Drosselmeyer 2 617 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 15:54 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 15:54 https://www.stabak.no/nyheter/pressemelding-vedrorende-forbundsstyrets-innstilling-i-var-saken Veldig bra at klubben raskt var ute med denne pressemeldingen. Vi er i alle fall på riktig side av historien. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RagnhildS 139 Del Skrevet onsdag kl. 17:44 Del Skrevet onsdag kl. 17:44 Mye rart fra Lise Klaveness i Dagsnytt 18, men det rareste er kanskje vektleggingen av klubbleder som har tatt kontakt med hennne for å fortelle at de er tvunget til å ta et standpunkt de ikke har. Disse må altså vektlegges, men ikke demokratisk beslutninger tatt på årsmøter. Makan. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 323 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 18:02 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 18:02 Jeg bet meg merke i det samme som @RagnhildS. Dette er ekstremt uryddig opptreden av Klaveness. Hun misbruker klubblederne for å undergrave demokratiske beslutninger ved å insinuere at klubbene egentlig er for VAR. Mitt inntrykk av Klaveness har hele tiden vært elendig. Jeg oppfatter henne som en person som er mest opptatt av å posisjonere seg selv for en internasjonal toppjobb. Til nå har jeg vært i et veldig lite mindretall her på forumet ved at jeg har vært relativt likegyldig til VAR. Nå håper jeg sterkt at det blir avviklet, først og fremst for at bøller som Klaveness ikke skal vinne frem. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 399 Del Skrevet onsdag kl. 18:15 Del Skrevet onsdag kl. 18:15 18 minutes ago, Ace said: Jeg bet meg merke i det samme som @RagnhildS. Dette er ekstremt uryddig opptreden av Klaveness. Hun misbruker klubblederne for å undergrave demokratiske beslutninger ved å insinuere at klubbene egentlig er for VAR. Mitt inntrykk av Klaveness har hele tiden vært elendig. Jeg oppfatter henne som en person som er mest opptatt av å posisjonere seg selv for en internasjonal toppjobb. Til nå har jeg vært i et veldig lite mindretall her på forumet ved at jeg har vært relativt likegyldig til VAR. Nå håper jeg sterkt at det blir avviklet, først og fremst for at bøller som Klaveness ikke skal vinne frem. Det synes jeg nærmest virker usaklig. VAR kan gjerne diskuteres, men å la sin oppfatning av Lise Klaveness avgjøre er noe underlig og nærmest useriøst. VAR er for viktig til å bli avgjort av personlige antipatier. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 323 Del Skrevet onsdag kl. 18:36 Del Skrevet onsdag kl. 18:36 17 minutter siden skrev InaB: Det synes jeg nærmest virker usaklig. VAR kan gjerne diskuteres, men å la sin oppfatning av Lise Klaveness avgjøre er noe underlig og nærmest useriøst. VAR er for viktig til å bli avgjort av personlige antipatier. Mulig det ikke kom klart frem, men dette er ikke riktig forståelse. Mitt utgangspunkt er altså at jeg er nøytral til VAR. Grunnen til at jeg nå er mot er ikke at jeg misliker Lise Klaveness, men at hun ikke respekterer den demokratiske prosessen og viljen til et klart flertall. Det er bøllete oppførsel som ikke må få gjennomslag. Jeg håper vi kan være enige om at det ikke er usaklig å mene at flertallets avgjørelse i en slik sak skal respekteres. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 601 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 18:43 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 18:43 Jeg syns Ace har et godt poeng. Hvis det er de minst demokratisk anlagte lederne som stadig vinner frem så bli jo hele systemet mindre og mindre demokratisk. Lise Klaveness og Karl Petter Løken har vist seg mer enn villige til å innta en svært autoritær rolle og gå mot klubbenes vilje - tilsynelatende av ingen annen grunn enn at det tjener dem selv og deres forhold til UEFA. Jeg vil egentlig snu på det og si at å bekjempe den type ledere er større og viktigere enn enkeltsaker som VAR. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 992 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 19:03 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 19:03 Samme innlegg ute på instagram og facebook også! 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 455 Del Skrevet onsdag kl. 20:10 Del Skrevet onsdag kl. 20:10 2 timer siden skrev Ace: Jeg bet meg merke i det samme som @RagnhildS. Dette er ekstremt uryddig opptreden av Klaveness. Hun misbruker klubblederne for å undergrave demokratiske beslutninger ved å insinuere at klubbene egentlig er for VAR. Mitt inntrykk av Klaveness har hele tiden vært elendig. Jeg oppfatter henne som en person som er mest opptatt av å posisjonere seg selv for en internasjonal toppjobb. Til nå har jeg vært i et veldig lite mindretall her på forumet ved at jeg har vært relativt likegyldig til VAR. Nå håper jeg sterkt at det blir avviklet, først og fremst for at bøller som Klaveness ikke skal vinne frem. Tiltredes! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 617 Del Skrevet onsdag kl. 20:20 Del Skrevet onsdag kl. 20:20 Er det mulig å få et flertall på tinget for toppklubbenes forslag om å skrote VAR? Jeg tipper det i utgangspunktet er vanskelig, da det i de fleste tilfeller sikkert stemmes i tråd med innstillingen fra styret. Men her skal det altså stemmes over et forslag som kun har betydning for toppklubbene, og hvor et flertall av toppklubbene har et alternativt forslag om å skrote VAR. Er det i en slik situasjon gitt at klubber som f eks Bærum, ØHIL, Høvik, Haslum osv skal stemme for innstillingen fra NFF? Jeg mener klubbene som har stemt for avvikling må ta kontakt med breddeklubbene i sine områder, forklare situasjonen og be dem om å støtte det alternative forslag om avvikling. Det kan da ikke være helt umulig at dette kan gå? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 713 Del Skrevet onsdag kl. 21:42 Del Skrevet onsdag kl. 21:42 STB har mange samarbeidsklubber. Disse bør få en telefon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 455 Del Skrevet onsdag kl. 21:49 Del Skrevet onsdag kl. 21:49 Budstikka har en sak, med bl.a. en uttalelse fra Stian Sunde. Mener den skal ligge åpent: https://www.budstikka.no/norsk-toppfotball-ber-om-a-avvikle-var-sa-snart-som-mulig/s/5-55-1897120 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 459 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 12 timer siden Ble et par timer i Gode Vibber-podden. Det gir tid til en ganske grundig gjennomgang... 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå