Color Blue 369 Del Skrevet 31. Mars Del Skrevet 31. Mars 1 time siden skrev Viig: Imorgen slipper vi VAR Vi slipper heldigvis å sutre når en Aafk spiller i en klar offside posisjon scorer 1-0 og får målet godkjent. Vi slipper også å være sure når Aafk scorer 2-0 når ballen har vært utenfor dødlinjen og dommer godkjenner målet. Jeg gleder meg til å slippe sutringen og til hyllesten av dommerteamets egne vurderinger. . 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 423 Del Skrevet 31. Mars Del Skrevet 31. Mars 23 minutter siden skrev Color Blue: Vi slipper heldigvis å sutre når en Aafk spiller i en klar offside posisjon scorer 1-0 og får målet godkjent. Vi slipper også å være sure når Aafk scorer 2-0 når ballen har vært utenfor dødlinjen og dommer godkjenner målet. Jeg gleder meg til å slippe sutringen og til hyllesten av dommerteamets egne vurderinger. . Vi slipper å vente med å slippe jubelen løs når vi scorer vinnermålet 1 minutt på overtid. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 31. Mars Del Skrevet 31. Mars Akkurat nå skrev Latmann: Vi slipper å vente med å slippe jubelen løs når vi scorer vinnermålet 1 minutt på overtid. Gratulerer, god jul og happy new year! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 12 timer siden skrev Viig: Imorgen slipper vi VAR Se ikke bortifra at storebror i VAR-rommet følger denne kampen også, og har kontakt med dommeren på øret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 392 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 1 time siden skrev sexxes: Se ikke bortifra at storebror i VAR-rommet følger denne kampen også, og har kontakt med dommeren på øret. Kanskje det er Saggi som sitter i var-rommet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April 1 time siden skrev 1369: Kanskje det er Saggi som sitter i var-rommet? Det er dommerens storebror som er VAR supervisor. Vår alles "kjære" Terje Hauge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. April Del Skrevet 1. April Here we go again! For en vits å bruke tid på. Clear and obvious? Tenk å bruke tid på dette. Her har de en del å lære av PL. Saggi med en korrekt avgjørelse, men må markere seg med gult på FFK treneren etterpå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 392 Del Skrevet 4. April Del Skrevet 4. April Fra Göteborg 31. mars. Litt smått banner, men alle monner drar 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 236 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. April Dagens kamp viste at det er mer engasjerende med en dårlig dommer uten VAR, enn en dårlig dommer med VAR. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 898 Del Skrevet 6. April Del Skrevet 6. April 15 minutter siden skrev mbh: Dagens kamp viste at det er mer engasjerende med en dårlig dommer uten VAR, enn en dårlig dommer med VAR. Enig ift VAR men jeg synes også det er gøy å se en OBOS dommer som legger lista høy. Det vil herde våre unge spillere og det må til utover sesongen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April Sitat som forteller en del om hvor vi er på vei: Games are not refereed in the stadium any more. They are refereed somewhere else and no one will convince me otherwise. It's not even re-refereed, it's refereed somewhere else. That's why I don't celebrate goals any more. I wait for somebody down the road. (The refs) just go 'you know what, I'll just wait and see what the bloke down the road thinks Ange Postecoglou 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai Nytt VAR-utvalg bestånde av Jostein Grindhaug, Tom Høgli og Jon Skjervold skal se på omdiskuterte VAR-situasjoner. https://www.vg.no/sport/fotball/i/63nM6O/nytt-nff-utvalg-skal-se-paa-omdiskuterte-var-situasjoner 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 423 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai Jeg legger merke til at de velger å IKKE nevne hva konklusjonen av de to diskuterte sakene fra Brann ble. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 710 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai Eller at supportere er representert i utvalget 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai 1 time siden skrev fexter: Nytt VAR-utvalg bestånde av Jostein Grindhaug, Tom Høgli og Jon Skjervold skal se på omdiskuterte VAR-situasjoner. https://www.vg.no/sport/fotball/i/63nM6O/nytt-nff-utvalg-skal-se-paa-omdiskuterte-var-situasjoner Situasjonen virker kjent.. Det blir som da styret i Stabæk selv plukket ut hvem skulle "kritisk" evaluere de selv. Nå har vi et VAR-utvalg, håndplukket (?) av NFF, som skal vurdere VAR-situasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 2. Mai Del Skrevet 2. Mai Chelsea-Spurs nå. For et vanvittig sirkus å bruke så mye tid på dette tullet. Ut med VAR nå! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 392 Del Skrevet 3. Mai Del Skrevet 3. Mai Synes vanligvis ikke Vålerenga-avisen har mye spennende, men her stilles det i hvert fall et spørsmål: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 480 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai Kan noen forklare meg hvorfor Saggi gir straffe til Viking på overtid mot TIL, i en helt vanlig hodeduell? Hvorfor griper da ikke VAR inn i en slik kampavgjørende situasjon? Saggi kommer nok en gang i hovedrollen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 13 minutter siden skrev blaasoldat: Kan noen forklare meg hvorfor Saggi gir straffe til Viking på overtid mot TIL, i en helt vanlig hodeduell? Hvorfor griper da ikke VAR inn i en slik kampavgjørende situasjon? Saggi kommer nok en gang i hovedrollen. Fordi det ikke er en helt vanlig hodeduell. Viking spilleren treffer ballen, tromsøspilleren løper inn i og header kun hodet på vikingspilleren 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 480 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 4 minutter siden skrev tobb: Fordi det ikke er en helt vanlig hodeduell. Viking spilleren treffer ballen, tromsøspilleren løper inn i og header kun hodet på vikingspilleren Synes den er meget billig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai Den er selvsagt meget billig! Slike straffer er det kun Viking som får fordi dommerne har Tripic på fantasy! Og det er visse spillere som får veldig mye med seg fordi de er på dommerne hele tiden. tripic, bruno fernandes osv. osv. Skammelig at Yaw Amakwah vår egen mann melder at det er klar straffe. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai 1 time siden skrev blaasoldat: Kan noen forklare meg hvorfor Saggi gir straffe til Viking på overtid mot TIL, i en helt vanlig hodeduell? Hvorfor griper da ikke VAR inn i en slik kampavgjørende situasjon? Saggi kommer nok en gang i hovedrollen. Er det ikke sånt som blir frispark ute på banen? I så fall kan det ikke være en åpenbar feil å dømme straffe i feltet. Bra at VAR begrenses til de klare feilene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai Hadde vært et soleklart frispark midt på banen. Tøft, men riktig dømt av saggi. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai Det at straffen diskuteres er jo i seg selv svaret. Da må vi godta hva dommeren selv velger å gjøre. For det er vel ingen, verken VAR-motstandere eller VAR-supportere, som mener at VAR skal inn og overprøve alt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai Min første tanke var også at det var en vanlig duell, men Tromsøspilleren er for sen og ender med å treffe Viking-spilleren i hodet (med sitt eget hode). Så jeg synes den er grei. Hadde det vært fot mot fot hadde det også vært straffe, kanskje med enda mindre protester. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 7. Mai Del Skrevet 7. Mai Treffpunkt har forsåvidt lite og si når han kommer inn så sent. Uheldig, ja. Straffe, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 293 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai Humre humre 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 293 Del Skrevet 13. Mai Del Skrevet 13. Mai 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mai Før dette blir @Styrmann sin meme-tråd vil jeg heller ha en kamp som på lørdag enn VAR. Moss fikk et 1-0 mål annulert, tilsynelatende for offside, som så tvilsom ut. Vi mister en straffe og et rødt kort. Kan hende vi ville kommet best ut av det totalt, men jeg merker det er mye deiligere å vite hva avgjørelsen er med en gang. Er det mål? Er det annulert? Ok, da vet jeg det. Jeg synes det har vært mye mer skriverier om dømming post VAR enn før. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Mai Del Skrevet 14. Mai Ser på Tottenham - Manchester City. Er det slik at VAR brukes i betydelig mindre grad nå en tidligere? Dette Haaland-målet f.eks. hadde garantert blitt sjekket for offside om kampen hadde blitt spilt for et år siden, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå