@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Sean McDermott er bosman i følge transfermarkt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Mande var nonchalant. Vi trenger ikke en nonchalant spiller som kommer tilbake og tror at han egentlig er for god for oss. I tillegg klarte han aldri å lære seg å ta et utspark som ikke gikk ut av banen på venstre side. Generelt: Jeg vet ikke hvorfor vi tror at spillere som har vært her før "is the shit" selv om de ikke har fått spille i klubben de er i. Vi skal liksom gi dem kjærlighet, slik at de blomstrer bare de kommer til Bekkestua. Det nytter ikke å klage på IA-strategi, når de fleste forslagene er i samme kategori. Men, hva vet jeg? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Alternativt - undersøke hva S08 tenker rundt Simen Vidtun Nilsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 8 minutter siden skrev mbh: Mande var nonchalant. Vi trenger ikke en nonchalant spiller som kommer tilbake og tror at han egentlig er for god for oss. I tillegg klarte han aldri å lære seg å ta et utspark som ikke gikk ut av banen på venstre side. Generelt: Jeg vet ikke hvorfor vi tror at spillere som har vært her før "is the shit" selv om de ikke har fått spille i klubben de er i. Vi skal liksom gi dem kjærlighet, slik at de blomstrer bare de kommer til Bekkestua. Det nytter ikke å klage på IA-strategi, når de fleste forslagene er i samme kategori. Men, hva vet jeg? Er det ikke IA som står bak kartlegginga nå også? Blir vel fort noen avdanka dansker på lån da tenker jeg... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Eller noen prospects fra en eller annen shady agent. Det er lenge siden vi hadde en kineser fra det spennende samarbeidet vårt der borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Martin Ellingsen på utgående kontrakt. Lite spilletid, fin alder og god i akkurat den rollen vi trenger på ankeret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Hvis Ulla ikke er int i å være med neste år regner jeg med at han har fått beskjed at klubben ikke vil satse på han i OBOS. Men hva mener folket, er han god nok som første keeper neste år eller er det bare å la han gå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 Jeg har fått høre at han allerede har snakket med Lyn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OsloVest 12 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2023 Lyn-supporter her som «snoker» litt rundt på forumet til våre nye motstandere. Er det noe Lyn IKKE trenger er det keeper. Alexander Pedersen har i år (og i fjor) holdt eliteseriestandard (men spiller ikke på høyere nivå for fotball «bare» er hobby. I tillegg har vi Viktor Engh (som kom fra dere) som backup som har vært veldig solid på Lyn2 og spilte G19 Em i sommer 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 11. Desember 2023 Del Skrevet 11. Desember 2023 2 timer siden skrev Torres: Jeg har fått høre at han allerede har snakket med Lyn. Hvorfor vil vi ikke ha med Ulla videre!? Trodde han hadde ganske så stort potensial, og nå er vel sjansen for spilletid der også 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Har en som er enda litt yngre, men et enda større potensiale. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Her er spillere som noen fra Enga mener ikke bør få mer spilletid hos dem: Strandberg - Oldrup - Hedenstad - Juklerød - Ofkir - Bitri - Børven - Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 52 minutter siden skrev holhar60: Her er spillere som noen fra Enga mener ikke bør få mer spilletid hos dem: Strandberg - Oldrup - Hedenstad - Juklerød - Ofkir - Bitri - Børven - Hagen Var det ikke Elias Hagen de mente var gamechangeren i sommer? Som skulle ene og alene snu skipet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest holhar60 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 3 timer siden skrev blaasoldat: Var det ikke Elias Hagen de mente var gamechangeren i sommer? Som skulle ene og alene snu skipet? Han var visst ikke tøff nok.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Har Walstad, Stabæk eller Haugesund uttalt seg noe rundt ham? Ønsket seg veldig hjem til Østlandet i sommer og uten tvil bak lokale Niyukuru i køen i FKH. Aldersmessig fin til videre spill ved opprykk også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 12 minutter siden skrev Blaakækse: Har Walstad, Stabæk eller Haugesund uttalt seg noe rundt ham? Ønsket seg veldig hjem til Østlandet i sommer og uten tvil bak lokale Niyukuru i køen i FKH. Aldersmessig fin til videre spill ved opprykk også https://www.budstikka.no/disse-er-ferdige-i-stabak/s/5-55-1595046 (har ikke abo, men blitt fortalt at..): Fem lånespillere skal tilbake dit de kom fra: Luca, Walstad, Vetti, Jelacic og Paul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 8 minutter siden skrev boie: https://www.budstikka.no/disse-er-ferdige-i-stabak/s/5-55-1595046 (har ikke abo, men blitt fortalt at..): Fem lånespillere skal tilbake dit de kom fra: Luca, Walstad, Vetti, Jelacic og Paul Minst syv ut Mushaga Bakenga opplyste på Instagram i forrige uke at han takker for seg i Stabæk. Kasper Høgh er Bodø/Glimt-spiller fra neste år. Fem lånespillere skal tilbake dit de kom fra: Luca Kjerrumgaard, Nikolas Walstad, Gaute Vetti, Keegan Jelacic og Paul. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 6 minutter siden skrev Latmann: Minst syv ut Mushaga Bakenga opplyste på Instagram i forrige uke at han takker for seg i Stabæk. Kasper Høgh er Bodø/Glimt-spiller fra neste år. Fem lånespillere skal tilbake dit de kom fra: Luca Kjerrumgaard, Nikolas Walstad, Gaute Vetti, Keegan Jelacic og Paul. At lånespillerne forlater er verken sjokkerende eller en skuffelse. At Walstad ikke blir med videre synes jeg er helt greit, det gjør at Andresen kan spille fast på venstrebacken. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Alternativet til så mange spillere i avgang er lønnskutt slik VIF må gjennom - gjett om det skaper dårlig stemning a.... Det her er en gedigen fordel for oss - FORUTSATT at vi klarer å fylle på med fornuftige og rimelige erstatninger. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 1 time siden skrev @ringo: Alternativet til så mange spillere i avgang er lønnskutt slik VIF må gjennom - gjett om det skaper dårlig stemning a.... Det her er en gedigen fordel for oss - FORUTSATT at vi klarer å fylle på med fornuftige og rimelige erstatninger. Vi har vel i tillegg til dette også en håndfull spillere på utgående kontrakt, så det er sikkert kjempestemning i troppen vår nå...#sarkasme 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 1 time siden skrev boie: Vi har vel i tillegg til dette også en håndfull spillere på utgående kontrakt, så det er sikkert kjempestemning i troppen vår nå...#sarkasme Kjempestemning bør det jo være siden det blir mer spilletid på de gjenværende. Paul det er han Ogunkoya eller noe fra Nigeria eller noe som ikke spilte et sekund ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 1 time siden skrev boie: Vi har vel i tillegg til dette også en håndfull spillere på utgående kontrakt, så det er sikkert kjempestemning i troppen vår nå...#sarkasme Spillere på utgående kontrakter: Isak Pettersson Marius Ulla Simen Wangberg Sturla Ottesen Thor Lange Fredrik Krogstad Curtis Edwards Mushaga Bakenga Kevin Kabran Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Jeg beholder gjerne Ottesen, Krogstad og Edwards. Petterson ville jeg gitt venstrebeinet mitt for, men han er for god for Obos. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 Wangberg vært i samtaler med Stabæk uten at det har kommet til noe konkret i følge budstikka.. utelukker ingenting.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 1 time siden skrev joffen: Jeg beholder gjerne Ottesen, Krogstad og Edwards. Petterson ville jeg gitt venstrebeinet mitt for, men han er for god for Obos. Får legge til Wangberg og. Har kanskje et par år til i kroppen, og bra i Obos. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Desember 2023 For meg holder det med: 1. Petterson 2. Edwards 3. Wangberg Resten klarer vi oss helt fint uten. Dessuten, og det er viktig: Ottesen og Krogstad har også selv antydet om at de ikke er interessert og at de er for gode. Da sier jeg bare NEI TAKK. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 12. Desember 2023 Del Skrevet 12. Desember 2023 7 timer siden skrev boie: Vi har vel i tillegg til dette også en håndfull spillere på utgående kontrakt, så det er sikkert kjempestemning i troppen vår nå...#sarkasme Vi har 13 (eller hva det er) spillere under kontrakt, vi har akkurat rykket ned, vi har ikke sportssjef, daglig leder eller trener på plass. Klart det er kjempestemning! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 5 timer siden skrev boie: Vi har 13 (eller hva det er) spillere under kontrakt, vi har akkurat rykket ned, vi har ikke sportssjef, daglig leder eller trener på plass. Klart det er kjempestemning! Forskjellen er vel at hos oss er alt som det pleier. Det eneste som kunne gjort en forskjell som supporter, er hvis man også måtte velge ny klubb hvert år. Vær takknemlig for at du slipper det, og kjøp ditt sesongkort i takknemlighet! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 2 timer siden skrev mbh: Forskjellen er vel at hos oss er alt som det pleier. Det eneste som kunne gjort en forskjell som supporter, er hvis man også måtte velge ny klubb hvert år. Vær takknemlig for at du slipper det, og kjøp ditt sesongkort i takknemlighet! Det skulle vært et tilsvar til Frank om stemningen i garderoben, men rota det tydeligvis til og siterte meg selv. Stemningen blant supporterne er velkjent😉 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 13. Desember 2023 Del Skrevet 13. Desember 2023 Hadde dette vært en ide om ikke Bradley blir? Kjør debatt! https://www.tv2.no/sport/tv-2-erfarer-start-i-hoseth-samtaler-bak-ryggen-pa-sportssjefen/16299016/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå