elvis 2 587 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar Oj, det var mange spillere ut! Hvor mange spillere har vi igjen på trening...? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 10 minutter siden skrev ÅsmundJ: Hvorfor er ikke Ottesen ønsket med videre? Løpet klart mest, og har et uforløst potensialet og er da enda relativt ung? Vi har ikke mange alternativer på høyrebacken Han ville ikke bli med ned i OBOS sumpa 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 207 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 16 minutter siden skrev ÅsmundJ: Hvorfor er ikke Ottesen ønsket med videre? Han fikk en kontraktstilbud fra klubben, men valgte å takke nei til det. Veldig synd! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 22 minutter siden skrev ÅsmundJ: Hvorfor er ikke Ottesen ønsket med videre? Løpet klart mest, og har et uforløst potensialet og er da enda relativt ung? Vi har ikke mange alternativer på høyrebacken Han bidro med å spille oss ned og mener selv han er for god. Ung ja, men vil si at han har et begrenset potensial som har stagnert. Ikke et stort tap. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 530 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 36 minutes ago, elvis said: Oj, det var mange spillere ut! Hvor mange spillere har vi igjen på trening...? Troppen 2024 er nok greiest å bruke for å holde seg oppdatert nå. Der står p.t. 17 navn oppført, men det inkluderer ikke spillere som Hammich, Wendt, Victorio, Nysveen osv. Til tross for 15 spillere i avgang er det ikke så voldsomt med påfyll av rekruttspillere som må til for å kunne stille to fulle lag på trening. Det sier vel litt om feilprioriteringene i 2023. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 207 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 12 minutter siden skrev kuk: Han bidro med å spille oss ned og mener selv han er for god. Ung ja, men vil si at han har et begrenset potensial som har stagnert. Ikke et stort tap. Er det så rart at en (nylig) u-landslagsspiller mener at Obos ikke er rett nivå for å ta neste skritt? Jeg er ikke enig i beskrivelsen din. Utviklingen til unge spillere er ikke lineær og det er ingenting som tilsier at han ikke kan ta neste nivå. Worst case med Ottesen hadde vært at han ikke tar noen ytterligere steg og kuan da bli en klubbspiller de neste 10 årene. Det hadde gitt oss sårt tiltrengt kontinuitet som jeg tror alle er enige om vi trenger. Det er gøy med spillere som Nusa, Olderheim osv, men det er null sjanse for at disse blir i Stabæk lenge nok til at de bidrar mer sportslig enn økonomisk. Vi trenger noen Ottesen også. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 6 minutter siden skrev Ace: Er det så rart at en (nylig) u-landslagsspiller mener at Obos ikke er rett nivå for å ta neste skritt? Jeg er ikke enig i beskrivelsen din. Utviklingen til unge spillere er ikke lineær og det er ingenting som tilsier at han ikke kan ta neste nivå. Worst case med Ottesen hadde vært at han ikke tar noen ytterligere steg og kuan da bli en klubbspiller de neste 10 årene. Det hadde gitt oss sårt tiltrengt kontinuitet som jeg tror alle er enige om vi trenger. Det er gøy med spillere som Nusa, Olderheim osv, men det er null sjanse for at disse blir i Stabæk lenge nok til at de bidrar mer sportslig enn økonomisk. Vi trenger noen Ottesen også. Tror dette er supert for begge parter. Sturla mener han er for god for Obos, vi kan styrke oss på defensiv høyre back. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar Helt greit med spillerene ut, jeg mener personlig Walstad var den viktigste å få med videre. Ottesen har gjort sitt, varierende utvikling. Nivået hans ligger et sted mellom Eliteserien og Obos. Han mener han kan få til bedre, det mener vi også. Lykke til! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar Jeg tror Ottesen er for god for Obos på sikt. Kjipt for oss. Vi får se hva transfermarktscouterne kommer opp med som match 66 eliteseriekamper i en alder av 22. 95 kamper i obos + elite. 17 assist. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 8 minutter siden skrev stbS: Han mener han kan få til bedre, det mener vi også. Han var ønsket med videre, så siste del er feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 386 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 39 minutter siden skrev Ace: Er det så rart at en (nylig) u-landslagsspiller mener at Obos ikke er rett nivå for å ta neste skritt? Jeg er ikke enig i beskrivelsen din. Utviklingen til unge spillere er ikke lineær og det er ingenting som tilsier at han ikke kan ta neste nivå. Worst case med Ottesen hadde vært at han ikke tar noen ytterligere steg og kuan da bli en klubbspiller de neste 10 årene. Det hadde gitt oss sårt tiltrengt kontinuitet som jeg tror alle er enige om vi trenger. Det er gøy med spillere som Nusa, Olderheim osv, men det er null sjanse for at disse blir i Stabæk lenge nok til at de bidrar mer sportslig enn økonomisk. Vi trenger noen Ottesen også. Utviklingen kan selvfølgelig gå i rykk og napp. Ottesen imponerte sesongen han kom, men synes egt ikke han har tatt mange steg siden da. Han har sine styrker offensivt og løper mye. Samtidig er han den svakeste i det defensive lagdelen. Ofte litt på etterskudd, ofte litt slapp i markeringene og ofte passiv i duellene. Offensivt synes jeg også han har vist seg litt begrenset den siste tiden. Selv om han løper mye, er det mye frem og tilbake og ganske enkel å lese. Jeg opplever Walstad som en back som både er mer kreativ og uforutsigbar offensivt og også tøffere defensivt. Jeg tenker det er en grunn til at Ottesen ikke er kjøpt opp eller signert av B/G, Molde, RBK, osv tross at han fortsatt er ung og har landskamper på U-landslaget. Kontrakten hans har bare løpt ut og det virker ikke som det har vært voldsom kamp for å få underskriften. Jeg tror interessen for Ottesen var mye "heitere" for 2 sesonger siden enn det han er nå. Kanskje andre har sett noe av det samme. Ting har stagnert litt. Det er godt mulig han spiller i eliteserien neste år, men da tipper jeg det fort er Sandefjord, FFK eller KFUM som etterhvert ser at de kan få fylt på i forsvaret. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 300 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 1 minutt siden skrev kuk: Utviklingen kan selvfølgelig gå i rykk og napp. Ottesen imponerte sesongen han kom, men synes egt ikke han har tatt mange steg siden da. Han har sine styrker offensivt og løper mye. Samtidig er han den svakeste i det defensive lagdelen. Ofte litt på etterskudd, ofte litt slapp i markeringene og ofte passiv i duellene. Offensivt synes jeg også han har vist seg litt begrenset den siste tiden. Selv om han løper mye, er det mye frem og tilbake og ganske enkel å lese. Jeg opplever Walstad som en back som både er mer kreativ og uforutsigbar offensivt og også tøffere defensivt. Jeg tenker det er en grunn til at Ottesen ikke er kjøpt opp eller signert av B/G, Molde, RBK, osv tross at han fortsatt er ung og har landskamper på U-landslaget. Kontrakten hans har bare løpt ut og det virker ikke som det har vært voldsom kamp for å få underskriften. Jeg tror interessen for Ottesen var mye "heitere" for 2 sesonger siden enn det han er nå. Kanskje andre har sett noe av det samme. Ting har stagnert litt. Det er godt mulig han spiller i eliteserien neste år, men da tipper jeg det fort er Sandefjord, FFK eller KFUM som etterhvert ser at de kan få fylt på i forsvaret. Håper for hans del at han får mer spilletid en Jeppe Moe. Kan fort ende opp i Sverige også, da han er attraktiv mtp ung alder og mye spilletid fra nivå 1-2. En annen ting vi har klaget mye på i år, er jo de begredelige innleggene hans, som etterhvert ble erstattet med støttepasninger. Hadde de offensive bidragene vært bra i år, kunne vi levd med noe mer varierende defensivt arbeid. Men når det svikter i begge ender av banen, sånn som i år, så tenker jeg at dette er et tap vi fint kan leve med og fort kommer over. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 207 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 25 minutter siden skrev kuk: Kontrakten hans har bare løpt ut og det virker ikke som det har vært voldsom kamp for å få underskriften. Jeg har samme inntrykket, noe som er litt rart mtp alder og CV. Tror som deg at han ender i type FFK, Sandefjord, Kåffa. Ellers enig i at han var heitere for et par år siden. Hovedpoenget mitt var uansett at han kunne ha blitt en bra klubbspiller hvis han ikke utvikler seg videre. Jeg tror ikke vi kan håpe på særlig bedre kvalitet for en kontinuitetsbærer, altså en som har samme posisjon i troppen som feks Tom Stenvoll hadde. Kommer ikke umiddelbart på mange unge spillere vi har hatt de siste årene som har vært bedre enn Ottesen, men som samtidig ikke er god nok til å ta et steg videre. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 394 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar https://www.stabak.no/nyheter/takk-for-innsatsen-og-lykke-til-videre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 458 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar 5 timer siden skrev elvis: Oj, det var mange spillere ut! Hvor mange spillere har vi igjen på trening...? It's time for a change💙 For alle legender som fulgte denne såpeoperaen back in them early 2000s, så vil introen gi mening. Tenker det her frigjør en del lønnsmidler, og vil frigjøre for nye spillere inn. Fornuftige signeringer denne gangen💪💙 Gleder meg sjukt til denne sesongen🙌 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 725 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar På 10.1.2024 den 21.23 skrev Ace: Jeg har samme inntrykket, noe som er litt rart mtp alder og CV. Tror som deg at han ender i type FFK, Sandefjord, Kåffa. Ellers enig i at han var heitere for et par år siden. Hovedpoenget mitt var uansett at han kunne ha blitt en bra klubbspiller hvis han ikke utvikler seg videre. Jeg tror ikke vi kan håpe på særlig bedre kvalitet for en kontinuitetsbærer, altså en som har samme posisjon i troppen som feks Tom Stenvoll hadde. Kommer ikke umiddelbart på mange unge spillere vi har hatt de siste årene som har vært bedre enn Ottesen, men som samtidig ikke er god nok til å ta et steg videre. Her treffer du midt i blinken. Finnes selvfølgelig bedre spillere enn Ottesen men det finnes ikke bedre spillere som ikke fort vil bli for gode for stb. Blir for dumt at alle snakker om å tenke langsiktig men samtidig vil kvitte seg med en 22 åring med 100 kamper for klubben og som kan holde nivå med resten av troppen i lang tid framover. Har lyst på en tropp i framtiden der man har flere spillere med 5+ sesonger i klubben. Ottesen er en spiller som kunne passet den malen perfekt. (Har foresten null slektskap Sturla selv om vi har samme etternavn, bare så det er sagt) 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar Vi får aldri noen ny skjønsberg hvis vi ikke satser på de nest beste. Synd spillerens ambisjoner overgår kontraktsforslaget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 610 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 1 time siden skrev Elliott Ottesen: Blir for dumt at alle snakker om å tenke langsiktig men samtidig vil kvitte seg med en 22 åring med 100 kamper for klubben og som kan holde nivå med resten av troppen i lang tid framover. Klubben ville ikke kvitte seg med ham. Han fikk tilbud, men han ønsket noe annet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå