Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi bør kunne nærme oss 10 mill, selv med siste år av kontrakten. Han har imponert internasjonalt og venstreback er en posisjon det er vanskelig å finne kvalitet. Håper en dansk klubb eller en av de største norske kan komme på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blandede følelser her. Jeg kunne vært åpen for å selge og hente inn walstad gratis for å satse på Ekorness, men Andresen har jo vært knallgod også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

25 minutter siden skrev Ace:

Vi bør kunne nærme oss 10 mill, selv med siste år av kontrakten. Han har imponert internasjonalt og venstreback er en posisjon det er vanskelig å finne kvalitet. Håper en dansk klubb eller en av de største norske kan komme på banen.

I utgangspunktet er 5mill til sarp altfor lavt ja. Ja takk til 25-30 mill fra DK. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Styrmann:

I utgangspunktet er 5mill til sarp altfor lavt ja. Ja takk til 25-30 mill fra DK. 

Det er vel ikke realistisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev Stuart:

Er akkurat litt for lavt, og S08 er nok neppe den eneste klubben som følger med. Det kan være med på å dra opp prisen litt. Nærmere det seg 7-8 mill så tipper jeg det blir salg. Vi trenger en stopper! Så jeg håper det ordner seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Aleksander Andresen
  • Opprett ny...