Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når man starter med Høgh og Bakenga, har man kun Kabran (så lenge han er frisk) som back up offensivt. Savner en spiller som kan komme inn for å skape noe på egenhånd.. gjerne en kantspiller med X-faktor!

Hammy regner jeg som en midtbanespiller i 3ern på midten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

På 26.8.2023 den 14.39 skrev guttensindet:

Har vi rykket ned?

Vi rykket ned da dommeren bestemte seg for å kødde med oss i Sandefjord. Det var dråpen som ødela oss. Vi rykket også litt ned da Brekalo scoret på slutten sist, og Bjarnasson i returmøtet, og Gammelmo på Briskeby helt på tampen. Dommertabbene mot RBK, også de mot VIF selvom vi vant ødela oss. Og mot LSK da vi taper pga first price VAR på tampen. Alt dette er med på å ødelegge mentaliteten i en spillergruppe, og en klubb som ikke tåler så mange trøkker i trynet. Jeg blir overrasket om vi tar flere seire i år. 

Glemte også dommertabben som snudde kampen i mot oss på Alfheim. Og Høghs røde i frustrasjon på overtid. 

Denne sesongen er en marerittsesong, jeg var skeptisk til VAR, men at det skulle bli så ille hadde jeg aldri forestilt meg. 

Og selvfølgelig alle de idiotiske straffene Næss har lagd i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt perfekte avganger når det kommer til å få ut stallfyll. På midtstopperplassen har vi Pignatel, Veum og Hornburg som alle fint kan vikariere. Og på midten kom det jo to nye spillere på lån, så absolutt ikke noe behov for å fylle på.

Skulle vi få Edwards og Wangberg også ut nå begynner det kanskje å bli budsjett til å kjøpe inn en klassespiller. (Hvis slike i det hele tatt er tilgjengelige.) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at Lucca og Skovgaard er ut, men samtidig litt trist å se hvor dårlig vi er til å hente riktige spillere. Dette er jo egentlig helt unødvendig dersom man hadde gjort en skikkelig jobb med å vurdere spillerne før seriestart. Og fortsatt SVÆRT spent på Keegan og hva han har utover det vi allerede har (håper ikke man nok en gang henter en som trenger 10 kamper for å komme i form..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noen grunn til å forvente noe av Keegan - fryktelig anonym på alt av wyscout rankings fra siste sesong i A-ligaen down under…

På den andre siden Gent må ha sett noe potensial…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev @ringo:

Det er ikke noen grunn til å forvente noe av Keegan - fryktelig anonym på alt av wyscout rankings fra siste sesong i A-ligaen down under…

På den andre siden Gent må ha sett noe potensial…

Men vi har ikke tid til å få ut potensialet til en låneknekt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lucca og Skovgaard ut er veldig greit. Ingen av de har vært gode nok. Nå frigjøres det ihvertfall plass så vi har mulighet til å hente spillere. Så er det jo om å gjøre å evt hente noe som er bedre enn de vi allerede har. Det har vist seg som en vanskelig øvelse gang på gang dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lucca kan på sett og vis forsvares - han var en ukjent størrelse. Men han har ikke vært i nærheten av den lovede kapasiteten til å kunne styre spillet i eliteserien slik Bohinen hevdet. 

Skovgaard er bare utilgivelig slapt arbeid, han slet med tempo i Obos.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Akkurat nå skrev Morriz:

Krokstad og Ottesen har vel også hintet før nedrykket at obos ikke var aktuelt, men man vet aldri.

Sliter med å se at Krogstad skal være god nok for et lag i ES neste år. Ottesen det samme. Helt okay om sistnevnte ryker, men rutinen til Krogstad i en midtbane som blir tynn neste år hadde vært kjipt å miste

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 minutter siden skrev Blaakækse:

Sliter med å se at Krogstad skal være god nok for et lag i ES neste år. Ottesen det samme. Helt okay om sistnevnte ryker, men rutinen til Krogstad i en midtbane som blir tynn neste år hadde vært kjipt å miste

Krogstad har vært ligaens svakeste midtbanespiller i år. ikke tap for oss i det hele tatt. Rutine eller ei. 

Klar for en ny midtbane! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil si at vi må ha en ny keeper - her er det MANGE fallgruver å gå i. Både i Bergen og på Oslo øst sitter det keepere med "NAVN" som det IKKE er mye substans bak,...

Vi må ha en solid sisteskanse både for i år og neste sesong i Eliten igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 minutter siden skrev @ringo:

Det vil si at vi må ha en ny keeper - her er det MANGE fallgruver å gå i. Både i Bergen og på Oslo øst sitter det keepere med "NAVN" som det IKKE er mye substans bak,...

Sitter en kar i Sverige på utlån fra Skien også som vi burde holde oss LANGT unna

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev @ringo:

Jeg er veldig for Mande, men ser siste 90-minutteren i offisiell kamp kom i Mars. Potensielt et helt år uten kampform. Kan da umulig ha et særlig høyt nivå etter et sånt avbrekk? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ottesen er den beste høyrebacken vi har. Krogstad rangerer jeg bak Kostadinov, Edwards, Haugen, Olderheim og Hammy på midten. Av de to vet jeg hvem jeg vil beholde…

Men mest håper jeg på Edwards. Har blomstret i høst, og kan spille sentralt i en treer. 

Ikke fått hørt Bærumsball ennå. Er Tobbe på noen måte aktuell? Vil være en veldig fin spiller sentralt om vi fortsetter med 4-3-3. I obos kunne jeg gjerne sett han som makker for Næss også. Både mtp Veum i backup og å sette et lag for Eliteserien 2025 tror jeg imidlertid midtbanen vil passe best. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 minutter siden skrev odd:

Ottesen er den beste høyrebacken vi har. Krogstad rangerer jeg bak Kostadinov, Edwards, Haugen, Olderheim og Hammy på midten. Av de to vet jeg hvem jeg vil beholde…

Men mest håper jeg på Edwards. Har blomstret i høst, og kan spille sentralt i en treer. 

Ikke fått hørt Bærumsball ennå. Er Tobbe på noen måte aktuell? Vil være en veldig fin spiller sentralt om vi fortsetter med 4-3-3. I obos kunne jeg gjerne sett han som makker for Næss også. Både mtp Veum i backup og å sette et lag for Eliteserien 2025 tror jeg imidlertid midtbanen vil passe best. 

Ikke aktuell, nei. For det første er lønningen på 3.5 mill og nå som Skjelbred forsvinner er det bare han og Selnæs som er ment som 6-er. Om vi rykker opp på første forsøk og har en klar sportslig plan tror jeg det kan være mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Troppen 2023
  • Opprett ny...