Torres 4 096 Del Skrevet 1. Juni 2023 Del Skrevet 1. Juni 2023 Hei. Stabæk Fotball har i år invitert Stabæk Support til å være med på årets partnercup. Den vil spilles 9.juni, fra klokken 14.00. Det er en 5vs5 turnering, og det er greit med noen innbyttere. Hvis du ønsker å være med kan du sende meg en melding her på forumet, med fullt navn og et telefonnummer, så tar jeg med de første som melder seg på. Påmeldingsfristen er imorgen, så må nesten ha en tilbakemelding på det idag. Satser på at styret i SS fikser oss noe vi kan bruke som drakter, hvis ikke finner vi på noe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. Juni 2023 Del Skrevet 1. Juni 2023 Begynner å fylles opp, men plass til et par til. Laget vil ledes av en tidligere blaa helt, en legende vil jeg faktisk påstå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 2. Juni 2023 Del Skrevet 2. Juni 2023 Da er lag sendt inn, om alle som er påmeldt og invitert stiller, så tror jeg faktisk vi kan hevde oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå