness fint kan ta den plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 438 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Vi bør kunne nærme oss 10 mill, selv med siste år av kontrakten. Han har imponert internasjonalt og venstreback er en posisjon det er vanskelig å finne kvalitet. Håper en dansk klubb eller en av de største norske kan komme på banen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 377 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Blandede følelser her. Jeg kunne vært åpen for å selge og hente inn walstad gratis for å satse på Ekorness, men Andresen har jo vært knallgod også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 438 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars 5 mill for Andresen er et jævla ran, kan bli minst like gode som Ekorness 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 670 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Tipper de selger dersom de ikke får fornyet kontrakten. Viktig med videresalgsklausul! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 666 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars 25 minutter siden skrev Ace: Vi bør kunne nærme oss 10 mill, selv med siste år av kontrakten. Han har imponert internasjonalt og venstreback er en posisjon det er vanskelig å finne kvalitet. Håper en dansk klubb eller en av de største norske kan komme på banen. I utgangspunktet er 5mill til sarp altfor lavt ja. Ja takk til 25-30 mill fra DK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 477 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars 1 minutt siden skrev Styrmann: I utgangspunktet er 5mill til sarp altfor lavt ja. Ja takk til 25-30 mill fra DK. Det er vel ikke realistisk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 841 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Skal ha takket nei til 5 mill. https://www.budstikka.no/skal-ha-takket-nei-til-5-millioner/s/5-55-1929050 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 611 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars Hvor mye kan vi forvente å få for Andresen egentlig? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 576 Del Skrevet 4. Mars Del Skrevet 4. Mars 36 minutter siden skrev Stuart: Skal ha takket nei til 5 mill. https://www.budstikka.no/skal-ha-takket-nei-til-5-millioner/s/5-55-1929050 Er akkurat litt for lavt, og S08 er nok neppe den eneste klubben som følger med. Det kan være med på å dra opp prisen litt. Nærmere det seg 7-8 mill så tipper jeg det blir salg. Vi trenger en stopper! Så jeg håper det ordner seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 909 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mars Et salg av Andresen bør fokusere på prosenter, ikke den siste millionen. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 261 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Tatt ut på U-21 landslaget. Kamp mot Tsjekkia, 24. mars. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 015 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg ser for meg at man venter i det lengste med et salg her. Stor oppside å beholde litt til, også sportslig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå