Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjøp dere FM05 og ta Stabæk tilbake i den divisjonen de hører hjemme. Vinn cupen, serien og Royal league, ta Stabæk ut i europa, prøv å vinne Champions League, uefa cupen alt annet som kan vinnes. Ta så over det norske landslaget og vinn EM/VM med bare Stabæk spillere..

ikke det at jeg har gjort alt dette, men jeg gjorde et forsøk ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp dere FM05 og ta Stabæk tilbake i den divisjonen de hører hjemme. Vinn cupen, serien og Royal league, ta Stabæk ut i europa, prøv å vinne Champions League, uefa cupen alt annet som kan vinnes. Ta så over det norske landslaget og vinn EM/VM med bare Stabæk spillere..

ikke det at jeg har gjort alt dette, men jeg gjorde et forsøk ihvertfall.

21464[/snapback]

Jeg prøvde dette en gang, riktignok med England og Middlesbrough, men det var ikke populært i mediene, jeg ble "wildly critisised" for å ha med for mange fra mitt eget lag. Til slutt fikke jeg sparken....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg gått gjennom alle tilbudene, Lars. Ingen kunne matche tilbudet om ingen lønn og gratis drikke. Vi er i en forhandlingssituasjon!

21431[/snapback]

Flott Per! Stabæk er stolt av deg!

Her er et utkast til en intensjonsavtale;

Vi skraper sammen de edleste mennesker, de reneste sjeler og blaaeste hjerter med ett mål for øyet. En manifestasjon av vår evige tilbedelse og troskap til Klubben. Manifestasjonen tar form av intense live minikonserter.

Vi skal ha gull! Middelet er musikk!

Jeg har nå skrevet selve hovedverket i mitt musikalske forfatterskap, låta heter "Den Beste Klubben på Jord!", og er en rockehyllest av det litt mer rolige slaget. Studio er booket, og jeg vil overlevere mesterverket i dine hender, slik at du, ved hjelp av dine Gudgitte gitartryllekunster, kan arrangere og dandere kunstverket til den perfeksjon det fortjener.

Du kan i samråd med meg få være med å plukke ut egnet bassist og trommis.

Det blir avtalefestet 3-4 øvinger i året.

21456[/snapback]

Jeg stiller som korist!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du duske-gutter er det bare å spørre meg, StabækLars.

21500[/snapback]

Jeg trenger dere begge til å synge, gjerne med dusker.

Og husk, fotografen er ikke farlig, Pedagogen.

singalong.jpg

Det vi sang var "GAUTE LARSEN BOR PÅ LANDET!", var det ikke det?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

21500[/snapback]

21501[/snapback]

Jeg er overhode ikke redd fotografen. Ser du ikke at jeg er i dyp musikalsk konentrasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21500[/snapback]

21501[/snapback]

Jeg er overhode ikke redd fotografen. Ser du ikke at jeg er i dyp musikalsk konentrasjon.

21504[/snapback]

Du har rett:

Image4.jpg

Jeg kan stille som roadie. Må bare kjøpe meg en Motörhead t-skjorte som jeg vasker 1000 ganger på 90 grader først. (OBS! Roadie må ikke må forveksles med groupie - en løsning ingen ville foretrukket, tror jeg)!

21508[/snapback]

Det holder med den utvaskede Metallica t-skjorta di, Sigurd. Skal ikke være pirkete. Roadie eller groupie, du kan velge selv hva du vil være. Forskjellen er vel egentlig ikke så stor. Jo, forresten. Roadiene får betalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder med den utvaskede Metallica t-skjorta di, Sigurd. Skal ikke være pirkete. Roadie eller groupie, du kan velge selv hva du vil være. Forskjellen er vel egentlig ikke så stor. Jo, forresten. Roadiene får betalt.

21510[/snapback]

Enkelte i Satyricon-kretsen vil vel hevde at "betaling" av groupier har funnet sted..... gitaristene er muligens uenig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler sterkt "Et Norge i Krig". Alle sendingene finnes i arkivopptak på nrk.no:

http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p3

Sjekk også ut PYRO, Herreavdelingen og ikke minst radioversjonen av Norsk Rocks Historie. Ååå som tiden flyr..

21530[/snapback]

Når det gjelder Et Norge i Krig, så kan jeg på det STERKESTE anbefale Finns dagbok!! Dette er en grisegutt av rang!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bekjemp_onani.jpg

BRUK BØNNENS MAKT!

Når fristelsen til å masturbere er for sterk, rop "Stopp!!!", så høyt du kan til de grisete tankene i hodet ditt. Syng en salme eller siter deler fra Bibelen, gjerne fra noen av de mer dramatiske delene av "Johannes' Åpenbaring".

SETT DEG MÅL!

Lag en anti-onani-kalender. Hvis du masturberer, farger du den dagen svart. Målet ditt er å ha ingen svarte dager! Kalenderen vil bli en svært synlig målestokk på dine svakheter. Se lenge på kalenderen dersom du blir fristet til å legge til en svart dag. Si til deg selv om igjen og om igjen: "Gud hater onani! Gud hater onani!, osv, osv."

Etabler et belønningssystem. Hver gang du klarer å oppnå et mål, som for eksempel 2 dager uten onani, kan du gi deg selv 10 kroner. Disse pengene kan du bruke på noe gøy!

Halleluja

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det kommer litt an på Per", Lars? Nå må du huske på at min siste offisielle opptreden var på Club7 i 1984. Min aktive spilling siden dengang har vært rimelig intern. Har måttet få ungdomsskoleelever som ønsker stjernestatus blant jentene til å bli elever for at jeg i det hele tatt skal opprettholde minimumsnivå. Men jøss, det er jo ingenting i veien for fyre opp en geriatrisk gitarist. Men det er kanskje ikke nødvendig å fylle dyrbar forumplass med dette interne snikksnakk - så du kan jo plinge på mobilen min.

Endret av PerS
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det kommer litt an på Per", Lars? Nå må du huske på at min siste offisielle opptreden var på Club7 i 1984. Min aktive spilling siden dengang har vært rimelig intern. Har måttet få ungdomsskoleelever som ønsker stjernestatus blant jentene til å bli elever for at jeg i det hele tatt skal opprettholde minimumsnivå. Men jøss, det er jo ingenting i veien for fyre opp en geriatrisk gitarist. Men det er kanskje ikke nødvendig å fylle dyrbar forumplass med dette interne snikksnakk - så du kan jo plinge på mobilen min.

21587[/snapback]

En gang gitarist, alltid gitarist. Sikksnakk eller ikke, jeg ringer deg på nyåret. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brillefint. Skal spisse fingertuppene så lenge. Hadde vært fint å høre mesterverket ditt på tape eller CD slik at jeg kan finne ut om jeg er "up to it" eller ikke. Så lenge det ikke er mer eksperimentelt enn "Apocalypse Blaa" så skal det nok gå bra, skal du se. God Jul!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvordan Få Vintern Til å Gå
  • Opprett ny...