Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva har de gjort med ham i belgia?

han fikk sitt andre rødt kort innen 3 måneder!

har aldri før sett marel dytte andre spillere på en slik måte...

og har aldri før sett han gå av banen så sint.

marels andre rødt kort

fra lokerens hjemmeside:

vi har ikke enda snakket om dommeren. men han ble midtpunktet av hele kampen da han viste rødt til marel som dyttet sin motstander etter han ble tacklet av motstanderen. dommeren som kommer fra den fransk snakkende delen av belgia var uforsonlig. "Amateur" rop hjemmesupporterne, og denne gangen kunne jeg virkelig forstår deres reaksjon - vel, den som sår vinden...

etter kampen ble tydelig at dommeren kommer til å skrive en alvorlig rapport om saken, og at marel kan forvente en skikkelig straff fordi opptreden hans ikke var profesjonell.

vel ok det er alltid dumt å dytte motstanderen - uansett om man ble tacklet eller ei. men i belgia dytter, sparker, slår og tackler alle spillere så mye at selv den roligste og stillferdigste blir sint og begynner å verge seg.

kan vi ikke kjøpe han tilbake???

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

enhver spiller med tøffhet og guts.... (og som samtidig kanskje kan score litt... hehe) = HJERTLIG VELKOMMEN. Selvsagt også Marel. Følte aldri at han fikk ro og tillit til å vise alt det han kan.

Hvordan har scoringsteften hans vært i Belgia Pauligirl?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt forferdelig. noen fine mål i treningskamper, men ingen mål siden sesongen begynte :-(

men han spiller ikke som spiss i belgia. han er den som skal lage ballen til rette til de andre spissene...og dette er en jobb han absolutt ikke klarer...

fordi han er i hjertet sitt spiss klarer han ikke å spille bra som offensiv venstrekant (eller hva de kaller det i belgia), og hver gang han nærmer seg målet ser det ut som om han tenker "nei jeg er ikke spiss, jeg må gi ballen til spissene" istedenfor å skyte selv og score endelig...

i dag spilte han som spiss fordi noen andre var skadet/måtte står over pga kort.

tror han sitter hjemme og drikker seg full. rødt kort til bursdagen er jo en fin gave...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om en spiss som er like stor, som scorer mange mål, og spiller i Bærum

21338[/snapback]

Jepp, Eirik Markegård

21343[/snapback]

GI NÅ FAEN MED DÅRLIGE SPØKER......EIRIK HAR IKKE GÅTT TIL BÆRUM???

DET ER EN GEOGRAFISK ANGIVELSE, IKKE ET KLUBBFAKTUM NÅR DU SIER "BÆRUM" rich..???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at det er en geografisk angivelse du..

21441[/snapback]

"I Bærum" er for meg en angivelse av alle som spiller fotball i kommunen Bærum. Er det et lag som også heter Bærum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En medvirkende årsak til at Marel byttet klubb var athan ikke tålte å trene så mye på kunstgress, noe som medførte endel skadeproblemer. Tror ikke det har skjedd så mye med kunstgress teknologien de siste 2 årene så et evt gjenkjøp av Marel kan føre til at vi får en spiss som kanskje kanspille halvparten av kampene.. En langt i fra ideell situasjon,

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at det er en geografisk angivelse du..

21441[/snapback]

"I Bærum" er for meg en angivelse av alle som spiller fotball i kommunen Bærum. Er det et lag som også heter Bærum?

21452[/snapback]

ohhhhhhhhhhhh lettelse

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En medvirkende årsak til at Marel byttet klubb var athan ikke tålte å trene så mye på kunstgress, noe som medførte endel skadeproblemer. Tror ikke det har skjedd så mye med kunstgress teknologien de siste 2 årene så et evt gjenkjøp av Marel kan føre til at vi får en spiss som kanskje kanspille halvparten av kampene.. En langt i fra ideell situasjon,

E.

21493[/snapback]

*pff* i belgia spiller han ikke heller mye mer...fordi han får rødt kort etter rødt kort ;-)

og hvis han ikke liker kunstgress, kan han jo løpe rundt utenfor banen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hva Har De Gjort Med Ham?
  • Opprett ny...