Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bendix: Denne sesongen har vært en nedtur ENDELIG !!! (hm høres rart ut og jeg vil jo at de skal vinne samtlige kamper), MEN: For at Stabæk skal bli Norges beste må man oppleve motgang. Spilerene og trenere må det samme. Stabæk har hatt fremgang i ca 15 år. De har enten rykket opp, fått bedre plassering i tippeligaen, eller holdt samme nivå etter tap av nøkkelspillere. Dette er en fantastisk historie vi må være stolte av. Men min oppriktige mening er at hele klubben trenger litt motgang før vi blir modne til å ta skrittet helt til toppen. OG FOR 1.GANG KAN VI VISE AT VI IKKE ER MEDGANGSUPPORTERE.

Stolt av det lille "eventyret" stabæk har hatt og det er en bra historie men lurer på en ting..

Når blir Stabæk modene da? Redd det kan ta lang tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl fem om natta er det lov med skrivefeil.

Om om pondus kom hjem kl på den tiden har han altså vært på blaa i 15 timer, siden han dukket opp kl 14:00 på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære Pondus, jeg står for den ganle meldingen. Motgang må til, men de hadde jo ikke trengt å rykke ned da! 9-10 plass er skikkelig motgang for et lag som gikk for medalje. Nedrykk er katastrofe

21689[/snapback]

NÅ ER DET TIMER igjen til et nytt år! Og ny sesong.

På tide å legge sutringa bak seg Bendix. (og mange andre).

Det er ingen tåre eller surt oppgulp som får de Blaa opp igjen nå.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Modene?
  • Opprett ny...