Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- Skriv en patetisk kjærlighetssang til Stabæk, og spill den inn.

- Tving på deg selv en ny hobby. I vinter har valget "mitt" falt på et felles 125l akvarium i stuen. Denne urkjipe "hobbyen" har allerde konsumert ca 20 timer, og ennå ikke resultert i noen fisker i beholderen.

- Finn deg et forum på nettet. Det finnes andre som deg.

- Drikk så mye og så ofte du kan. Tiden flyr når du har det gøy

Flere forslag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Finn deg et forum på nettet. Det finnes andre som deg.

- Drikk så mye og så ofte du kan. Tiden flyr når du har det gøy

Dette driver jeg også med, faktisk det eneste jeg driver med bortsett fra jobben for tiden. Ting går utrolig treigt i vinterhalvåret.

110 dager igjen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg var ute på jule-kaos-shopping i dag så jeg en som var skikkelig flink til å få tiden til å gå. Han sto og så på noen som spilte på en sånn pengeautomat. Snakker om taper. Det så ut som a) han hadde skikkelig skikkelig god tid B) han skulle ønske han hadde 100.000 i lomma som han kunne spille bort selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får å få vinteren til å gå litt fort så vil jeg anbefale alle å kjøpe en bil med bakhjulstrekk. Da kan man ha det mye moro. Tror kanskje jeg blir påvirket av Østfold kulturen? Noen som har hybel til meg i bærum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hybel til meg i bærum?

21392[/snapback]

Hvis du trenger et sted å sove etter 20-30 pils på Onkel Blaa, kan du jo bare ta med deg soveposen og legge deg til å sove her inne på dette forumet. Det er ganske stille her om natten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er å se fotball på TV

I går fikk jeg med meg følgende kamper:

Liverpool - Newcastle

Porsmouth - Arsenal

Sevilla - Betis

Atletico - Deportivo

Så ved midtnatt sendte Canal+ kampen Palermo - Cagliari i reprise fra tidligere på dagen.

Jeg sjekket nettet og fant ut at førteomgangen hadde vært knall. Derfor så jeg den før jeg gikk å la meg

Meget bra dag med andre ord.

PS Fikk selvasgt med meg litt skiskyting og hopp før fotballen begynte

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

..eller så kan man banke nedpå 8 øl og prøve å planke alle gitarsoloene som Richie Blackmore har sjenket oss opp gjennom årene - samtidig som du spiser chilinøtter. Det funker.

21407[/snapback]

PerS, vil du være så snill å hjelpe meg å forme the StabækLars All Stars Band? Du skal få spille så mange soloer du vil.

1-2 opptredner i året, ingen lønn, mye gratis drikke, lokal heltestatus venter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smigrende tilbud. Må bare gå igjennom alle de andre tilbudene og kontraktsforslagene fra store deler av verden først. De vil høre fra oss.

21413[/snapback]

Stabæk trenger en spiss som kan 'spille på de rette strengene'.........?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kun TRENE på å lage barn...det funker for meg...

Eller kjøp en fet julegave til deg selv, som f.eks dvder med alle sesongene av Simpsons eller Seinfeld, det er geniale måter å få timene til å fly forbi...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt så kan du se gjennom alle episodene i Band of Brothers og telle antall drepte, spesielt Bastogne er en koselig vinter episode. Innen vinteren er omme er jeg overbevist om at nedrykk ikke lenger var så ille !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å finne på alternativ/individuell trening for hver og en av spillerne, finne på måter å styrke svakhetene til de forskjellige på banen... Bare sånn for moro skyld...

Andre tips: lage nye supportersanger, vaske huset ned til jul, mens man synger alle supportersangene man kan - og la det gå sport i å vaske fortest mulig på færrest mulig sanger, male/sy/designe nye supporterflagg, strikke/tove/hekle/sy/designe supportervesker, supporterskjerf, supportergensere, supportervotter, supportersokker, supporterbukser, supporterstringtruse, supporterboxer, supportersengetøy, supportersengeteppe, osv osv. Lage supporterkalender med bilder av fotballgutta, noe ala Moss FK har gjort...

Lag til og gå i 17. mai-tog, sånn at man slipper på 17. mai (da festen etter 16. mai har en tendens til å henge litt igjen)... ;-)

Lag en romantisk middag til din kjære, om han/ho ikke er glad i fotball. Blir sikkert glad for å bli satt litt pris på sånn innimellom...

Det er jo mulighet for å benytte vinteren til vinteraktiviteter, også, da... Ski, skøyter, alpint, telemark osv... Eller rett og slett sitte i sofaen foran tv-en med fjernkontrollen i handa, og se på alle som bedriver vinteraktiviter...

Eller gjøre som jeg pleier: feste, ha det moro, slappe av og kose seg med å lese alt om favorittfotballlaget på Internett! :-)

PS: Ser dessuten her at trening på å lage barn er mye nevnt. Hvorfor ikke gjøre det med en eller flere av fotballspillerne (okey, det her gjelder kanskje kun for de kvinnelige supporterne + de single fotballspillerne)? Som tidligere nevnt: alternativ/individuell trening! :-P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å få barn fungerer ikke. Man får bare gjort mindre av det som får tiden til å gå fortere.

21423[/snapback]

Men dere kan jo late som om dere peeeerøver å få barn da.

Tida går fort vet du når man har det morro.

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg gått gjennom alle tilbudene, Lars. Ingen kunne matche tilbudet om ingen lønn og gratis drikke. Vi er i en forhandlingssituasjon!

21431[/snapback]

Flott Per! Stabæk er stolt av deg!

Her er et utkast til en intensjonsavtale;

Vi skraper sammen de edleste mennesker, de reneste sjeler og blaaeste hjerter med ett mål for øyet. En manifestasjon av vår evige tilbedelse og troskap til Klubben. Manifestasjonen tar form av intense live minikonserter.

Vi skal ha gull! Middelet er musikk!

Jeg har nå skrevet selve hovedverket i mitt musikalske forfatterskap, låta heter "Den Beste Klubben på Jord!", og er en rockehyllest av det litt mer rolige slaget. Studio er booket, og jeg vil overlevere mesterverket i dine hender, slik at du, ved hjelp av dine Gudgitte gitartryllekunster, kan arrangere og dandere kunstverket til den perfeksjon det fortjener.

Du kan i samråd med meg få være med å plukke ut egnet bassist og trommis.

Det blir avtalefestet 3-4 øvinger i året.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt før i en annen tråd så er jeg en gud på TUBA.. Dette her tror jeg blir sinnsykt bra. Hvis det ikke er plass til en tuba spillende mortimer så sies det at jeg også er en racer på polyfoniske ringetoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvordan Få Vintern Til å Gå
  • Opprett ny...