Mortimer 4 419 Del Skrevet 21. Desember 2004 Del Skrevet 21. Desember 2004 Kjøp dere FM05 og ta Stabæk tilbake i den divisjonen de hører hjemme. Vinn cupen, serien og Royal league, ta Stabæk ut i europa, prøv å vinne Champions League, uefa cupen alt annet som kan vinnes. Ta så over det norske landslaget og vinn EM/VM med bare Stabæk spillere.. ikke det at jeg har gjort alt dette, men jeg gjorde et forsøk ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 047 Del Skrevet 21. Desember 2004 Del Skrevet 21. Desember 2004 Kjøp dere FM05 og ta Stabæk tilbake i den divisjonen de hører hjemme. Vinn cupen, serien og Royal league, ta Stabæk ut i europa, prøv å vinne Champions League, uefa cupen alt annet som kan vinnes. Ta så over det norske landslaget og vinn EM/VM med bare Stabæk spillere.. ikke det at jeg har gjort alt dette, men jeg gjorde et forsøk ihvertfall. 21464[/snapback] Jeg prøvde dette en gang, riktignok med England og Middlesbrough, men det var ikke populært i mediene, jeg ble "wildly critisised" for å ha med for mange fra mitt eget lag. Til slutt fikke jeg sparken.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 419 Del Skrevet 21. Desember 2004 Del Skrevet 21. Desember 2004 hehe.. har opplevd noe av det samme. Kunne jo vært artig å kjørt igang en liten nettverkskonkurranse på blaa en gang i fremtiden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Nå har jeg gått gjennom alle tilbudene, Lars. Ingen kunne matche tilbudet om ingen lønn og gratis drikke. Vi er i en forhandlingssituasjon! 21431[/snapback] Flott Per! Stabæk er stolt av deg! Her er et utkast til en intensjonsavtale; Vi skraper sammen de edleste mennesker, de reneste sjeler og blaaeste hjerter med ett mål for øyet. En manifestasjon av vår evige tilbedelse og troskap til Klubben. Manifestasjonen tar form av intense live minikonserter. Vi skal ha gull! Middelet er musikk! Jeg har nå skrevet selve hovedverket i mitt musikalske forfatterskap, låta heter "Den Beste Klubben på Jord!", og er en rockehyllest av det litt mer rolige slaget. Studio er booket, og jeg vil overlevere mesterverket i dine hender, slik at du, ved hjelp av dine Gudgitte gitartryllekunster, kan arrangere og dandere kunstverket til den perfeksjon det fortjener. Du kan i samråd med meg få være med å plukke ut egnet bassist og trommis. Det blir avtalefestet 3-4 øvinger i året. 21456[/snapback] Jeg stiller som korist!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 131 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Trenger du duske-gutter er det bare å spørre meg, StabækLars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 22. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2004 (endret) Trenger du duske-gutter er det bare å spørre meg, StabækLars. 21500[/snapback] Jeg trenger dere begge til å synge, gjerne med dusker. Og husk, fotografen er ikke farlig, Pedagogen. Det vi sang var "GAUTE LARSEN BOR PÅ LANDET!", var det ikke det? Endret 22. Desember 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Trenger du duske-gutter er det bare å spørre meg, StabækLars. 21500[/snapback] Jeg trenger dere begge til å synge, gjerne med dusker. Og husk, fotografen er ikke farlig, Pedagogen. 21501[/snapback] Jeg er overhode ikke redd fotografen. Ser du ikke at jeg er i dyp musikalsk konentrasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Jeg kan stille som roadie. Må bare kjøpe meg en Motörhead t-skjorte som jeg vasker 1000 ganger på 90 grader først. (OBS! Roadie må ikke må forveksles med groupie - en løsning ingen ville foretrukket, tror jeg)! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Trenger du duske-gutter er det bare å spørre meg, StabækLars. 21500[/snapback] Jeg trenger dere begge til å synge, gjerne med dusker. Og husk, fotografen er ikke farlig, Pedagogen. 21501[/snapback] Jeg er overhode ikke redd fotografen. Ser du ikke at jeg er i dyp musikalsk konentrasjon. 21504[/snapback] Du har rett: Jeg kan stille som roadie. Må bare kjøpe meg en Motörhead t-skjorte som jeg vasker 1000 ganger på 90 grader først. (OBS! Roadie må ikke må forveksles med groupie - en løsning ingen ville foretrukket, tror jeg)! 21508[/snapback] Det holder med den utvaskede Metallica t-skjorta di, Sigurd. Skal ikke være pirkete. Roadie eller groupie, du kan velge selv hva du vil være. Forskjellen er vel egentlig ikke så stor. Jo, forresten. Roadiene får betalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Det holder med den utvaskede Metallica t-skjorta di, Sigurd. Skal ikke være pirkete. Roadie eller groupie, du kan velge selv hva du vil være. Forskjellen er vel egentlig ikke så stor. Jo, forresten. Roadiene får betalt. 21510[/snapback] Enkelte i Satyricon-kretsen vil vel hevde at "betaling" av groupier har funnet sted..... gitaristene er muligens uenig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 OK! Da spiller Markus tamburin, Mortimer spiller tuba, Slum og Pedagogen korer i duskedameuniform og Sigurd er groupie/roadie. Hva blir det til Per? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 419 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Flott. Når skal vi møtes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Flott. Når skal vi møtes? 21519[/snapback] Det kommer litt an på Per. Alternativet er å på ny dra igang den alltid trofaste Aldermannsligaen: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Toppkamp i dag på Plassen (tror jeg) Stabæk - Mjøndalen klokken 19:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Jeg anbefaler sterkt "Et Norge i Krig". Alle sendingene finnes i arkivopptak på nrk.no: http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p3 Sjekk også ut PYRO, Herreavdelingen og ikke minst radioversjonen av Norsk Rocks Historie. Ååå som tiden flyr.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Jeg anbefaler sterkt "Et Norge i Krig". Alle sendingene finnes i arkivopptak på nrk.no: http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p3 Sjekk også ut PYRO, Herreavdelingen og ikke minst radioversjonen av Norsk Rocks Historie. Ååå som tiden flyr.. 21530[/snapback] Når det gjelder Et Norge i Krig, så kan jeg på det STERKESTE anbefale Finns dagbok!! Dette er en grisegutt av rang!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Jeg ble så glad når jeg kom over denne siden her: http://www.herregud.com/ God fornøyelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 BRUK BØNNENS MAKT! Når fristelsen til å masturbere er for sterk, rop "Stopp!!!", så høyt du kan til de grisete tankene i hodet ditt. Syng en salme eller siter deler fra Bibelen, gjerne fra noen av de mer dramatiske delene av "Johannes' Åpenbaring". SETT DEG MÅL! Lag en anti-onani-kalender. Hvis du masturberer, farger du den dagen svart. Målet ditt er å ha ingen svarte dager! Kalenderen vil bli en svært synlig målestokk på dine svakheter. Se lenge på kalenderen dersom du blir fristet til å legge til en svart dag. Si til deg selv om igjen og om igjen: "Gud hater onani! Gud hater onani!, osv, osv." Etabler et belønningssystem. Hver gang du klarer å oppnå et mål, som for eksempel 2 dager uten onani, kan du gi deg selv 10 kroner. Disse pengene kan du bruke på noe gøy! Halleluja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 http://pub.alxnet.com/guestbook?id=1099989 Navn: StabækLars Bosted: Stabekk Sendt: 14.12 - 22/12 2004 FANTASTISK SIDE! Her fant jeg alt jeg har lurt på. Tusen hjertelig takk! www.stabeklars.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 Brillefin side altså! Sjekk ut Fundamentalist Shop'en, der de har denne flotte saken som også kan brukes for mobbete spisser som sliter foran mål: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Desember 2004 Del Skrevet 22. Desember 2004 BRUK BØNNENS MAKT! Hver gang du klarer å oppnå et mål, som for eksempel 2 dager uten onani, kan du gi deg selv 10 kroner. Disse pengene kan du bruke på noe gøy! Halleluja 21557[/snapback] Ikke mye penger å hente her, hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2004 (endret) "Det kommer litt an på Per", Lars? Nå må du huske på at min siste offisielle opptreden var på Club7 i 1984. Min aktive spilling siden dengang har vært rimelig intern. Har måttet få ungdomsskoleelever som ønsker stjernestatus blant jentene til å bli elever for at jeg i det hele tatt skal opprettholde minimumsnivå. Men jøss, det er jo ingenting i veien for fyre opp en geriatrisk gitarist. Men det er kanskje ikke nødvendig å fylle dyrbar forumplass med dette interne snikksnakk - så du kan jo plinge på mobilen min. Endret 23. Desember 2004 av PerS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 098 Del Skrevet 23. Desember 2004 Del Skrevet 23. Desember 2004 "Det kommer litt an på Per", Lars? Nå må du huske på at min siste offisielle opptreden var på Club7 i 1984. Min aktive spilling siden dengang har vært rimelig intern. Har måttet få ungdomsskoleelever som ønsker stjernestatus blant jentene til å bli elever for at jeg i det hele tatt skal opprettholde minimumsnivå. Men jøss, det er jo ingenting i veien for fyre opp en geriatrisk gitarist. Men det er kanskje ikke nødvendig å fylle dyrbar forumplass med dette interne snikksnakk - så du kan jo plinge på mobilen min. 21587[/snapback] En gang gitarist, alltid gitarist. Sikksnakk eller ikke, jeg ringer deg på nyåret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. Desember 2004 Del Skrevet 23. Desember 2004 Brillefint. Skal spisse fingertuppene så lenge. Hadde vært fint å høre mesterverket ditt på tape eller CD slik at jeg kan finne ut om jeg er "up to it" eller ikke. Så lenge det ikke er mer eksperimentelt enn "Apocalypse Blaa" så skal det nok gå bra, skal du se. God Jul! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå