tobb 1 718 Del Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 21 minutter siden skrev Posse: Det er nå sikret flertall mot VAR! Alt NFF kan gjøre er å velge å gå fullstendig i krigen ved å overstyre dette, bruke kretsenes egne stemmer og presse breddeklubber. Da blir sesongen 2025 vanskelig å spille. For å helle litt brann på bålet, har det vært til vurdering å gi VAR en sesong til for å vise hvordan VAR bør være, da det naturlig nok er mange barnesykdommer som nå er borte? ref. Løken sin argumentasjon til VG. Jeg også har en del imot var sånn som det har vært i år, men har personlig tro på at det kan fungere bedre med mer erfaring og utvikling. Forventet man at alt skulle fungere med en gang? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 320 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Rekdal kan ta seg en j*vla bolle! Kritiserer supportere som er imot var og mener de har for mye makt. Hadde det ikke vært supportere, så hadde han fått 0 kr i lønn! Er et selvfølge at supportere skal ha en del av makta, er søren vi som drar på kamper og betaler for å se de spille https://www.vg.no/sport/i/dRp1Jz/kjetil-rekdal-om-var-mener-ledere-burde-trukket-seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jorg-1 161 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 11 minutter siden skrev tobb: For å helle litt brann på bålet, har det vært til vurdering å gi VAR en sesong til for å vise hvordan VAR bør være, da det naturlig nok er mange barnesykdommer som nå er borte? ref. Løken sin argumentasjon til VG. Jeg også har en del imot var sånn som det har vært i år, men har personlig tro på at det kan fungere bedre med mer erfaring og utvikling. Forventet man at alt skulle fungere med en gang? Det fungerer ikke i noen andre land, så hvorfor skulle det bli bedre i Norge med mer erfaring og utvikling? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 718 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 7 minutter siden skrev Jorg-1: Det fungerer ikke i noen andre land, så hvorfor skulle det bli bedre i Norge med mer erfaring og utvikling? Fungerer ganske så bra i England? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaafjellet1912 14 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 2 minutes ago, tobb said: Fungerer ganske så bra i England? Var dette et forsøk på humor? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 718 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 9 minutter siden skrev Blaafjellet1912: Var dette et forsøk på humor? Jeg er også veldig enig i at det ødelegger stemningen voldsomt med å ha var slik det er idag og vil ha det vekk om det fortsetter slik. Poenget mitt er at det virker ikke til å være åpning for diskusjon og se dette virke over tid. En trener ber jo også om tid for å bygge et lag. Føler veldig mange supportene nærmest tar det personlig med VAR og glemmer å argumentere saklig. Syntes for øvrig Posse har flust av gode argumenter, men har hengt seg litt opp i prosessen og mindre fokus på å gi det en sjans over tid. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 430 Del Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 21 minutter siden skrev tobb: Jeg er også veldig enig i at det ødelegger stemningen voldsomt med å ha var slik det er idag og vil ha det vekk om det fortsetter slik. Poenget mitt er at det virker ikke til å være åpning for diskusjon og se dette virke over tid. En trener ber jo også om tid for å bygge et lag. Føler veldig mange supportene nærmest tar det personlig med VAR og glemmer å argumentere saklig. Syntes for øvrig Posse har flust av gode argumenter, men har hengt seg litt opp i prosessen og mindre fokus på å gi det en sjans over tid. What?? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 718 Del Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 32 minutter siden skrev h1912: What?? Vel de tre svarene jeg har fått er disse tre. Det sier vel kanskje litt om ønsket til diskusjon og måten man ser ned på folk som mener noe annet? «Det fungerer ikke i noen andre land, så hvorfor skulle det bli bedre i Norge med mer erfaring og utvikling?» «Var dette et forsøk på humor?» «What??» Tynn suppe med argumenter ihvertfall 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 430 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 47 minutter siden skrev tobb: Vel de tre svarene jeg har fått er disse tre. Det sier vel kanskje litt om ønsket til diskusjon og måten man ser ned på folk som mener noe annet? «Det fungerer ikke i noen andre land, så hvorfor skulle det bli bedre i Norge med mer erfaring og utvikling?» «Var dette et forsøk på humor?» «What??» Tynn suppe med argumenter ihvertfall Min kommentar gikk på det du skrev om Posse... Syntes for øvrig Posse har flust av gode argumenter, men har hengt seg litt opp i prosessen og mindre fokus på å gi det en sjans over tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 718 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 2 minutter siden skrev h1912: Min kommentar gikk på det du skrev om Posse... Syntes for øvrig Posse har flust av gode argumenter, men har hengt seg litt opp i prosessen og mindre fokus på å gi det en sjans over tid. I så fall er det spennende å høre hva du mener om det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 430 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Sakset fra Nyhetsbrev fra idrettspolitikk.no «Åpent brev: Jeg er redd for fremtiden til Moss FK» DEBATT: Etter opplevelsene på det ekstraordinære årsmøtet til Moss FK er jeg både skuffet og lei meg og redd for fremtiden til Moss FK, som snart bare har folk med grå hår på årsmøtet sitt. Det er ikke slik medlemsdemokratiet skal fungere. Mine opplevelser gjør at jeg nå har bestemt meg for å trekke meg fra mitt verv i supporterklubben. «Åpent brev: Jeg er redd for fremtiden til Moss FK» - Idrettspolitikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 461 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 2 minutter siden skrev tobb: I så fall er det spennende å høre hva du mener om det? Når man er motstander av VAR så er det ikke helt urimelig at man terper på måten det ble innført på når denne ikke holder vann. I alle fall så lenge de nekter å ta inn over seg at VAR ble snik innført. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 430 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 1 minutt siden skrev Latmann: Når man er motstander av VAR så er det ikke helt urimelig at man terper på måten det ble innført på når denne ikke holder vann. I alle fall så lenge de nekter å ta inn over seg at VAR ble snik innført. Tiltredes! Noe mer får du ikke av meg, @tobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 560 Del Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 38 minutter siden skrev h1912: Syntes for øvrig Posse har flust av gode argumenter, men har hengt seg litt opp i prosessen og mindre fokus på å gi det en sjans over tid. Jeg vil påstå at prosessen har blitt en langt viktigere og mer alvorlig sak enn selve VAR-debatten i og med NFFs opptreden. Edit: Ser jeg siterte feil person her. Det var meningen og sitere @tobb sitt innlegg hvor dette først ble skrevet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 718 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 8 timer siden skrev Latmann: Når man er motstander av VAR så er det ikke helt urimelig at man terper på måten det ble innført på når denne ikke holder vann. I alle fall så lenge de nekter å ta inn over seg at VAR ble snik innført. Helt enig i at inntreden av VAR ble gjort feil. Men betyr det at man ikke kan diskutere selve VAR, hvis det KAN være til hjelp for norsk fotball? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 392 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Er litt redd vi nordmenn blir sett på som litt sære etter å ha diskutert VAR med europeiske venner. Nå er det jo slik at vi som bor her helt i nord er litt spesielle etterkommere av de som fulgte iskanten nordover mot slutten av istiden - i steden for å kose seg og knulle på de vakre varme slettene i Sør - så at vi skiller oss litt ut er helt greit og naturlig. Jeg har ellers stor toleranse for alle synspunkter i denne saken, som jeg ser på som unødvendig satt på spissen når det uansett går mot mer teknologi i fotballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå